Skocz do zawartości

Utrata pakietów team speak 3


andrzej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż mam problem z pakiet lostami na ts3.Dzwoniłem do dostawcy internetu i informuje mnie że z linią jest wszystko w porządku i że linia się wysyca, nawet był u mnie pan moter/serwisant który sprawdził kabelki i wyszedł powiedział że powie żeby sprawdzili linie..Pisze już na kolejnym forum i nikt nie potrafi mi pomóc...Zaznaczam że się na sieci nie znam.Jest wstanie ktoś mi tutaj pomóc?

 

Ps>Napewno to nie jest problem wirusów bo jestem świeżo po formacie.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...