Rush Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Witam. Po uruchomienie laptopa z Windows 7 wyświetla się komunikat: "BOOTMGR is missing". Odpaliłem płytkę instalacyjną i próbowałem poprzez metodę: Napraw/opcje odzyskiwania systemu ,jednak gdy chcę kliknąć przycisk Dalej wyskakuje mi komunikat "Ta wersja opcji odzyskiwania systemu jest niezgodna z wersją systemu Windows, który próbujesz naprawić. Spróbuj użyć dysku odzyskiwania, który jest zgodny z tą wersją systemu Windows." Próbowałem również wpisywanie komend w wierszu poleceń: bootrec/fixmbr, bootrec/fixboot, bootrec/rebuildbcd. To również nie przyniosło pozytywnych efektów. Proszę o pomoc i wyrozumiałość ,ponieważ w kwestiach komputerowych jestem laikiem.Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Cześć. Na poczatek sprawdź czy na partycji systemowej znajduje się plik bootmgr. W tym celu otwórz cmd z płyty instalacyjnej (to tam, gdzie wpisywales te komendy). Jeśli nie - to przekopiuj go z głównego katalogu płytki instalacyjnej. Czy to co napisałem jest jasne czy mam bardziej szczegółowo opisać? Odnośnik do komentarza
Rush Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jakim poleceniem w konsoli odszukam plik bootmgr? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 cd / dir Odnośnik do komentarza
Rush Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Wyświetliło mi się coś takiego: "Wolumin w stacji x to Boot" W tym katalogu jest jeden plik o wielkości 112 400 bajtów ,więc to chyba ten bootmgr? Odnośnik do komentarza