Skocz do zawartości

Problem z modemem - Vectra


wronicz

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu mam problem z modemem/dostawcą Vectra model: cisco EPC3928. Od lipca do grudnia wszystko działało bez problemu. Od grudnia modem zaczął sam z siebie się restartować nawet dwa razy w godzinach od 20 do 1. Ostatnio nawet w ciągu dnia. Po rozmowie z konsultantem na infolinii kazano nam zrobić skan sieci WI-Fi za pomocą inSSIDer i wi-fi analyzer. Według nich nasz modem zmienia sobie sam jakiś kanał, jeżeli uważa że będzie on korzystniejszy, "bardziej dostępny". Dostawca nie może sobie z tym poradzić, mi już brakuje sił do tego. Ostatnio wymienili mi modem, ale to nie pomogło. Czy macie jakiś pomysł co można z tym zrobić jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...