Singaya Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem wyskakujących reklam. Dzieje się to przy przeglądaniu każdej kolejnej strony, czy odnośnika. Wystarczy że kliknę dwa razy mychą na chromie.Internet explorer ma ten sam problem. Zauważyłem, że spowalnia mi również internet.Proszę o pomoc. FRST.txt Addition.txt gmer.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Są tu dwa problemy: hijack rejestracji CLSID oraz infekcja routera. Poniższy adres nie jest polski: Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 79.143.82.186 8.8.8.8 Akcje do przeprowadzenia: 1. Zaloguj się do routera: Zmień ustawienia DNS. Jeśli nie wiesz na jakie, możesz ustawić adresy Google: 8.8.8.8 + 8.8.4.4 Zabezpiecz router: zmień hasło oraz zamknij dostęp do panelu zarządzania od strony Internetu. Porównaj z tymi artykułami: KLIK, KLIK. Po konfiguracji uruchom ten test mający potwierdzić zabezpieczenie: KLIK. Dopiero gdy router zostanie wyczyszczony i zabezpieczony: 2. Odinstaluj starą dziurawą wersję Java 7 Update 45. Następnie otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: (Microsoft Corporation) C:\Windows\explorer.exe CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3061280923-3253570267-2657071582-1000_Classes\CLSID\{F6BF8414-962C-40FE-90F1-B80A7E72DB9A}\InprocServer32 -> C:\ProgramData\{9A88E103-A20A-4EA5-8636-C73B709A5BF8}\spwizimg.dll (Windows ® Codename Longhorn DDK provider) RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\ProgramData\{9A88E103-A20A-4EA5-8636-C73B709A5BF8} CMD: ipconfig /flushdns EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Podaj model routera. I wypowiedz się czy problemy nadal występują. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi