JesseVuitton Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Cześć,Kilka miesięcy temu dostałem od rodziny laptopa zakupionego w sklepie internetowym x-kom. Rozumiem że jest jeszcze gwarancja ale nie chciałbym wyskakiwać z tekstem "kupiliście mi zepsuty komputer" i na razie spróbować sam temu zaradzić.A więc, na początku wszystko było okej, zainstalowałem własnego Windowsa 8.1 którego zaoferowała mi uczelnia i "jakoś leciało". Momentami touchpad przestaje działać i trzeba odczekać chwile, czasami myszka sama sie porusza bez mojej ingerencji a najgorsze jest to że najważniejszy dla mnie program - Eclipse, działa na prawdę wolno, kompilacja programu to okolo 10 sekund a laptop ma 8GB RAM + SSD. Nie oczekuje żeby to wszystko robiło się w 0.1 sekundy ale żeby działało płynnie a tego chyba można oczekiwać od takiej specyfikacji komputera. Nie mam wielu aplikacji zainstalowanych bo zależało mi na szybkości. Do dzisiaj jakoś wytrzymywałem ponieważ korzystałem z niego tylko 2-3h dziennie ale że przez dłuższy czas mam teraz go obok to będzie problem. Zeskanowałem komputer MBAM'em i zero infekcji. Wrzucam logi w załącznikach.Model: Acer V-371Jeśli nic się nie będzie dało zrobić to wtedy odniosę ten komputer.Proszę o pomoc. GMER.txt.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
JesseVuitton Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Temat jest ciągle aktualny. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Problem w tym, że Picasso jest nieobecna, i nie wiem, kiedy wróci. Prawdopodobnie w dziale Moderatorskim jest podana data powrotu, że do tego działu mają dostęp tylko Moderatorzy. W logach nie widzę żadnej infekcji. W logu Addition.txt są wzmianki o nieprawidłowościach w działaniu "eclipse", ale nic z nich nie wynika. jessi Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Sprawdź jaka jest sytuacja w tzw. "czystym rozruchu" - > https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/929135 Dobrze byłoby także sprawdzić na wyłączonym antywirusie. Czy podczas tego zacinania świeci się dioda od stanu pracy dysku? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się