Skocz do zawartości
11 kwietnia 2017 - Koniec wsparcia Microsoftu dla Vista ×

Zawieszenie programów


Rekomendowane odpowiedzi

witam :) prosze o pomoc :) komp na pewno jest zainfekowany..nie moge otworzyc menadzera zadan , programy sie zawieszaja... i nie mozna ich odinstalowac.. problem w tym ze gdy probuje zrobic logi to i te programy odmawiaja dzialania pod koniec czy po chwili ( np skanowanie dziennik aplikacji 101082) i sie zawieszaja .. jest jakis ratunek ? windows vista

dodaje pelny log z FRST

 

FRST.txtPobieranie informacji ... Addition.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Vista. To nie jest problem infekcji. Był tu używany ComboFix i na ten temat: KLIK. Co widać w raportach: zaniedbany system (różne śmieci/odpadki i stare programy), kompletnie nieaktualizowany (to ze względu na zgłaszane problemy na razie omijam), notowalne też naruszenie WMI:

 

==================== Punkty Przywracania systemu =========================

Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracania
Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.

==================== Wadliwe urządzenia w Menedżerze urządzeń =============

Niepowodzenie przy listowaniu urządzeń. Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.

 

 

Wstępnie:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Windows Registry Editor Version 5.00
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt]
"DisplayName"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-205"
"ImagePath"=hex(2):25,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,72,00,6f,00,6f,00,\
74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
6b,00,20,00,6e,00,65,00,74,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00
"Description"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-204"
"ObjectName"="localSystem"
"ErrorControl"=dword:00000000
"Start"=dword:00000002
"Type"=dword:00000020
"DependOnService"=hex(7):52,00,50,00,43,00,53,00,53,00,00,00,00,00
"ServiceSidType"=dword:00000001
"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\
00,01,00,00,00,c0,d4,01,00,01,00,00,00,e0,93,04,00,00,00,00,00,00,00,00,00
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt\Parameters]
"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001
"ServiceDll"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,\
00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\
77,00,62,00,65,00,6d,00,5c,00,57,00,4d,00,49,00,73,00,76,00,63,00,2e,00,64,\
00,6c,00,6c,00,00,00
"ServiceMain"="ServiceMain"

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG

 

Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. Zresetuj system.

 

2. W kwestii zawieszania aplikacji największe podejrzenia budzi inwazyjny pakiet 360 Total Security, świeżo zresztą doinstalowany. O ile to wykonalne (zgłaszasz niejasny problem z deinstalacją), odinstaluj go, a także stare niebezpieczne wersje (zagrożenie infekcjami ransom i szyfrującymi dane) i zbędny niepolecany tu program IOBit:

 

360 Total Security, Adobe AIR, Adobe Flash Player 10 ActiveX, Adobe Flash Player 16 NPAPI, Adobe Media Player, Adobe Reader 8 - Polish, Adobe Reader 8.1.2 Security Update 1 (KB403742), Adobe Shockwave Player 11.5, Game Booster 3, Java� 6 Update 17, Real Alternative 1.9.0

 

Jeśli będzie problem z deinstalacją, nie kombinuj i opuść ten punkt.

 

3. W systemie jest aktywny bardzo stary (z 2010) i niepowiązany już z żadnym programem emulacyjnym sterownik SPTD. Usuń go posługując się narzędziem SPTDInst.

 

4. W spoilerze doczyszczanie śmieci (wpisy odpadkowe / puste i Tempy). Akcja podrzędna i nie pomoże rozwiązać problemu głównego.

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

5. Wyczyść Dzienniki zdarzeń: Start > w polu szukania wpisz evetvwr.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator. W sekcji Dzienniki systemu Windows z prawokliku wyczyść gałęzie Aplikacja i System. W sekcji Dzienniki aplikacji i usług > Microsoft > Windows > CodeIntegrity > z prawokliku wyczyść Operational. Po akcji zresetuj system, by nagrały się nowe błędy w Dzienniku zdarzeń.

 

6. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), zaznacz ponownie pole Addition, by powstały dwa logi. Dołącz też plik fixlog.txt ze spoilera. Podaj czy są jakieś zmiany.

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...