wronicz Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Od jakiegoś czasu mam problem z modemem/dostawcą Vectra model: cisco EPC3928. Od lipca do grudnia wszystko działało bez problemu. Od grudnia modem zaczął sam z siebie się restartować nawet dwa razy w godzinach od 20 do 1. Ostatnio nawet w ciągu dnia. Po rozmowie z konsultantem na infolinii kazano nam zrobić skan sieci WI-Fi za pomocą inSSIDer i wi-fi analyzer. Według nich nasz modem zmienia sobie sam jakiś kanał, jeżeli uważa że będzie on korzystniejszy, "bardziej dostępny". Dostawca nie może sobie z tym poradzić, mi już brakuje sił do tego. Ostatnio wymienili mi modem, ale to nie pomogło. Czy macie jakiś pomysł co można z tym zrobić jeszcze? Odnośnik do komentarza
wronicz Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dodaje dodatkowo log z netloga. netlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się