Skocz do zawartości

Wygaszanie się ekranu, zawieszanie się komputera, głośna praca, niemożność pracowania w programach graficznych


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Na wstępie chciałam napisać, że już niejednemu mojemu koledze pomogliście, dlatego postanowiłam zwrócić się właśnie do Was z zapytaniem:-).

 

Zajmuję się fotografią, a co za tym idzie, retuszem zdjęć - komputer od pewnego czasu bardzo zwolnił, właściwie po włączeniu jednocześnie lightrooma i photoshopa, nie ma szans na wykonanie jakiejkolwiek innej czynności na komputerze, jest problem z przejściem z jednej karty do drugiej, komputer się zawiesza i trzeba go restartować i tak w kółko. Mimo tego, że nie ma włączonego wygaszacza ekranu - ekran się wygasza, przy tym zaczyna dość głośno pracować.

 

Dopisek z dnia 06/04 - po włączeniu komputera sama zmienia się rozdzielczość, czcionka jest wielka,ikony są wielkie..

 

Dołączam wymagane logi, dziękuję za zainteresowanie się moim tematem.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Wygaszanie się ekranu, zawieszanie się komputera, głośna praca, niemożność pracowania w programach graficznych

(...)

Dopisek z dnia 06/04 - po włączeniu komputera sama zmienia się rozdzielczość, czcionka jest wielka,ikony są wielkie.

Z podanych raportów nic nie wynika, a problemy wydają się być bardziej sprzętowe. Temat przenoszę na diagnostykę do działu Hardware. Dostarcz dane wymagane działem: KLIK.

 

 

PS. Są tu błędy po odinstalowanej komercyjnej wersji Avast:

 

Dziennik System:

=============

Error: (03/28/2016 10:45:20 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7026) (User: )

Description: Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego:

aswKbd

aswNdisFlt

 

Error: (03/28/2016 10:45:16 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: )

Description: Nie można uruchomić usługi avast! Firewall z powodu następującego błędu:

%%1053

 

Error: (03/28/2016 10:45:16 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7009) (User: )

Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą avast! Firewall.

 

W Trybie awaryjnym uruchom Autoruns i w karcie Drivers usuń te dwie pozycje:

 

S1 aswKbd; \??\C:\Windows\system32\drivers\aswKbd.sys [X]

S1 aswNdisFlt; system32\DRIVERS\aswNdisFlt.sys [X]

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...