QCoo Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam. Problem występuje w PC. Od niedawna czasami wywala bluescreeny. Początkowo błąd dotyczył zbyt wysokiej temperatury procesora - okazało się, że uszkodził się wentylator chłodnicy. Został wymieniony na sprawny i jest ok. Kilka dni później (czyli dzisiaj) komputer zaczął wywalać średnio 2-3 razy dziennie błąd 0x00000124. Sprawdziłem pliki minidump w katalogu C: Windows\Minidump i okazało się, że nie ma tam nic (tzn jeden plik z zeszłego roku). Dodatkowo "luzem" w katalogu Windows znalazłem plik MEMORY.DMP, który też pochodzi z zeszłego roku. Oczywiście mam ustawione rejestrowanie błędów: Właściwości systemu -> Uruchamianie i odzyskiwanie -> Awaria systemu: - zaznaczone "Zapisz zdarzenie do dziennika systemu" - odznaczone "Automatycznie uruchom ponownie" - Zapisywanie informacji o debugowaniu - Zrzut pamięci jądra - Plik zrzutu %SystemRoot%\MEMORY.DMP - Zastąp wszystkie instniejące pliki - próbowałem zarówno na zaznaczonej jak i odznaczonej opcji Odnośnik do komentarza
zombi1555 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Hej pobierz HWINFO32/HWINFO64 Komputer przed wykonaniem nagrania powinien zostać schłodzony i wypoczęty (Mieć przerwę w jego działaniu) Odpal program>wybierz zakładkę Sensors.>Zminimializuj program i zacznij obciążać pc np. gra. Jeżeli nie nastąpi restart lub BSOD należy po stosownym czasie przełączyć się na HWInfo i zrobić zrzut ekranu wstawiając do posta. Chodzi tu o monitorowanie przez program parametrów istotnych elementów komputera w trakcie pracy. Rejestrowane są wartości Min i Max.Wstawianie zrzutu tuż po uruchomieniu Sensors w zasadzie nie przekazuje istotnych informacji. Może to być sytuacja związana z normalnym użytkowaniem komputera i np. po dłuższym czasie grania następuje restart lub BSOD. Mając otwarte okno Sensors należy kliknąć na Start Logging (na dole okna) - podać lokalizację, nazwę pliku i zatwierdzić.Jeżeli crash systemu nie nastąpi w ciągu około 30 minut należy przełączyć się do Sensors i wybrać Stop Logging ponieważ spowoduje to powstanie zbyt dużego pliku do analizy. W takiej sytuacji proszę powtórzyć operację z ponownym uruchomieniem Start Logging - jak wyżej. Jeżeli nastąpi restart lub BSOD proszę odszukać i spakować utworzony (powyżej) plik logu a następnie shostować go i podać link do pobrania i analizy. Ten problem jest spowodowany najczęściej awarią sprzętu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się