stam222 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam, Problem chyba ogólnie znany bo często widuję takie tytuły zakładanych tematów. Jak widać i mnie to dopadło. Tytuł już chyba wszystko mówi, reklamy wyskakują czasami po kilka razy, zanim strona się "uspokoi" i mogę przeczytać jej zawartość. Dodatkowo wyskakują okienka. Adblock sobie nie radzi. Próbowałem sam na własną rękę ale bez rezultatu. Dodatkowo (pisałem o tym wcześniej ) zmieniła mi się wyszukiwarka i nie mogę jej zmienić ponieważ "jest to ustawienie administracyjne". Logu z gmera nie mogę dodać ponieważ automatycznie jest dodane rozszerzenie .log i mam odmowę . Poszedł ten log ale nie wiem czy coś się nie zmieniło w zawartości. Będę wdzięczny za zainteresowanie się tymi reklamami bo jest to delikatnie mówiąc bardzo upierdliwe i męczące. Bardzo dziękuję. edit; Dodałem shortcut.txt FRST.txt Addition.txt g.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Logu z gmera nie mogę dodać ponieważ automatycznie jest dodane rozszerzenie .log i mam odmowę Dlatego w instrukcji tworzenia raportu jest wyraźnie napisane, by zawartość przekopiować do Notatnika i ręcznie zapisać plik, a nie używać bezpośredniego przycisku zapisu raportu. Tytuł już chyba wszystko mówi, reklamy wyskakują czasami po kilka razy, zanim strona się "uspokoi" i mogę przeczytać jej zawartość. Dodatkowo wyskakują okienka. Adblock sobie nie radzi. Próbowałem sam na własną rękę ale bez rezultatu. Problemem jest infekcja serwerów DNS. Wszędzie ustawione izraelskie serwery: KLIK. Tcpip\Parameters: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{2dab2063-87ab-445d-b08a-53fbc60ee0f5}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{2dab2063-87ab-445d-b08a-53fbc60ee0f5}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 Tcpip\..\Interfaces\{4b31ff13-63c6-4296-8b18-f6417aa595aa}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{4b31ff13-63c6-4296-8b18-f6417aa595aa}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 Tcpip\..\Interfaces\{91065409-b268-4577-a4cd-6eb2e6d0736f}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{e325ae77-ebc4-43ee-87e1-9f3599775999}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{e325ae77-ebc4-43ee-87e1-9f3599775999}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 Dodatkowo (pisałem o tym wcześniej ) zmieniła mi się wyszukiwarka i nie mogę jej zmienić ponieważ "jest to ustawienie administracyjne". Ten efekt z kolei wynika z wprowadzonej przez adware polityki ograniczeń. Działania do przeprowadzenia: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Tcpip\Parameters: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{2dab2063-87ab-445d-b08a-53fbc60ee0f5}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{2dab2063-87ab-445d-b08a-53fbc60ee0f5}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 Tcpip\..\Interfaces\{4b31ff13-63c6-4296-8b18-f6417aa595aa}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{4b31ff13-63c6-4296-8b18-f6417aa595aa}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 Tcpip\..\Interfaces\{91065409-b268-4577-a4cd-6eb2e6d0736f}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{e325ae77-ebc4-43ee-87e1-9f3599775999}: [NameServer] 82.163.143.171 82.163.142.173 Tcpip\..\Interfaces\{e325ae77-ebc4-43ee-87e1-9f3599775999}: [DhcpNameServer] 82.163.143.171 GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com HKU\S-1-5-21-3208777371-2295436043-2049818682-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,First Home Page = hxxp://g.msn.com/1me10IE11PLPL/MCM_WCP SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku Task: {010CE5DE-B1A0-49CE-98F5-B85B9F498E78} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {021C275C-AD29-412B-B552-B83A27E1C75B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {05F6D1E1-4D3C-45EB-A9D2-2512457ACA64} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\DispatchRecoveryTasks => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {060117F8-9B84-4AD9-9F40-FCADCCFD064C} - \Drv Update -> Brak pliku Task: {0A43D1AC-91EF-4425-BFEA-0F9E9376A1F0} - \9A5A8340-6B15 -> Brak pliku Task: {0DF9CCC1-A840-492E-ADAF-DA34CD1F4009} - System32\Tasks\{2863E7B3-6DCD-4B03-AAEF-33E8E0748646} => Chrome.exe Task: {13267BFA-EDD7-4BAA-92E1-708881FDE3E7} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {135E1C4E-E204-4EF1-88D6-EA3D418F5F34} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\MediaCenterRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {25612A88-1855-4B1E-8086-AEF9F14DD506} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\RegisterSearch => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {29FA0FB2-98DB-4058-8E63-14D4F86777FD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\RecordingRestart => C:\Windows\ehome\ehrec.exe Task: {2D776525-AC45-41EA-A909-CB0FF72FD7EA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {2DDAD9A6-F92F-4F26-88A7-A4BEC254DAC5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\UpdateRecordPath => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {307D334C-3618-46D7-B09B-8FF96BDCF206} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PvrScheduleTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {329DAA53-CA0F-4277-9BFF-BE848E2575B0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {32E9119F-944F-4E51-AA82-52676E9DC4AC} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {3798CB83-C59B-43D1-B538-C3A894D38B59} - \WordFly Auto Updater 1.10.0.25 Pending Update -> Brak pliku Task: {3900F802-B485-46C3-BC0B-2839F65F5792} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku Task: {3F8E3A52-0D65-4CB8-BBFA-10C8EC9D81FE} - \WordFly Auto Updater 1.10.0.25 Core -> Brak pliku Task: {43179979-0524-47CD-AB9D-D3947720035E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\SqlLiteRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {47099F6B-5B27-4685-AA56-79FBE70DB967} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\OCURActivate => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {4C31788B-E515-4C22-A2E7-0366FC431792} - System32\Tasks\Microsoft\Microsoft Antimalware\Microsoft Antimalware Scheduled Scan => C:\Program Files\Microsoft Security Client\MpCmdRun.exe Task: {55C72721-C52C-48B5-A374-5E45E769DAC6} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {621BD708-F7AC-45E8-BA94-0747198631B5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW2 => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {6602E904-13A2-44C3-A7CA-E60B077EB440} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\InstallPlayReady => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {67D2FD7D-6965-414E-8994-3A64F40DD305} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\OCURDiscovery => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {9090C778-892F-4330-BEE0-224F42697EAD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {9179C9ED-F545-40F1-96D6-598FD9AA4331} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate_scheduled => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {94CEB0E4-084A-43F0-843A-4BF69EF4D48D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {9A794AD6-701F-4575-AC15-93CE3F2BD6E2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ehDRMInit => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {9CD66D61-8A2D-4A6A-9C16-4030DE079C2A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ReindexSearchRoot => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {A4DDA547-7C43-466C-AF94-DD18E2F5CDA9} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW1 => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {B8B31D4A-6BB3-433B-B277-69D20C01F03C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PeriodicScanRetry => C:\Windows\ehome\MCUpdate.exe Task: {C19945B7-29B6-4176-9480-88FD9425D782} - \Virt-Device -> Brak pliku Task: {C36F90F2-D4DE-4610-A5C3-4B2639EA64FB} - \Newsfeed -> Brak pliku Task: {C37459DE-70F2-44B4-8562-DC138857EA83} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {CB256AD8-F4FC-4E87-80B8-8ACD5B8981DB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {CBB4F18C-CD2B-4976-975C-834C37E2F397} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ObjectStoreRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {D0DF92AD-26BD-4580-8714-A76B970F976D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ConfigureInternetTimeService => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {DA8FB597-849F-463C-A274-AD2851880F1F} - \Mistl -> Brak pliku Task: {E2686CB4-B21F-4D9C-80EB-568BC09515CE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PvrRecoveryTask => C:\Windows\ehome\mcupdate.exe Task: {E8011C3E-6ADB-4659-9690-921E83A4E6E2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\ActivateWindowsSearch => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe Task: {FAD0CE03-2709-4F0D-9E91-936A42775C44} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscovery => C:\Windows\ehome\ehPrivJob.exe U3 idsvc; Brak ImagePath S3 ohci1394; \SystemRoot\System32\drivers\ohci1394.sys [X] U3 wpcsvc; Brak ImagePath DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Media Center DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins RemoveDirectory: C:\$360Section RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\360 RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox RemoveDirectory: C:\ProgramData\360Quarant RemoveDirectory: C:\ProgramData\287f60bb-1697-0 RemoveDirectory: C:\ProgramData\287f60bb-4cb3-1 RemoveDirectory: C:\ProgramData\simplitec RemoveDirectory: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Audytor 3 Demo RemoveDirectory: C:\Users\user\AppData\Local\ESET RemoveDirectory: C:\Users\user\AppData\Local\Mozilla\Firefox RemoveDirectory: C:\Users\user\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox RemoveDirectory: C:\Windows\ehome RemoveDirectory: C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Media Center CMD: ipconfig /flushdns CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Klawisz z flagą Windows + X > Połączenia sieciowe > w folderze połączeń prawoklik na każde połączenie po kolei > Właściwości > zmień adresy DNS wg instrukcji: KLIK. Zresetuj system. 3. W Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Osoby > usuń dwa nieużywane profile, zostaw tylko bieżący. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Wypowiedz się czy problemy ustąpiły. Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Dziękuję bardzo za Twój czas i pomoc. 1.Wklejone, naprawione i log dodany, 2.DNS pokasowałem (chyba dobrze bo mam windows 10 a instrukcja linkowana kończy się na 7) 3.W Chromie widzę tylko osobę bieżącą (zobacz dodane zdjęcie). 4. Zrobione i dodane Na chwilę obecną mogę i już zmieniłem wyszukiwarkę a reklamy póki co nie atakują . Wielkie dzięki Aretka. Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Niestety to nie koniec zmagań. Wygląda na to, że jest zainfekowany router, poprzednio założyłam, że wielokrotne interfejsy sieciowe nie są bieżące. 1. Zaloguj się do routera: Zmień ustawienia DNS. Jeśli nie wiesz na jakie, możesz ustawić adresy Google: 8.8.8.8 + 8.8.4.4 Zabezpiecz router: zmień hasło oraz zamknij dostęp do panelu zarządzania od strony Internetu. Porównaj z tymi artykułami: KLIK, KLIK. Po konfiguracji uruchom ten test mający potwierdzić zabezpieczenie: KLIK. 2. Powtórz rekonfigurację serwerów DNS w opcjach Windows. 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CMD: ipconfig /flushdns RemoveDirectory: C:\ProgramData\{00a194f6-212c-1} RemoveDirectory: C:\ProgramData\{02900b57-012c-0} RemoveDirectory: C:\ProgramData\f5ff7da0-2801-1 RemoveDirectory: C:\ProgramData\f5ff7da0-47c3-0 RemoveDirectory: C:\Users\user\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default RemoveDirectory: C:\Users\user\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 2 Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Nastąpi restart i powstanie kolejny fixlog.txt. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Wielkie dzięki . 1.DNS zmieniony na googlowskie. hasło zmienione, Z testu Orange wynika, że modem jest bezpieczny. 2.Powtórzono. 3.Wkleiłem i naprawiłem skan dodany 4. po reboocie skan i log dodany. Mam nadzieję, że już nic nie znajdziesz. Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję Additional też dodaję w razie gdybyś może coś chciała zobaczyć. FRST.txt Fixlog.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Nie wszystkie wejścia DNS się zaktualizowały... Kolejne podejście: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Tcpip\Parameters: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{2dab2063-87ab-445d-b08a-53fbc60ee0f5}: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{2dab2063-87ab-445d-b08a-53fbc60ee0f5}: [DhcpNameServer] 82.163.142.7 Tcpip\..\Interfaces\{4b31ff13-63c6-4296-8b18-f6417aa595aa}: [DhcpNameServer] 82.163.142.7 Tcpip\..\Interfaces\{e325ae77-ebc4-43ee-87e1-9f3599775999}: [DhcpNameServer] 82.163.142.7 CMD: ipconfig /flushdns DeleteQuarantine: Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Nastąpi restart i powstanie kolejny fixlog.txt. 2. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Wykonano, logi dołączone. Pozdrawiam FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Tym razem już wszystkie rekordy DNS usunięte. Teraz na wszelki wypadek jeszcze: Uruchom AdwCleaner. Wybierz opcję Skanuj i dostarcz log wynikowy z folderu C:\AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zeskanowałem i log dodany. Dzięki wielkie za szybką reakcję. AdwCleanerS1.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 AdwCleaner wykrył jeszcze różne szczątki adware w rejestrze. Uruchom go ponownie, tym razem po kolei wybierz opcje Skanuj + Usuń, dostarcz wynikowy log z usuwania. Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Cześć ponownie, Odniosłam wrażenie, że tym razem Adw cleaner się zawiesił podczas skanowania bo dość długo mielił w jednym miejscu ale nie przerywałem i nie podejmowałem żadnych akcji. Logi dodaje. (C1.txt = po usunięciu i restarcie, S2.txt= po skanowaniu przed usunięciem ) AdwCleanerC1.txt AdwCleanerS2.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 AdwCleaner wykonał zadania w sposób kompletny. Kończymy: 1. Usuń z Pobranych folder Frrr z FRST i jego logami. Następnie zastosuj DelFix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 2. Odinstaluj stare wersje Adobe Flash i Java. Najnowsze pod tym samym w/w linkiem. ==================== Zainstalowane programy ====================== Adobe Flash Player 16 NPAPI (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player NPAPI) (Version: 16.0.0.305 - Adobe Systems Incorporated) Java 7 Update 51 (64-bit) (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417051FF}) (Version: 7.0.510 - Oracle) Java 7 Update 51 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217051FF}) (Version: 7.0.510 - Oracle) Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Cześć. Dopiero co się zalogowałem tutaj i jeszcze nic nie robiłem ale zobaczyłem pewną dziwną rzecz jakiej wcześniej nie było, mianowicie pobieram pewien plik 31 MB i strasznie wolno się to pobiera. Normalnie takie pobieranie to jakieś sekundy natomiast teraz pobieram już jakiś czas i mam dopiero 15MB. We właściwościach pokazuje, że połączenie IPv6 -brak połączenia z internetem, przypominam, że zmieniałem na google serwer 8888 i 8844 ale to w IPv4. Jakaś szybka porada??? Edit; DelFix zastosowany i punkty przywracania pokasowane. Java i Adobe odinstalowane Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Jaki plik / skąd pobierany? Czy pliki z innych serwerów też pobierają się bardzo powoli? "Połączenia IPv6: Brak dostępu do sieci" to standardowy odczyt, jeśli jest używane IPv4 dla danego połączenia. U mnie jest taki sam stan i nie ma to żadnego wpływu na szybkość pobierania danych. Odnośnik do komentarza
stam222 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam, No może spanikowałem nie potrzebnie. Pobierałem ze strony Epsona program do instalacji drukarki i strasznie mielił ale dla kontroli włączyłem Youtube i filmiki lecą normalnie więc chyba wszystko OK, gdybym coś jeszcze pobierał a będą problemy z szybkością dam znać. Dodaję jeszcze bo zapomniałem o raporcie z delfix'a. Tak czy owak chciałem Ci bardzo podziękować za pomoc przy moim problemie a to już nie pierwszy raz mi pomagasz. Dziękuję bardzo Aretuza. Pozdrawiam. DelFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 DelFix wykonał co należy. Skasuj z dysku plik C:\delfix.txt. Temat infekcji rozwiązany. Zamykam. Gdyby coś się działo, poproś na PW o otworzenie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi