Skocz do zawartości

CCleaner - brak reakcji


Prurient

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Raporty zostały zrobione z poziomu konta limitowanego "M" (stąd też masa odczytów o "braku dostępu", "uszkodzonym WMI", etc.):

 

==================== Konta użytkowników: =============================

 

Bazooka (S-1-5-21-562281720-3894058892-620674494-1005 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Bazooka

M (S-1-5-21-562281720-3894058892-620674494-1000 - Limited - Enabled) => C:\Users\M

 

Zaloguj się na konto administracyjne Bazooka poprzez pełny restart komputera (a nie opcje Wyloguj czy Przełącz użytkownika) i zrób nowe raporty FRST.txt + Addition.txt + Shortcut.txt.

 

I na razie tu nie ma żadnych oznak, że przyczyną jest infekcja. Jeśli CCleaner uruchamiasz z poziomu konta limitowanego, to może być powód jego zachowania. Program i tak wymaga uprawnień administracyjnych do czyszczenia określonych sfer, z poziomu konta limitowanego mało co zrobi.

Odnośnik do komentarza

Wszystko jest OK. Możesz na koncie administracyjnym wykonać pobocze działania i drobny skrypt kosmetyczny usuwający puste wpisy i czyszczący lokalizacje tymczasowe:

 

1. Zastosuj narzędzie Fix-it usuwające drobny błąd WMI: KLIK.

 

2. Odinstaluj stare wersje Adobe AIR, Adobe Flash Player 15 ActiveX.

 

3. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
S3 vmci; \SystemRoot\system32\DRIVERS\vmci.sys [X]
S3 VMnetAdapter; system32\DRIVERS\vmnetadapter.sys [X]
HKU\S-1-5-19\...\Run: [sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun
HKU\S-1-5-20\...\Run: [sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun
HKU\S-1-5-21-562281720-3894058892-620674494-1005\...\Run: [sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PDFCreator\Licenses\* License.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PowerMenu
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Nowe skany nie są już potrzebne.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...