Skocz do zawartości

0x00000124


QCoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem występuje w PC. Od niedawna czasami wywala bluescreeny. Początkowo błąd dotyczył zbyt wysokiej temperatury procesora - okazało się, że uszkodził się wentylator chłodnicy. Został wymieniony na sprawny i jest ok. Kilka dni później (czyli dzisiaj) komputer zaczął wywalać średnio 2-3 razy dziennie błąd 0x00000124. Sprawdziłem pliki minidump w katalogu C: Windows\Minidump i okazało się, że nie ma tam nic (tzn jeden plik z zeszłego roku). Dodatkowo "luzem" w katalogu Windows znalazłem plik MEMORY.DMP, który też pochodzi z zeszłego roku. Oczywiście mam ustawione rejestrowanie błędów:

Właściwości systemu -> Uruchamianie i odzyskiwanie -> Awaria systemu: 
- zaznaczone "Zapisz zdarzenie do dziennika systemu"
- odznaczone "Automatycznie uruchom ponownie"
- Zapisywanie informacji o debugowaniu - Zrzut pamięci jądra
- Plik zrzutu %SystemRoot%\MEMORY.DMP
- Zastąp  wszystkie instniejące pliki - próbowałem zarówno na zaznaczonej jak i odznaczonej opcji
 
 

 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Hej pobierz

HWINFO32/HWINFO64 

Komputer przed wykonaniem nagrania powinien zostać schłodzony i wypoczęty (Mieć przerwę w jego działaniu)

Odpal program>wybierz zakładkę Sensors.>Zminimializuj program i zacznij obciążać pc np. gra.

 

Jeżeli nie nastąpi restart lub BSOD należy po stosownym czasie przełączyć się na HWInfo i zrobić zrzut ekranu wstawiając do posta.

Chodzi tu o monitorowanie przez program parametrów istotnych elementów komputera w trakcie pracy. Rejestrowane są wartości Min i Max.
Wstawianie zrzutu tuż po uruchomieniu Sensors w zasadzie nie przekazuje istotnych informacji.
 

Może to być sytuacja związana z normalnym użytkowaniem komputera i np. po dłuższym czasie grania następuje restart lub BSOD.
 
Mając otwarte okno Sensors należy kliknąć na Start Logging (na dole okna) - podać lokalizację, nazwę pliku i zatwierdzić.
Jeżeli crash systemu nie nastąpi w ciągu około 30 minut należy przełączyć się do Sensors i wybrać Stop Logging ponieważ spowoduje to powstanie zbyt dużego pliku do analizy.
 
W takiej sytuacji proszę powtórzyć operację z ponownym uruchomieniem Start Logging - jak wyżej.

Jeżeli nastąpi restart lub BSOD proszę odszukać i spakować utworzony (powyżej) plik logu a następnie shostować go i podać link do pobrania i analizy.


Ten problem jest spowodowany najczęściej awarią sprzętu.
 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...