wbrusilowicz Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam, mam problem z aktualizacja programu antywirusowego(AVG Free 2011). Pokazuje brak kontaktu z serwerem. Przy probach dostania sie na internetowe strony antywirusowe okazalo sie, ze jest to niemozliwe poprzez jakakolwiek przegladarke. Odinstalowalem program antywirusowy i odpalilem Combofixa. Przesylam log z tego dzialania. Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu. Pozdrawiam log.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie o taki log nam tutaj chodzi i po co ten ComboFix od razu? Wykonaj logi z OTL + GMER i dopiero wtedy przejdziemy do usuwania. Odnośnik do komentarza
wbrusilowicz Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Przesylam potrzebne pliki. Licze na szybka odpowiedz. Pozdrawiam. OTL.Txt Extras.Txt loggmer.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 1. Wklej do notatnika ten tekst: File:: c:\windows\system32\xtlmz.dll Driver:: xdupp winvnc NMIndexingService NetSvc:: xdupp Registry:: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List] "2630:TCP"=- Plik >>> zapisz pod nazwą CFScript.txt a nastepnie przeciągnij go i upuść na ikonę ComboFixa w taki sposób: 2. Wklejasz wynikowy log z ComboFix oraz nowe logi z OTL i Gmer. Odnośnik do komentarza
wbrusilowicz Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 przesylam nowe pliki. Raport extras z OTL sie nie utworzyl. ComboFix.txt gmerlog2.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Infekcja pomyślnie usunięta. Wykonaj poniższe kroki. 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. W Start > Uruchom > wklej i wywołaj polecenie "c:\documents and settings\prac\Pulpit\ComboFix.exe" /uninstall 3. Obowiązkowo wykonaj ważną aktualizację IE do stanu Internet Explorer 8 4. Wyzeruj stan przywracania systemu: KLIK Odnośnik do komentarza
wbrusilowicz Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Dziękuję za pomoc, Landuss. Doceniam. Wszystko już działa poprawnie. Antywirus zainstalowany. Wszystko zaktualizowane. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi