Efilon Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam!Komputer żony wpadł w moje ręce i stwierdziłem, że w obrębie poza firefoxem ma tendencje do zawieszania się. Aby wywołać to instant wystarczy nacisnąć przycisk WIN (ten z flagą) i spróbować wyszukać czegokolwiek. Wynik freez lub zawieszony komputer.Zrobiłem skan FRSTem, GMER tylko skan początkowy, a i to z trudnością bo zawiesza system. Pełny raz zakończył się błędem systemu, w pozostałych freez na kilka godzin.Załączam posiadane logi. FRST.txt Addition.txt skan_wstepny_gmer.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zapoznaj się proszę z zasadami działu: KLIKPostepujac zgodnie z powyzszymi instrukcjami - edytuj post i dołącz resztę wymaganych logów do tematu.Łącznie mają być 4 logi: (FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt] oraz GMER [recznie wklejasz wynik skanowania do pliku GMER.txt który tworzysz na pulpicie], Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Shortcut.txt owszem brakuje, ale on tu nie wniesie nic do sprawy. Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. Tytułowy rpcnet.exe to jest część LoJack (systemu namierzania i odzyskiwania skradzionego laptopa): 2015-12-12 17:55 - 2015-12-12 17:55 - 00017408 _____ C:\WINDOWS\SysWOW64\rpcnetp.dll 2015-12-12 17:54 - 2015-12-12 17:54 - 00017408 ____N C:\WINDOWS\SysWOW64\rpcnetp.exe Library C:\WINDOWS\SysWOW64\rpcnet.exe (*** suspicious ***) @ C:\WINDOWS\SysWOW64\rpcnet.exe [6100] 00000000011d0000 Library C:\WINDOWS\SYSTEM32\rpcnet.dll (*** suspicious ***) @ C:\WINDOWS\SysWOW64\rpcnet.exe [6100] 000000006d260000 Library C:\WINDOWS\SYSTEM32\rpcnet.dll (*** suspicious ***) @ C:\WINDOWS\SysWOW64\svchost.exe [5852] 000000006d260000 Library C:\WINDOWS\SYSTEM32\rpcnet.dll (*** suspicious ***) @ C:\WINDOWS\SysWOW64\OpenWith.exe [2652] 000000006d260000 A z raportów nic nie wynika pod kątem problemu zasadniczego. Patrząc na ostatnie błędy z Dziennika zdarzeń: Dziennik Aplikacja: ================== Error: (12/12/2015 05:56:04 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: ZeroConfigService.exe, wersja: 16.1.0.0, sygnatura czasowa: 0x521e80f5 Nazwa modułu powodującego błąd: MurocApi.dll, wersja: 16.1.0.0, sygnatura czasowa: 0x521e7ff7 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x0000000000026570 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xa84 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xZeroConfigService.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: ZeroConfigService.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: ZeroConfigService.exe2 Identyfikator raportu: ZeroConfigService.exe3 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: ZeroConfigService.exe4 Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: ZeroConfigService.exe5 Error: (12/12/2015 05:46:13 PM) (Source: ATIeRecord) (EventID: 16391) (User: ) Description: ATI EEU maximum number of session has been surpassed Error: (12/12/2015 05:45:19 PM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: ) Description: Program explorer.exe w wersji 6.3.9600.17667 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby sprawdzić, czy jest dostępnych więcej informacji na temat tego problemu, sprawdź historię problemu w aplecie Centrum akcji w Panelu sterowania. Identyfikator procesu: c04 Godzina rozpoczęcia: 01d134fb8aca9cde Godzina zakończenia: 0 Ścieżka aplikacji: C:\Windows\explorer.exe Identyfikator raportu: b9587f39-a0ef-11e5-bec3-6817297a4490 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Dziennik System: ============= Error: (12/12/2015 05:59:56 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7022) (User: ) Description: Usługa HP Network Devices Support zawiesiła się podczas uruchamiania. Error: (12/12/2015 05:56:10 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7034) (User: ) Description: Usługa Intel® PROSet/Wireless Zero Configuration Service niespodziewanie zakończyła pracę. Wystąpiło to razy: 1. Sugestie: 1. Błędy "ATI EEU maximum number of session has been surpassed": Tu klaruje się główny problem ze sterownikami i/lub urządzeniem grafiki, co wyjaśniałoby te freezy. Zacząć od próby aktualizacji sterowników. 2. Błędy explorer.exe: przetestuj czy mają wpływ niedomyślne rozszerzenia powłoki. Uruchom ShellExView x64. W programie przez klik w kolumnę Company posortuj wszystkie niedomyślne wpisy (wyróżnione na różowym tle), by ułożyły się w jednym bloku. Z wciśniętym CTRL zaznacz wszystkie różowe > z prawokliku wyłącz wszystkie > restart systemu. 3. Wieszająca się usługa HP Network Devices Support: po prostu wyłącz w przystawce services.msc. PS. Do czyszczenia są także drobne puste wpisy (np. po odinstalowanym McAfee), ale nie mają żadnego znaczenia i na razie się tym nie zajmuję. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się