fix7 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Witam Od kilku dni pojawia się okienko z informacją "Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. (...)" Informując aby włączyć programy, tylko problem z tym, że się nie da. Program WD po kliknięciu "Włącz" wyskakuje okienko o zatrzymaniu aplikacji, a po kliknięciu Bitdefender nic się nie dzieje. Próbowałam użyć ESET Online Scanner ale on nic nie znalazł. Użyłam programu Malwarebytes i znalazł trochę syfu który zapisałam w notatniku. Program usunął "syf" i dodał log swój w formacie xml, nie mogę dodać w załączniku. Natomiast program GMER podczas skanowania przestaje działać. Program antywirusowy próbowałam naprawić opcją "napraw" gdzie na chwile działa po czym znów zostaje wyłączony. Nie mam więcej pomysłów więc zwracam się z prośbą do Was o pomoc Z góry dziękuje i pozdrawiam! Addition.txt FRST.txt log malwarebytes.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Adesując stary wątek, to nie jest problem infekcji i temat jedzie do działu Windows. W Harmonogramie tylko drobny i już nieaktywny szczątek adware Gameo, plus mini drobnostki tu i ówdzie. Do wyczyszczenia potem, gdyż to nieistotne pod kątem: Cytat Od kilku dni pojawia się okienko z informacją "Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. (...)" Informując aby włączyć programy, tylko problem z tym, że się nie da. Program WD po kliknięciu "Włącz" wyskakuje okienko o zatrzymaniu aplikacji, a po kliknięciu Bitdefender nic się nie dzieje. ==================== Centrum zabezpieczeń ======================== AV: Bitdefender Ochrona antywirusowa (Disabled - Up to date) {9A0813D8-CED6-F86B-072E-28D2AF25A83D} AV: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46} AS: Bitdefender Moduł antyszpiegowski (Disabled - Up to date) {2169F23C-E8EC-F7E5-3D9E-13A0D4A2E280} AS: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46} FW: Bitdefender Zapora sieciowa (Disabled) {A23392FD-84B9-F933-2C71-81E751F6EF46} W Twojej konfiguracji jedno ze zgłoszeń jest naturalne. Jeśli w systemie jest zainstalowany antywirus bądź pakiet innej firmy, systemowy Windows Defender jest automatycznie deaktywowany i nie można go już uruchomić. Jego stan jest przywracany po deinstalacji zewnętrznego antywirusa. Czyli problemem jest tu tylko stan BitDefender - wg odczytu z Centrum zabezpieczeń są wyłączone wszystkie moduły. Cytat Program antywirusowy próbowałam naprawić opcją "napraw" gdzie na chwile działa po czym znów zostaje wyłączony. Spróbuj BitDefender przeinstalować "od zera", tzn. w pierwszej kolejności pełna deinstalacja połączona też z ręcznym usuwaniem katalogów z dysku. I niedziałanie jest konsekwencją błędów na dysku. W Dzienniku zdarzeń pasujące błędy, w tym jeden z nich nawet konkretnie wskazuje uszkodzony plik BitDefender: Dziennik System: ============= Error: (03/01/2016 09:18:06 AM) (Source: Ntfs) (EventID: 55) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Wykryto uszkodzenie w strukturze systemu plików woluminu C:. W strukturze indeksu systemu plików znaleziono uszkodzenie. Numer odwołania do pliku: 0x200000001d412. Nazwa pliku: „\Windows\Microsoft.NET\assembly\GAC_64”. Atrybut uszkodzonego indeksu: „:$I30:$INDEX_ROOT”. Lokalizacja bloku uszkodzonego indeksu: VCN 0xffffffffffffffff, LCN 0xffffffffffffffff. Uszkodzenie rozpoczyna się od przesunięcia 280 wewnątrz bloku indeksu. Error: (02/29/2016 07:23:27 PM) (Source: Ntfs) (EventID: 55) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Wykryto uszkodzenie w strukturze systemu plików woluminu C:. W strukturze indeksu systemu plików znaleziono uszkodzenie. Numer odwołania do pliku: 0x70000000260d9. Nazwa pliku: „\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2015\active virus control\Avc3_00328_004”. Atrybut uszkodzonego indeksu: „:$I30:$INDEX_ALLOCATION”. Należałoby także wykonać skany chkdsk. Jeden z nich już stoi jako zaplanowany: BootExecute: autocheck autochk /m /f \Device\HarddiskVolume3autocheck autochk * Odpowiada to komunikatowi z Centrum: "Ponowne uruchamianie w celu naprawy błędów na dysku (ważne)". Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi