shark010 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Witam problem z Windows-em 8.1. Po skanowaniu komputera programami Malwarebytes anti-malware, spyhunter i odinstalowaniu paru programów takich jak: safefinder, pricefountain, search pile, searchinterneat-a.akamaihd.net. Po ponownym uruchomieniu komputera na prośbę malwarebytes niestety stwierdzam że jest problem z uruchomieniem się Windowsa, problem z zalogowaniem na konto z hasłem. Dopiero po zrobieniu wszystkiego co było opisane w Diagnostyka infekcji na niestartujących Windows, udało mi się zrobić log z programu FRST, dodatkowo dorzucam fotki z czcionkami jaki pokazują sie podczas logowania. Czy jest szansa żeby odzyskać dane i Windowsa? Proszę o wsparcie i wyrozumiałość Zgodnie z sugestią użytkownika Rucek. Spróbowałem zrobić logi z programu GMER i FRST ale niestety powstał tylko jeden log który został umieszczony, mogę wrzucić aktualny log z FRST ( sadze ze to nic nie zmienia ) W w/w artykule jest napisane: 5. Pozostaw wszystkie opcje w stanie domyślnym i klik w Skanuj (Scan). Skanowanie w normalnych warunkach nie zabiera więcej niż minutę. Ukończenie skanowania jest notowane odpowiednim komunikatem. Wynikowo powstaje log o nazwie FRST.txt w tym samym miejscu z którego uruchomiono narzędzie FRST.exe, czyli na pendrive. Log ten należy nam przedstawić na forum. Niestety program GMER nie działa, tak samo jak Szukanie w rejestrze (FRST) FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) O ile problem nadal aktualny: Po ponownym uruchomieniu komputera na prośbę malwarebytes niestety stwierdzam że jest problem z uruchomieniem się Windowsa, problem z zalogowaniem na konto z hasłem. Dopiero po zrobieniu wszystkiego co było opisane w Diagnostyka infekcji na niestartujących Windows, udało mi się zrobić log z programu FRST, dodatkowo dorzucam fotki z czcionkami jaki pokazują sie podczas logowania. W podanym raporcie FRST zrobionym spod RE nie ma żadnych wskazówek co może być nie tak i co produkuje ten ekran logowania z uszkodzonymi fontami. Albo jest to uszkodzenie rejestru, albo element nie skanowany przez FRST. 1. Jeśli chodzi o analitykę problemu, dostarcz folder C:\FRST\Hives spakowany do ZIP. 2. Jeśli chodzi o rozwiązanie problemu, przy braku danych zostaje mi polecić użycie opcji Odśwież komputer dostępnej z poziomu RE. PS. Na przyszłość: został zaistalowany program SpyHunter - to skaner którego należy mocno unikać. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi