Mareckipl Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Witam.Zakupiłem monitor Acer H257HUSMIDPX rozdzielczość 2560 x 1440. Moje pytanie jaki kabel będzie lepszy HDMI czy DVI-D (dlaczego) do połączenia z kartą graficzną Radeon R9 380X i czy obsłuży tą rozdzielczość ??? Proszę o wyrozumiałość jestem w tej kwestii zielony Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Niech autor zapyta czy lepszy jest samochód z silnikiem spalinowym czy elektrycznym jeszcze. Co Ci po tym, ze kupisz ten z elektrycznym jak nigdzie go nie naładujesz? HDMI to nowszy standard i mozesz tez jednoczesnie wysyłać dźwięk. Jednak kabel Ci nic nie da jeśli nie będziesz miał w karcie takiego interfejsu ;-). Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jednak kabel Ci nic nie da jeśli nie będziesz miał w karcie takiego interfejsu ;-). Przecież autor wyraźnie napisał, jakim dysponuje sprzętem. Zarówno monitor, jak i karta grafiki dysponują złączem HDMI (a także DisplayPort, które jest jeszcze nowszym standardem). Odnośnik do komentarza
Mareckipl Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Odnośnik do komentarza
Mareckipl Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Niech autor zapyta czy lepszy jest samochód z silnikiem spalinowym czy elektrycznym jeszcze. Co Ci po tym, ze kupisz ten z elektrycznym jak nigdzie go nie naładujesz? HDMI to nowszy standard i mozesz tez jednoczesnie wysyłać dźwięk. Jednak kabel Ci nic nie da jeśli nie będziesz miał w karcie takiego interfejsu ;-). Kolego nie wypowiadaj się w kwestii o której nie masz pojęcia. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza