przemeks Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam wszystkich i proszę o pomoc. od dzisiaj NOD32 wywala mi komunikat HTML/Refresh.BC koń trojański , rzecz dzieje się kiedy jestem zalogowany na danej stronie, a błąd noda wyskakuje przy akcji "wyloguj", zauważyłem to podczas wylogowania się z panelu administracyjnego mojej strony internetowej, myślałem że wkradł się trojan na serwer, jednak ten sam komunikat NOD32 wyświetla się jak również przy wylogowaniu się ze strony sklepu internetowego, w którym robiłem zakupy (zupełnie inna strona i inny serwer) - mam 2 komputery w sieci - co jest bardzo dziwne na tych 2 komputerach są te same objawy, problem raz wyskakuje , a za chwilę wszystko jest OK, za 3 min znowu NOD wywala błąd. - zeskanowałem wszystko NOD32 - brak wirusów, oraz odinstalowałem program filezilla do łączenia się ftp z moim serwerem strony internetowej. podpinam pliki, niestety nie mogę wygenerować pliku z gmera ponieważ dostaję komunikat od razu po otwarciu gmera, mam win 10 : "program przestał działać poprawnie, z powodu wystąpienia problemu, system windows zamknie program i powiadomi cię jeśli istnieje dostępne rozwiązanie." z góry dziękuję za pomoc, mam nadzieję że można to opanować. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Picasso rzuci okiem jak będzie, ale możliwe ze to było przyczyną: http://www.wykop.pl/link/3041967/eset-troche-zwariowal/ Odnośnik do komentarza
przemeks Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ok, dziękuję, wygląda na to , że problem ustał, dzisiaj były już 2 aktualizacje NODa i po nich mam spokój. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Spoko, czekamy aż Picasso rzuci okiem na logi, nie kasuj, może czegoś się w nich jeszcze dopatrzy, ale to może potrwać. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Już zostało zdowodowane, że był to błąd definicji ESET. W raportach brak oznak infekcji. PS. Kosmetyka - możesz usunąć drobne puste wpisy i wyczyścić lokalizacje tymczasowe. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: Task: {1FDDA9D0-6FF4-489A-B672-DDA1B5F2C8F1} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {312CD32C-13A5-4AB9-A611-A4984D9BE3DC} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {61937D6D-2F3E-4E31-BE88-E016517E986A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {899BEBC9-2C02-480A-9726-300EF3958645} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {8A4CE013-6AFF-4DF5-9271-202E1CB7660A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {8FC9321F-ABBE-46D6-89B4-05D9A02EEBBC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {94B12253-1110-45CA-A48E-9B174404214F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {97B21F06-990B-4B35-A2CB-665514286023} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {AD1708FA-D573-4606-AB63-64CBC5053F36} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku Task: {CB6DD680-9BB9-4BE0-905D-AAE92B73CDE1} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {EAB06EDD-BCB0-4CF9-9B3C-3F8C800813ED} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3220740827-1712365352-70908780-1001_Classes\CLSID\{E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534}\InprocServer32 -> C:\Users\1\AppData\Roaming\GG\ggdrive\ggdrive-menu.dll => Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {B69F34DD-F0F9-42DC-9EDD-957187DA688D} -> Brak pliku HKLM\...\Run: [HotKeysCmds] => "C:\Windows\system32\hkcmd.exe" HKLM\...\Run: [Persistence] => "C:\Windows\system32\igfxpers.exe" EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Nowe skany FRST nie są potrzebne. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi