Olgierd Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Proszę o pomoc w usunięciu coldsearch. Kaspersky TDSSKiller, Malwarebytes Anti-Malware Free (MBAM), AdwCleaner, Hitman Pro - nie wykrywają żadnych zagrożeń. Podczas skanowania GMER każdorazowo program się wysypuje i następuje jego zamknięcie.Nie pomaga nawet tryb awaryjny.Logi z FRST dołączyłem w załączniku. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Olgierd Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Problem został rozwiązany, więc temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Opisz w jaki sposób i przedstaw nowe raporty FRST to obrazujące. Odnośnik do komentarza
Olgierd Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 FF Extension: deskCut - C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1t6auk0u.default\Extensions\1445294231_xpi [2015-10-19] [brak podpisu cyfrowego] R2 Quotenamron; C:\ProgramData\\Quotenamron\\Quotenamron.exe [774144 2016-03-21] () [brak podpisu cyfrowego] 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 06493696 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\agent.dat 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 01622056 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\True-Trax.tst 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 00400445 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\Sail-Sing.bin 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 00126464 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\noah.dat 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 00065232 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\Config.xml 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 00018432 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\Main.dat 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 00005568 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\md.xml 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Quotenamrons Task: {0208B9B2-551F-45E0-96EB-A8DDEF5CC8A9} - System32\Tasks\{F07F65AE-D030-42B6-B3C4-43A519916014} => pcalua.exe -a D:\VAG\KKL_USB_Driver\FTDIUNIN.EXE -d D:\VAG\KKL_USB_Driver Task: {0282EF25-7EC4-4AD2-9BF0-060400DFAD7C} - System32\Tasks\{7552820F-B55E-4F90-81E2-C4D2C48550FF} => pcalua.exe -a D:\VAG\VGA-K+CAN-3.6!!!!!!!!!!\CDM_Setup\FTDIUNIN.exe -d D:\VAG\VGA-K+CAN-3.6!!!!!!!!!!\CDM_Setup Task: {631F9078-EB06-4856-9E68-F226D719E85B} - System32\Tasks\{3BF1C41F-9335-4BD0-9A76-0E4A869E918C} => pcalua.exe -a "D:\VAG\USB DRIVER\FTDIUNIN.EXE" -d "D:\VAG\USB DRIVER" Task: {A5E8D764-07A4-4C18-9F68-B27EDB5405AD} - System32\Tasks\{B75AD700-3562-4FC9-B87D-749B177B2476} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\My Inno Setup Extensions\Compil32.exe" -d "C:\Program Files (x86)\My Inno Setup Extensions" Task: {B746E928-AE14-4090-9D23-18226DF32A1E} - System32\Tasks\{2B987CE1-C762-4FEA-9D9C-00E021DCC0A6} => pcalua.exe -a "D:\VAG\VAG COM 311.2eng+keygen+explicationsactivation esp=europe\VAG-Com 311.2 engl. Release\Release3112n2.exe" -d "D:\VAG\VAG COM 311.2eng+keygen+explicationsactivation esp=europe\VAG-Com 311.2 engl. Release" Task: {BDBB7405-7C9C-43E6-87BA-99DFEE81ECED} - System32\Tasks\{CDE9D463-7CA2-4F6B-A48D-223B302EE58D} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\OpenOffice 4\program\\swriter.exe" -d "D:\Personal development\szkoła coachów" -c -o "D:\Personal development\szkoła coachów\Portfolio Studenta (Evidence Portfolio).doc" Task: {BE2C3539-B747-49AE-8AF7-82EA30BBC909} - System32\Tasks\{C0FA76B3-4DF0-47E6-86DD-3AAAAC24BED3} => pcalua.exe -a F:\instalki\602Pro\602pc.exe -d F:\instalki\602Pro Task: {D1F0AEE8-975D-44F3-9F8F-5AEF0A4F61BF} - System32\Tasks\{5EC4E1E6-D5DD-4B6E-B7E3-20F15E942398} => pcalua.exe -a "C:\Program Files\PDF-XChange 3\PrnInstaller.exe" -d "C:\Program Files\PDF-XChange 3" Task: {F1F38D4A-1811-47BF-A8F2-1C2127801D2E} - System32\Tasks\{5F909395-A512-4F4F-9546-B9815210D348} => pcalua.exe -a E:\CDM_Setup\FTDIUNIN.exe -d E:\CDM_Setup C:\ProgramData\Quotenamron HKLM\...\Run: [] => [X] HKLM-x32\...\Run: [] => [X] GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA FF NewTab: C:\ProgramData\Quotenamrons\ff.NT CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxp://feed.safefinder.biz/?fext=true&st=ed&q={searchTerms} CHR DefaultSearchKeyword: Default -> SafeFinder S2 McAfee SiteAdvisor Service; "c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcsacore.exe" [X] S3 EsgScanner; C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys [22704 2015-12-11] () C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X] S3 ZTEusbnet; system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys [X] S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X] S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X] 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:03 - 00774144 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\True-Trax.exe 2016-03-21 13:03 - 2016-03-21 13:03 - 00127488 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\Installer.dat 2016-03-21 13:03 - 2016-03-21 13:03 - 00014256 _____ C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\InstallationConfiguration.xml 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 0400445 _____ () C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\Sail-Sing.bin 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:03 - 0774144 _____ () C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\True-Trax.exe 2016-03-21 13:04 - 2016-03-21 13:04 - 1622056 _____ () C:\Users\Olgierd\AppData\Roaming\True-Trax.tst EmptyTemp: Usunięcie problemu tak naprawdę było częściowe. Skończyło się finalnie usunięciem Google Chrome, ponieważ po każdym restarcie sygnalizował, że jakiś program próbował doinstalować wtyczkę z aplikacją typu "safefinder search". Teraz mam Operę i jestem mega zadowolony. Jest więc z tego jakaś korzyść. Proszę o ocenę logów, czy nie pozostało nic w systemie. Teraz za to borykam się z innym problemem w obszarze rejestrów. Opisany w innym temacie i niestety nie rozwiązany. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wklej linka do tego innego tematu, może Picasso pomoże. Dodaj tez plik fixlog.txt. - który powstał po użyciu tego powyższego skryptu fixlist.txt. Dodatkowo spróbuj jeszcze zrobić obowiązkowy log GMER. Tutaj masz instrukcje: https://www.fixitpc.pl/topic/60-diagnostyka-infekcje-typu-rootkit/?do=findComment&comment=318 Odnośnik do komentarza
Olgierd Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 https://www.fixitpc.pl/topic/29826-problem-z-rejestrem-i-użytkownikami-z-ograniczonymi-uprawnieniami-windows-7/#entry181395 Podczas skanowania GMER każdorazowo program się wysypuje i następuje jego zamknięcie. Nie pomaga nawet tryb awaryjny. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi