allsside Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam tak jak w temacie mam problem z tym iż po uruchomieniu komputera wszystko szybko się ładuję lecz przed oknem powitalnym "zapraszamy" pojawia się czarny ekran na jakieś 15-30 sec. Mimo tego komputer również zwolnił podczas pracy na komputerze. Proszę o pomoc z góry dziękuję. Wcześniej wyskoczył mi błąd krytyczny z bitdefenderem więc go przeinstalowałem i od tego się zaczął problem z czarnym ekranem. Mimo wyłączenia bitdefendera w msconfig.msc podczas uruchamiania nadal dzieje się to samo. Dodatkowym moim problemem jest to że nie moge zaktualizować windows'a wyświetla sie błąd taki jak w załączonym screenie. Shortcut.txt FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
allsside Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Odświeżam z problemem windows update sobie poradziłem z programem SuperAntiSpyware jak by ktoś potrzebował. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Skoro użyłeś SUPERAntispyware, to należy przedstawić co usuwał oraz zrobić nowe raporty FRST (poprzednie są już nieaktualne po zastosowaniu aplikacji usuwającej coś z systemu). Odnośnik do komentarza
allsside Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Oto nowe raporty Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Cytat Witam tak jak w temacie mam problem z tym iż po uruchomieniu komputera wszystko szybko się ładuję lecz przed oknem powitalnym "zapraszamy" pojawia się czarny ekran na jakieś 15-30 sec. Mimo tego komputer również zwolnił podczas pracy na komputerze. Proszę o pomoc z góry dziękuję. Wcześniej wyskoczył mi błąd krytyczny z bitdefenderem więc go przeinstalowałem i od tego się zaczął problem z czarnym ekranem. Mimo wyłączenia bitdefendera w msconfig.msc podczas uruchamiania nadal dzieje się to samo. Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. Jest tu dwóch podejrzanych: - BitDefender jest mocnym kandydatem dla opisywanego zjawiska oraz ogólnego spowolnienia. Typowałabym go nawet bez wskazówki, że stało się to właśnie po jego reinstalacji, bo to najbardziej rozbudowany program w starcie. A wyłączanie w msconfig nie adresuje wszystkich elementów BitDefender (ani sterowników, ani rozszerzeń powłoki). Na dodatek FRST notuje "zerobajtowy" plik tej instalacji C:\Windows\System32\BDSandBoxUISkin32.dll wskazujący na uszkodzenie. - Oprogramowanie nVidia, wg raportu aktualizowane 1 lutego. Ponadto w Dzienniku zdarzeń są, choć nie wiem czy jeszcze aktualne, błędy usługi NvStreamNetworkService.exe. - Są też poniższe błędy PeerNetworking i te będę likwidować poprzez reset plików idstore.*. Dziennik System: ============= Error: (02/05/2016 01:39:48 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: ) Description: Usługa Grupowanie sieci równorzędnej zależy od usługi Protokół rozpoznawania nazw równorzędnych, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: %%-2140993535 Error: (02/05/2016 01:39:48 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7023) (User: ) Description: Usługa Protokół rozpoznawania nazw równorzędnych zakończyła działanie; wystąpił następujący błąd: %%-2140993535 Wstępnie proponuję: 1. Po raz kolejny odinstaluj BitDefender. Przy okazji pozbądź się aktualizatora NVIDIA GeForce Experience 2.9.1.22 (zniknie trochę procesów, w tym NvStreamNetworkService.exe) oraz SUPERAntispyware (to dziś słaby program, na dodatek jeździ na starych sterownikach z 2011). 2. W trybie awaryjnym użyj specjalizowany czyściciel BitDefender Uninstall Tool (Consumer). 3. Następnie naprawa błędów PeerNetworking oraz drobne kosmetyczne akcje skombinowane razem w skrypcie w spoilerze. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {47BA00B0-953C-4CC1-9B3A-4735376A38EB} - System32\Tasks\Norton Identity Safe\Norton Error Processor => C:\Program Files (x86)\Norton Identity Safe\Engine\2014.7.11.42\SymErr.exe Task: {61497975-475D-42CE-B555-77C8A34138E9} - System32\Tasks\{ADAE20AD-3B21-4ECB-B0A7-FD56B8279D76} => D:\Gry\Electronic Arts\Need for Speed ProStreet\nfs.exe Task: {8A24B180-6EDC-4491-922E-2CF80D0130B3} - System32\Tasks\cFos\Registration Tasks\Open Browser => Chrome.exe --new-window "hxxp://www.cfos.de/pl/traffic-shaping/calibration-message.htm?reg-10.11.2246-pcformat&days=180&tsa=" Task: {D9FFB519-2920-4BDA-8A9E-22B01B8AE6AF} - System32\Tasks\{417B3725-7C5C-42C3-B974-BD0EF8D5AF6C} => pcalua.exe -a D:\Gry\Juiced\juicedpccdromdv.exe -d D:\Gry\Juiced Task: {DCF6220A-D31D-4522-8CEF-1D071D7A4987} - System32\Tasks\Norton Identity Safe\Norton Error Analyzer => C:\Program Files (x86)\Norton Identity Safe\Engine\2014.7.11.42\SymErr.exe DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\cFos DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Norton Identity Safe RemoveDirectory: C:\Windows\System32\Tasks\cFos RemoveDirectory: C:\Windows\System32\Tasks\Norton Identity Safe U3 DfSdkS; Brak ImagePath HKU\S-1-5-18\...\Winlogon: [Shell] C:\Windows\explorer.exe [2871808 2011-02-25] (Microsoft Corporation) <==== UWAGA HKU\S-1-5-19\...\Winlogon: [Shell] C:\Windows\explorer.exe [2871808 2011-02-25] (Microsoft Corporation) <==== UWAGA HKU\S-1-5-20\...\Winlogon: [Shell] C:\Windows\explorer.exe [2871808 2011-02-25] (Microsoft Corporation) <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-1457618405-901922512-1867227837-1001\...\Winlogon: [Shell] C:\Windows\explorer.exe [2871808 2011-02-25] (Microsoft Corporation) <==== UWAGA HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = FF Plugin-x32: @adobe.com/FlashPlayer -> D:\Gry\Neverwinter\Arc\plugins\NPSWF32.dll [Brak pliku] FF Plugin-x32: @esn/npbattlelog,version=2.6.2 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\2.6.2\npbattlelog.dll [Brak pliku] CHR HomePage: Default -> hxxp://www.msn.com/?pc=__PARAM__&ocid=__PARAM__DHP&osmkt=pl-pl CHR HKU\S-1-5-21-1457618405-901922512-1867227837-1001\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [fkkcgfbgohboipdhliafmacjnhjbhmim] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dhhejlifdlcgcmogbggeomfodgklfaem] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx RemoveDirectory: C:\AdwCleaner C:\Users\Adam\AppData\Local\{*} C:\Users\Adam\AppData\Local剜捯獫慴慇敭屳呇⁁屖湥楴汴浥湥湩潦 C:\Users\Adam\Links\GG*.lnk C:\Users\Adam\Favorites\GG*.lnk C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Roaming\PeerNetworking\idstore.* CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > wprowadź nazwę fixlist.txt > Kodowanie zmień na UTF-8 Plik fixlist.txt umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 4. Jeśli po w/w operacjach problemy znikną, spróbuj ponownie zainstalować Bitdefender i zrób nowe raporty FRST (włącznie z Addition). Dołącz też fixlog.txt ze spoilera. Opisz czy są pozytywne rezultaty w/w akcji. Odnośnik do komentarza
allsside Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Zacznę tak: Po odinstalowaniu kompletnie bitdefendera problem znikł, po jego ponownym zainstalowaniu ekran (ten czarny) pojawia się dosłownie na 2-3 sekundy. Co do programu NVIDIA GeForce Experience wolałbym go zachować przydaje się on w optymalizowaniu gier i aktualizacji sterowników. Dołączam raporty Fixlog.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi