Skocz do zawartości

Problem z yousite123


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Akcje do przeprowadzenia:

 

1. Deinstalacje:

- Przez Panel sterowania odinstaluj zbędnik REACHit Lenovo, całkiem możliwe że to była sponsorowana niechciana instalacja.

- Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis Metric Collection SDK > Dalej.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShortcutWithArgument: C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449663977&z=235da94fcaa464dee5665dcgdzfz8teqfqccat9m7w&from=ient07021&uid=ST750LM022XHN-M750MBB_S2USJ9AC308266 
ShortcutWithArgument: C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449663977&z=235da94fcaa464dee5665dcgdzfz8teqfqccat9m7w&from=ient07021&uid=ST750LM022XHN-M750MBB_S2USJ9AC308266 
ShortcutWithArgument: C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449663977&z=235da94fcaa464dee5665dcgdzfz8teqfqccat9m7w&from=ient07021&uid=ST750LM022XHN-M750MBB_S2USJ9AC308266 
ShortcutWithArgument: C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk -> C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449663977&z=235da94fcaa464dee5665dcgdzfz8teqfqccat9m7w&from=ient07021&uid=ST750LM022XHN-M750MBB_S2USJ9AC308266 
HKU\S-1-5-21-1352084243-2475430989-4279152293-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449663977&z=235da94fcaa464dee5665dcgdzfz8teqfqccat9m7w&from=ient07021&uid=ST750LM022XHN-M750MBB_S2USJ9AC308266&q={searchTerms}
Task: {01C12FC6-0878-4244-B1F3-9BFF14F5BAE2} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Customer Feedback Program\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent.exe [2015-07-08] (Lenovo)
Task: {A090D0E7-229D-4EEC-BFBE-377061B82959} - System32\Tasks\{95E79A1E-696D-4CFF-A238-71579944AB20} => pcalua.exe -a "E:\Windows 7\11. Bluetooth\Setup.exe" -d "E:\Windows 7\11. Bluetooth"
Task: {D4CB81FD-3555-4E1C-BABA-2E874BFDDA89} - System32\Tasks\{3B18B9ED-6AFB-49B8-BFB2-63FAEFC98FD2} => Firefox.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.10.0.101/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
HKLM-x32\...\RunOnce: [] => [X]()
HKU\S-1-5-21-1352084243-2475430989-4279152293-1000\...\Policies\Explorer: []
C:\Program Files (x86)\AVG
C:\ProgramData\7WdM7
C:\ProgramData\MWdMM
C:\ProgramData\MFAData
C:\Windows\SysWOW64\pl.html
C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Local\Akamai
C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Local\Avg
C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Local\AvgSetupLog
C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\WarThunder.lnk
C:\Users\Paweł Świątek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WarThunder.lnk
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
CMD: netsh advfirewall reset
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition, ale bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

Dodatkowo, są pewne wpisy w raporcie oznaczone jako "brak pliku", a to może być fałszywy alarm. Podaj mi wyniki szukania, tzn. uruchom FRST i w polu Szukaj wklej co poniżej, klik w Szukaj plików i dostarcz wynikowy log.

 

AcmPEXCtrl.ocx;g3vPartAuthEnviron.arx

Odnośnik do komentarza

Drobna poprawka. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

DeleteKey: HKCU\Software\1Q1F1S1C1P1E1C1F1N1C1T1H2UtF1E1I
DeleteKey: HKCU\Software\dobreprogramy
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{4C4396A8-6F7A-4786-9ED6-0B9225862E57}
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\yoursites123Software
RemoveDirectory: C:\Adwcleaner
RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine
RemoveDirectory: C:\MATS
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins
RemoveDirectory: C:\ProgramData\Malwarebytes
RemoveDirectory: C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo
CMD: del /q "C:\Users\Paweł Świątek\Desktop\MicrosoftFixit.ProgramInstallUninstall.RNP.Run.exe"

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie będzie restartu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...