faral21 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Witam. Od jakiegoś czasu na komputerze dziewczyny(Asus n52da, 4gb ram, ati mobility radeon hd5730, amd turion II) dochodzi do niekontrolowanych zawieszeń systemu.chodzi o takie zawiechy że bez odłączenia go od zasilania nic nie pomoże. czy przyczyną może być "zużyty" dysk? czy też wina leży po innej stronie? dołączem screeny z crystal disk info. a przy pierwszej próbie uruchomienia skanowania gmer wyskoczył komunikat o tym że skanownie zostało przerwane, lecz po zamknięciu programu i ponownym uruchomieniu skanowanie normalnie ruszyło. Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Masz pecha - @Picasso pewnie potrafiłaby pomóc, ale nie wiem, kiedy znów zacznie pomagać na forum. 1) Odinstaluj adware: WordFly 1.10.0.25 2) Najchętniej zaleciłabym użycie Adw-Cleaner'a, ale jego najnowsza wersja ma w sobie jakiś błąd - usuwa pliki Użytkownika. Musimy obejść się bez niego. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {9B82710A-648B-4867-9184-F8C313101C9C} - System32\Tasks\WordFly Auto Updater 1.10.0.25 Pending Update => C:\Program Files (x86)\WordFly_1.10.0.25\Update\WordflyAutoUpdateClient.exe [2015-09-30] (WF) <==== UWAGA C:\Program Files (x86)\WordFly_1.10.0.25 Task: {F67A09B0-88EA-4250-932F-7DF00889D1DA} - System32\Tasks\WordFly Auto Updater 1.10.0.25 Core => C:\Program Files (x86)\WordFly_1.10.0.25\Update\WordflyAutoUpdateClient.exe [2015-09-30] (WF) <==== UWAGA CHR HomePage: Default -> hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10009&barid={BE458C68-8F41-4396-A8EF-7C79373C8704} CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10009&barid={BE458C68-8F41-4396-A8EF-7C79373C8704}","about:blank","hxxp://www.google.com","hxxp://www.google.com/","hxxp://start.qone8.com/?type=hp&ts=1397024244&from=smt&uid=WDCXWD10JPVX-22JC3T0_WD-WX11E739112091120","hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1424996642&from=wpc&uid=WDCXWD10JPVX-22JC3T0_WD-WX11E739112091120" R1 wfdrvr_vt_1_10_0_25; C:\Windows\System32\drivers\wfdrvr_vt_1_10_0_25.sys [61296 2015-09-30] (WF) C:\Windows\System32\drivers\wfdrvr_vt_1_10_0_25.sys C:\ProgramData\AlawarWrapper EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
faral21 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 odinstalowałem ten program. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 odinstalowałem ten program. dopisałam w swoim poprzednim poście Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Pobierz program GsmartControl, uruchom go, wybierz dysk i zrób screena zawartości zakładki Error Log. Trzeba zobaczyć czy często się zdarza błąd odczytu tego niestabilnego sektora. Jeśli nie - to nie on jest przyczyną zawieszeń... Odnośnik do komentarza
faral21 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 zrobiłem fixa FRST a poautomatycznym restarcie wyskoczył bluscreen (w załączniku) a po ponownym uruchomieniu bodajże raport błędu (też w załączniku) a co do dysku to sprawa wygląda nastepująco ST9500325AS_S2W0JM01_2016-01-10.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 To raczej nie wina dysku choć nie można tego w pełni wykluczyć. Z dużym prawdopodobieństwem to sam system za to odpowiada, to stary śmieć. Bez Sp1 i z wersją explorera 8. Ten temat do ogarnięcia: https://www.fixitpc.pl/topic/1230-problematyka-windows-update/ Potem takie klasyczne rady w postaci: chkdsk c: (jeżeli c dysk systemowy), sfc /scannow Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się