Matte39 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Win 7 x64 nagle przestał działać. Dochodzi do momentu "trwa uruchamianie systemu windows" i wyskakuje "no signal" W trybie awaryjnym odpali. Próbowałem naprawy przy uruchamianiu ale nie wykryło błędu. Nie mam pojęcia co robić bo jestem zielony w tym temacie..mam nadzieje że pomożecie. Odnośnik do komentarza
kamel16 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Odpal komputer w "trybie o niskiej rozdzielczości" lub "trybie VGA". Wchodzi się tam podobnie jak do trybu awaryjnego. Tam podwyższysz rozdzielczość do odpowiedniej wartości i jest duża szansa że w ten sposób rozwiążesz problem. Odnośnik do komentarza
Matte39 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Komputer odpalił podwyższyłem rozdzielczość. Zrestartowałem odpaliłem system normalnie działa ale odpalił się w tym trybie..nie ma dostępu do internetu ani dźwięku. Usługa centrum zabezpieczeń systemu windows jest wyłączona i nie mogę jej włączyć. Spróbowałem jeszcze raz naprawy przy uruchamianiu : Nieokreślone zmiany konfiguracji mogą powodować problem. Sprawdzenie i naprawienie integralności plików systemowych wynik : niepowodzenie kod błędu : 0x490 Odnośnik do komentarza
kamel16 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Pokaż screen z zakładki health z programu HDTune Pro. Wiem, że nie masz internetu, no ale myślę że dasz sobie radę. Odnośnik do komentarza
Matte39 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Niestety nie mam takiego programu...:/ a zainstalować nie mogę bo potrzebne połączenie z internetem. Odnośnik do komentarza