FIFI Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam. Mam problem z wydajnością komputera. MSI GTX 770 2GBi5-45908GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL9Thermaltake Smart SE Modular 530WGigabyte GA-B85M-D3H ST31000524AS ( tu nie na 100% ) Generalnie to komputer włącza się długo ( do ekranu logowania ) a po zalogowaniu muszę czekać około 1/2min żeby zaczął w miarę normalnie działać. Co do wymagających gier to nie wiem, bo nie gram aktualnie za dużo, ale wcześniej mogłem spokojnie grać na wysokich+ w gry typu GTA5, DyingLight czy FarCry3,4. Wydaje mi się, że problemem może być dysk, ponieważ był on wzięty ze starego komputera. Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Wykonaj punkty z tego linka Potrzebne pkt : 1. Podstawowa specyfikacja sprzętowa 2. Podstawowe informacje o dysku (S.M.A.R.T) Dodatkowo: Pobieramy -Log z programu. Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 @zombi1555 autoruns.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Jeszcze raz. Włącz autoruns jako administrator. Gdy wszystko się załaduje klikasz : File>save Wstaw tutaj plik który się wytworzy. Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 @zombi1555 http://www.speedyshare.com/G95hM/PC.arn Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Otwórz okno System, klikając przycisk Start, kliknij prawym na Komputer, a następnie wybierz polecenie Właściwości. W lewym okienku kliknij pozycję Ochrona systemu. Jeśli zostanie wyświetlony monit o hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub potwierdź. Kliknij kartę Ochrona systemu, a następnie kliknij przycisk Utwórz. W oknie dialogowym Ochrona systemu wpisz Dzisiejszą datę, a następnie kliknij przycisk Utwórz. Włącz Autorun w trybie administratora. Wybierz zakładkę driver i odznacz wszystkie żółte kropki. Przejdź do zakładki logon i odznacz screenshoter. Wciśnij F5 i sprawdź czy na pewno wszystko odznaczyłeś. Jeżeli tak wyłącz program. Jeżeli posiadasz hasło dezaktywuj je. Zainstaluj Windows Performance Toolkit z pakietu ADK Wybierz domyślna lokalizacja i z dostępnych opcji zaznacz tylko Windows Performance Toolkit + .NET Framework 4.0 Jeżeli takowego nie posiadasz Dla systemów 64-bit uruchom cmd jako administrator i wpisz REG ADD "HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" -v DisablePagingExecutive -d 0x1 -t REG_DWORD -f Restart pc. Utwórz katalog xperf na dysku c:\ c:\xperf Uruchom cmd jako administrator i wykonaj polecenie : xbootmgr -trace boot -traceflags latency+dispatcher -stackwalk profile+cswitch+readythread -notraceflagsinfilename -postbootdelay 180 -resultpath c:\xperf Restart Komputera. Zaakceptuj komunikat UAC, poczekaj na uruchomienie ponowne systemu. Po chwili pojawia się okno z informacją o pozostałym czasie, nie nacieskaj finish!!!!! Po zakończeniu pojawia się komunikat o utworzeniu pliku w odpowiednim katalogu. Spakuj plik boot_1.etl i wrzuć na hosta. W przypadku systemów 64-bitowych, po zakończeniu całej procedury: uruchom wiersz poleceń jako admnistrator i wydaj polecenie : REG ADD "HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" -v DisablePagingExecutive -d 0x0 -t REG_DWORD -f Jeśli po zalogowaniu się do systemu czas oczekiwania na możliwość zrobienia czegokolwiek jest dłuższa niż 3 min (180 sek), to parametr postbootdelay należy zmienić na odpowiednio dłuższy (np. 600 dla 10 min.) Musisz liczyć się z całkiem sporym plikiem (od kilkustet MB do kilku GB), więc dysk na którym będzie tworzony musi mieć odpowiednio dużo wolnego miejsca. Nie usuwaj żadnego plkiu ani programu mogą się jeszcze przydać. Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 http://screenshooter.net/102682116/uhegorn Zainstalowałem program, w cmd wpisałem komendę, restart i po wpisaniu nowej komendy nie wyskakuje ten błąd. Log z xpref: [2016/02/24-17:08:12.566] Performance Analyzer Power Transition Performance Testing Utility (Microsoft® Windows® Performance Analyzer) Version 6.3.9600 - © 2013 Microsoft Corporation. All rights reserved. [2016/02/24-17:08:12.566] Detected Win7RTM physical (ReadyBoot) prefetcher; the SysMain service is auto-started. [2016/02/24-17:08:12.566] Registering for auto-run with a 180000 msec delay... [2016/02/24-17:08:12.576] Failed to set auto-run with error 0x80070032. [2016/02/24-17:08:12.576] Could not register for callback at next boot. Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) 1. Pobierz FRST 2. Filtrowanie zaznaczamy wszystko 3. Skan opcjonalny zaznaczamy>Addition.txt oraz Shortcut.txt. 4.Wykonaj skan i prześlij pliki Adnotacja do pkt 4: (pliki skanu zostaną zapisane w tym samym katalogu, z którego został uruchomiony FRST) Edit: Jeżeli FRST nie może przeskanować plików Należy wyłączyć antywirus. Edytowane 24 Lutego 2016 przez zombi1555 Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 . Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 nie ma pliku FRST.txt Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 @zombi1555 Sorry, nie zauważyłem. FRST.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Otwórz notatnik i wpisz w nim: CloseProcesses:CreateRestorePoint:HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [13876952 2000-01-01] (Realtek Semiconductor)HKLM\...\Run: [shadowPlay] => C:\Windows\system32\rundll32.exe C:\Windows\system32\nvspcap64.dll,ShadowPlayOnSystemStartHKLM\...\Run: [bdagent] => C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\bdagent.exe [1643232 2016-02-01] (Bitdefender)Winlogon\Notify\igfxcui: C:\Windows\system32\igfxdev.dll (Intel Corporation)HKU\S-1-5-21-2978129333-1637225295-611555160-1000\...\Run: [screenshooter] => C:\Program Files (x86)\ScreenShooter\screenshooter.exe [606208 2010-09-03] ()HKU\S-1-5-21-2978129333-1637225295-611555160-1000\...\Run: [Advanced SystemCare 9] => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCTray.exe [2010912 2015-11-30] (IObit)HKU\S-1-5-21-2978129333-1637225295-611555160-1000\...\Policies\Explorer: [NolowDiskSpaceChecks] 1HKU\S-1-5-18\...\Run: [Agent Portfela Bitdefender] => "C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender\pmbxag.exe"HKU\S-1-5-18\...\Run: [Portfel Bitdefender] => "C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender\pwdmanui.exe" --hidden --nowizardHKU\S-1-5-18\...\Run: [Agent aplikacji Portfel Bitdefender] => "C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender\antispam32\bdapppassmgr.exe"ShellIconOverlayIdentifiers: [ GoogleDriveBlacklisted] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D42} => C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync64.dll [2015-11-04] (Google)ShellIconOverlayIdentifiers: [ GoogleDriveSynced] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D40} => C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync64.dll [2015-11-04] (Google)ShellIconOverlayIdentifiers: [ GoogleDriveSyncing] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D41} => C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync64.dll [2015-11-04] (Google)ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No FileShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D43} => No FileBootExecute: autocheck autochk * SmartDefragBootTime.exeCHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restriction <======= ATTENTION Replace: R2 Intel® Capability Licensing Service Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe [747520 2013-08-27] (Intel® Corporation) S3 PortTalk; C:\Windows\SysWOW64\Drivers\PortTalk.sys [3567 2002-01-12] (Beyond Logic hxxp://www.beyondlogic.org) S3 AndNetDiag; system32\DRIVERS\lgandnetdiag64.sys [X] S3 ANDNetModem; system32\DRIVERS\lgandnetmodem64.sys [X] S3 andnetndis; system32\DRIVERS\lgandnetndis64.sys [X] Hosts:EmptyTemp:Reboot: 1.zapisz jako fixlist.txt i wrzuć na pulpit obok frst. 2. Uruchom FRST i kliknij fix po restarcie wrzuć fixlog Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 fixlog : Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ok chyba się udało. Włącz FRST i scan wrzuć tutaj wynik Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 . Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 CloseProcesses: CreateRestorePoint: R2 AdvancedSystemCareService9; C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe [827680 2015-11-04] (IObit)S3 AppleChargerSrv; C:\Windows\System32\AppleChargerSrv.exe [31272 2010-04-06] ()S3 EasyAntiCheat; C:\Windows\SysWOW64\EasyAntiCheat.exe [245544 2015-08-16] (EasyAntiCheat Ltd)R2 GfExperienceService; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe [1156216 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)R2 IAStorDataMgrSvc; C:\Program Files\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe [15720 2013-08-07] (Intel Corporation)R2 Intel® Capability Licensing Service Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe [747520 2013-08-27] (Intel® Corporation) [File not signed]S3 Intel® Capability Licensing Service TCP IP Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe [828376 2013-08-27] (Intel® Corporation)R2 jhi_service; C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe [154584 2014-06-24] (Intel Corporation)S2 LiveUpdateSvc; C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe [2934048 2015-10-09] (IObit)S3 LMIGuardianSvc; C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\LMIGuardianSvc.exe [417552 2015-11-12] (LogMeIn, Inc.)S4 MBAMScheduler; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe [1871160 2015-03-17] (Malwarebytes Corporation)S2 MBAMService; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe [1080120 2015-03-17] (Malwarebytes Corporation)S3 MozillaMaintenance; C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice_tmp.exe [146888 2016-01-24] (Mozilla Foundation)S3 npggsvc; C:\Windows\SysWOW64\GameMon.des [3844640 2015-11-22] (INCA Internet Co., Ltd.)R2 NvNetworkService; C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe [1872504 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)S3 NvStreamNetworkSvc; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe [8185464 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)S2 NvStreamSvc; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe [6477432 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)S3 Origin Client Service; C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe [2104840 2016-02-02] (Electronic Arts)R2 PnkBstrA; C:\Windows\SysWOW64\PnkBstrA.exe [76152 2016-01-15] ()R2 ProductAgentService; C:\Program Files\Bitdefender Agent\ProductAgentService.exe [887352 2016-01-28] (Bitdefender)R2 UPDATESRV; C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\updatesrv.exe [135176 2016-01-21] (Bitdefender)R2 VSSERV; C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\vsserv.exe [1695720 2016-02-01] (Bitdefender)R2 WinDefend; C:\Program Files\Windows Defender\mpsvc.dll [1011712 2013-05-27] (Microsoft Corporation) Hosts:EmptyTemp: Reboot: zapisz jako Fixlist.txt i koło FRST uruchamiasz>skan Załącz log naprawy i tym razem sam FRST wystarczy Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 To miało mi wyłączyć z autostartu antywirusa ? Ogólnie jak robiłem tego fixa to antywirus wykrył FRST jako wirusa i musiałem pobrać od nowa. Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 źle przepisałeś jest to opisane w fixlogu: fixlist content: ***************** CloseProcesses: CreateRestorePoint: R2 AdvancedSystemCareService9; C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe [827680 2015-11-04] (IObit) S3 AppleChargerSrv; C:\Windows\System32\AppleChargerSrv.exe [31272 2010-04-06] () S3 EasyAntiCheat; C:\Windows\SysWOW64\EasyAntiCheat.exe [245544 2015-08-16] (EasyAntiCheat Ltd) R2 GfExperienceService; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe [1156216 2015-12-16] (NVIDIA Corporation) R2 IAStorDataMgrSvc; C:\Program Files\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe [15720 2013-08-07] (Intel Corporation) R2 Intel® Capability Licensing Service Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe [747520 2013-08-27] (Intel® Corporation) [File not signed] S3 Intel® Capability Licensing Service TCP IP Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe [828376 2013-08-27] (Intel® Corporation) R2 jhi_service; C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe [154584 2014-06-24] (Intel Corporation) S2 LiveUpdateSvc; C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe [2934048 2015-10-09] (IObit) S3 LMIGuardianSvc; C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\LMIGuardianSvc.exe [417552 2015-11-12] (LogMeIn, Inc.) S4 MBAMScheduler; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe [1871160 2015-03-17] (Malwarebytes Corporation) S2 MBAMService; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe [1080120 2015-03-17] (Malwarebytes Corporation) S3 MozillaMaintenance; C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice_tmp.exe [146888 2016-01-24] (Mozilla Foundation) S3 npggsvc; C:\Windows\SysWOW64\GameMon.des [3844640 2015-11-22] (INCA Internet Co., Ltd.) R2 NvNetworkService; C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe [1872504 2015-12-16] (NVIDIA Corporation) S3 NvStreamNetworkSvc; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe [8185464 2015-12-16] (NVIDIA Corporation) S2 NvStreamSvc; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe [6477432 2015-12-16] (NVIDIA Corporation) S3 Origin Client Service; C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe [2104840 2016-02-02] (Electronic Arts) R2 PnkBstrA; C:\Windows\SysWOW64\PnkBstrA.exe [76152 2016-01-15] () R2 ProductAgentService; C:\Program Files\Bitdefender Agent\ProductAgentService.exe [887352 2016-01-28] (Bitdefender) R2 UPDATESRV; C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\updatesrv.exe [135176 2016-01-21] (Bitdefender) R2 VSSERV; C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\vsserv.exe [1695720 2016-02-01] (Bitdefender) R2 WinDefend; C:\Program Files\Windows Defender\mpsvc.dll [1011712 2013-05-27] (Microsoft Corporation) Hosts: EmptyTemp: Reboot: ***************** Closeprocesses: CreateRestorePoint: (Bitdefender) C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\vsserv.exe (Bitdefender) C:\Program Files\Bitdefender Agent\ProductAgentService.exe (Bitdefender) C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\updatesrv.exe (Bitdefender) C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\bdagent.exe (Bitdefender) C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\bdwtxag.exe ShellIconOverlayIdentifiers: [ GoogleDriveBlacklisted] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D42} => No FileShellIconOverlayIdentifiers: [ GoogleDriveSynced] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D40} => No FileShellIconOverlayIdentifiers: [ GoogleDriveSyncing] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D41} => No FileR2 AdvancedSystemCareService9; C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe [827680 2015-11-04] (IObit)S3 AppleChargerSrv; C:\Windows\System32\AppleChargerSrv.exe [31272 2010-04-06] ()S3 EasyAntiCheat; C:\Windows\SysWOW64\EasyAntiCheat.exe [245544 2015-08-16] (EasyAntiCheat Ltd)R2 GfExperienceService; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe [1156216 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)R2 IAStorDataMgrSvc; C:\Program Files\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe [15720 2013-08-07] (Intel Corporation)R2 Intel® Capability Licensing Service Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe [747520 2013-08-27] (Intel® Corporation) [File not signed]S3 Intel® Capability Licensing Service TCP IP Interface; C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe [828376 2013-08-27] (Intel® Corporation)R2 jhi_service; C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe [154584 2014-06-24] (Intel Corporation)S2 LiveUpdateSvc; C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe [2934048 2015-10-09] (IObit)S3 LMIGuardianSvc; C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\LMIGuardianSvc.exe [417552 2015-11-12] (LogMeIn, Inc.)S4 MBAMScheduler; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe [1871160 2015-03-17] (Malwarebytes Corporation)S2 MBAMService; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe [1080120 2015-03-17] (Malwarebytes Corporation)S3 MozillaMaintenance; C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice_tmp.exe [146888 2016-01-24] (Mozilla Foundation)S3 npggsvc; C:\Windows\SysWOW64\GameMon.des [3844640 2015-11-22] (INCA Internet Co., Ltd.)R2 NvNetworkService; C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe [1872504 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)S3 NvStreamNetworkSvc; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe [8185464 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)S2 NvStreamSvc; C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe [6477432 2015-12-16] (NVIDIA Corporation)S3 Origin Client Service; C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe [2104840 2016-02-02] (Electronic Arts)R2 PnkBstrA; C:\Windows\SysWOW64\PnkBstrA.exe [76152 2016-01-15] ()R2 ProductAgentService; C:\Program Files\Bitdefender Agent\ProductAgentService.exe [887352 2016-01-28] (Bitdefender)R2 UPDATESRV; C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\updatesrv.exe [135176 2016-01-21] (Bitdefender)R2 VSSERV; C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2016\vsserv.exe [1695720 2016-02-01] (Bitdefender)R2 WinDefend; C:\Program Files\Windows Defender\mpsvc.dll [1011712 2013-05-27] (Microsoft Corporation) Cmd: REG ADD "HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" -v DisablePagingExecutive -d 0x1 -t REG_DWORD -f Hosts: EmptyTemp: Reboot: Zapisz jako fixlist. Uruchom FRST kliknij fix fix log wrzuć na stronę Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ogólnie to aktualnie nie widać zmian w szybkości dysku Czemu antywirus teraz włącza mi się kilka min po starcie systemu ? Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 1.Wyłącz antywirus i zaporę. 2. Włącz uruchom wpisz cmd i uruchom jako administrator. gdy konsola się uruchomi wpisz xbootmgr -trace boot -traceflags latency+dispatcher -stackwalk profile+cswitch+readythread -notraceflagsinfilename -postbootdelay 180 -resultpath c:\xperf Ogólnie to aktualnie nie widać zmian w szybkości dysku Staram się naprawić error który wyskoczył podczas komendy xbootmgr. Błąd widziałam 3 razy. Gdy był wyłączony harmonogram zadań, błąd związany z rejestrem i gdy nie uruchomiło się cmd jako administrator. Pozdrawiam Magda. Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Podczas wpisywania komendy antywirus i zapora były wyłączone. Nadal wyskakuje błąd. Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Ok jeszcze inaczej : uruchom cmd jako administrator. i wpisz xbootmgr -trace boot -prepSystem -verboseReadyBoot Jeżeli się nie uda zróbmy tak : 1.Start>Uruchom wpisz regedit i naciśnij enter. W regedit klikaj według tej instrukcji: HKEY_LOCAL_MACHINE\>SYSTEM>CurrentControlSet>Control>Session Manager>MemoryManagement>PrefetchParameters Sprawdz klikając dwa razy na : EnablePrefetcherEnableSuperfetch czy oba mają wartość 3 jeżeli nie ma zmień wartości na 3 i daj znać. 2. Wejdz w C:winodws/Prefetch i sprawdź czy są tam jakieś pliki. Jeżeli ich nie ma uruchom cmd jako administrator i wpisz : Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks -Otwórz Menedżer zadań Poczekaj, aż komenda się ukończy, tzn. aż zniknie z procesów instancja rundll32.exe zaincjowana na skutek powyższej komendy. To może potrwać nawet kilka minut. - Sprawdź czy w C:\Windows\Prefetch powstał plik layout.ini. Jeśli plik się pojawi, wtedy zweryfikuj jak zachowa się komenda uprzednio zgłaszająca błędy oczekiwania na Prefetcher.. Edytowane 25 Lutego 2016 przez zombi1555 Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 O kurde, ale wtopa. Usunąłem przez pomyłkę te pliki .. ( z kosza też ) Coś się może stać ? Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Stwórz forlder Prefetch w katalogu C:\Windows - Uruchom menadżer zadań - uruchom cmd jako administrator i wpisz : Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks Poczekaj, aż komenda się ukończy, tzn. aż zniknie z procesów instancja rundll32.exe zaincjowana na skutek powyższej komendy. To może potrwać nawet kilka minut. - Sprawdź czy w C:\Windows\Prefetch powstał plik layout.ini. Jeśli plik się pojawi, wtedy zweryfikuj jak zachowa się komenda uprzednio zgłaszająca błędy oczekiwania na Prefetcher.. Dla cb oznacza to tyle że masz spróbować wpisać : xbootmgr -trace boot -prepSystem -verboseReadyBoot 1.Start>Uruchom wpisz regedit i naciśnij enter. W regedit klikaj według tej instrukcji: HKEY_LOCAL_MACHINE\>SYSTEM>CurrentControlSet>Control>Session Manager>MemoryManagement>PrefetchParameters Sprawdz klikając dwa razy na : EnablePrefetcherEnableSuperfetch Jakie miały wartości?? Odnośnik do komentarza
FIFI Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Nie stworzył się plik layout.ini. Jak wpisuję tę komendę: Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks to nie pojawia mi się w menadżerze zadań żaden rundll32.exe. Nadal wyskakuje błąd. Miały wartość 3. A ten Windows Performance Tool ma być dla Windowsa 7 czy 8? Bo ja mam 7 a Ty dałaś linka dla 8.1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się