Skocz do zawartości

Problem z PriceFountain


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

O ile problem nadal aktualny:

 

Na dysku widać pliki "Asystenta pobierania" dobrychprogramów, a nie instalatory właściwe. Czym grozi pobieranie z tego serwisu: KLIK. Prawdopodobnie PriceFountain zostało właśnie nabyte z "Asystenta" dobrychprogramów.

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
Task: {4DA9E859-EB4F-4B12-B0A0-75903EAA81FC} - System32\Tasks\wwwFrenzyingReluctantlyV2 => Rundll32.exe ProcuringCooperators.dll,main 7 1 
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia 
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ajcmdlkeklfmbjffnlofgfkjcnpfckab] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ljibkigjccbegnbeojkoafejpoiachej] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [ajcmdlkeklfmbjffnlofgfkjcnpfckab] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ajcmdlkeklfmbjffnlofgfkjcnpfckab] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\www\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\www\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\www\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000_Classes\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A}\InprocServer32 -> C:\Users\www\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000_Classes\CLSID\{CC182BE1-84CE-4A57-B85C-FD4BBDF78CB2}\InprocServer32 -> C:\Users\www\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.1\psuser_64.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000_Classes\CLSID\{D1EDC4F5-7F4D-4B12-906A-614ECF66DDAF}\InprocServer32 -> C:\Users\www\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser_64.dll => Brak pliku
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1093597737-154638444-1121763440-1000 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->
FirewallRules: [{193E347A-284F-4458-9324-04C3019D4CAF}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\GlassWire\GWCtlSrv.exe
FirewallRules: [{9A947D63-73A4-4D79-91B3-E1E1096D155A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\GlassWire\GWCtlSrv.exe
DeleteKey: HKCU\Software\1Q1F1S1C1P1E1C1F1N1C1T1H2UtF1E1I
DeleteKey: HKCU\Software\dobreprogramy
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\GlassWire
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\GoogleChromeAutoLaunch_27DB4C2F86F0ABF2C4415F947F94FFA3
RemoveDirectory: C:\ProgramData\GlassWire
RemoveDirectory: C:\Users\www\AppData\Local\FrenzyingReluctantly
RemoveDirectory: C:\Users\www\AppData\Local\GlassWire
C:\Users\Public\Desktop\My Software Deals.url
C:\Users\www\AppData\Roaming\Setup32217.exe
C:\Users\www\Downloads\*-dp*
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. W Google Chrome:

  • Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK.
  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj BestY NewTab, o ile nadal będzie widoczny po w/w operacji.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Edytowane przez picasso
Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...