Rethon Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Witam! Posiadam system operacyjny Windows 8. Jakiś czas temu wyskoczył mi komunikat "Nie można nawiązać połączenia z usługą klient zasad grup" efektem tego jest to, że nie mogę logować się na inne konta niż administratorskie. System drastycznie zwolnił (Autocad nie funkcjonuje wcale, google chrome włącza się po długim czasie tj parę minut) co ciekawe przeglądarka internet explorer działa dużo sprawnej, jednak i tak bardzo wolno. Dodam, że laptop był kupowany niedawno i posiada bardzo dobre parametry sprzętowe. Wszystko było skanowane antywirusami parukrotnie jednak nic to nie dało. Dodam jeszcze, że nie stosowałem Windows Worms Doors Cleaner lub Seconfig XP. Proszę o pomoc (To jest screen z szybkiego skanowania, ale takie samo coś pojawia się podczas pełnego) Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt GMER.txt GMER(TRYB AWARYJNY).txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. Przede wszystkim rzuca się w oczy dramatyczna kombinacja dwóch czynnych antywirusów Avast + McAfee. Prawdopodobna przyczyna potężnej degradacji wydajności i problemów z przeglądarką. Rozpocznij od redukcji, co pomoże także odsiać błędy które mogą być pochodną aktywności pakietu zabezpieczającego: 1. Klawisz z flagą Windows + X > Programy i funkcje > odinstaluj pakiet McAfee LiveSafe - Internet Security. Od razu także integrowane na Lenovo aplikacje: Amazon 1Button App, Host App Service, Lenovo Web Start, SHAREit (jeśli nie korzystasz), Start Menu. Te grupy "Pokki" wątliwej reputacji. 2. Uruchom tryb awaryjny. Z jego poziomu zastosuj McAfee Consumer Product Removal Tool. Opuść tryb awaryjny. 3. Uruchom Microsoft Fix it. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis Metric Collection SDK 35 > Dalej. 4. Klawisz z flagą Windows + X > Podgląd zdarzeń. W sekcji Dzienniki systemu Windows z prawokliku wyczyść Aplikacja oraz System. W sekcji Dzinniki aplikacji i usług > Microsoft > Windows > CodeIntegrity > z prawokliku wyczyść Operational. Zresetuj system, by zostały nagrane nowe błędy. 5. Na koniec wygeneruj nowe raporty FRST (FRST.txt + Adddition.txt). Opisz czy jest poprawa. Odnośnik do komentarza
Rethon Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Więc tak, przy usuwaniu McAfee Natrafiłem na następujące błędy. Poza tym wykonałem resztę punktów. Załączam też nowe raporty. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się