Odysejka Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Dzień dobry, Bardzo proszę o pomoc - podobnie jak kilka innych osób... Załączniki oczywiście poniżej. Dziękuję! FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Log z FRST źle skonfigurowany, sekcje "MD5 sterowników" i "Lista BCD" nie miały być zaznaczone. Do wykonania następujące akcje: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: R2 WdMan; C:\ProgramData\DWdMD\WdMan.exe [333312 2015-12-04] (TFuns LIMITED) [brak podpisu cyfrowego] ShortcutWithArgument: C:\Users\JKB\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX ShortcutWithArgument: C:\Users\JKB\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX ShortcutWithArgument: C:\Users\JKB\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX ShortcutWithArgument: C:\Users\JKB\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX ShortcutWithArgument: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.yoursites123.com/?type=hp&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.yoursites123.com/?type=hp&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.yoursites123.com/?type=hp&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.yoursites123.com/?type=hp&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} HKU\S-1-5-21-3582058436-4257138138-2262642435-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.yoursites123.com/?type=hp&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX HKU\S-1-5-21-3582058436-4257138138-2262642435-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.yoursites123.com/?type=hp&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3582058436-4257138138-2262642435-1000 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://www.yoursites123.com/web/?type=ds&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX&q={searchTerms} StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX C:\Program Files (x86)\AVG C:\ProgramData\Auslogics C:\ProgramData\AVG C:\ProgramData\DWdMD C:\ProgramData\SWdMS C:\ProgramData\Norton C:\ProgramData\NortonInstaller C:\Users\JKB\AppData\Local\Avg C:\Users\JKB\AppData\Roaming\AVG C:\Windows\SysWOW64\pl.html EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Firefox z adware: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść całą historię przeglądania. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Odysejka Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Bardzo dziękuję za pomoc. Udało się wszystko usunąć z Firefoxa, ale niestety nadal pokazuje się w Internet Explorerze (a czasem też niego korzystam). Podaję załączniki poniżej. Będę wdzięczna za ewentualne wskazówki. Addition.txt FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Problem jest nadal w Internet Explorer, bo dwa skróty LNK nie zostały naprawione, jeden z nich nawet nie był uprzednio zmodyfikowany (zmiana wykonana między utworzeniem poprzednich logów a Fixem FRST). Ponadto, nie ma oznak, że został zresetowany Firefox, a w jego preferencjach nadal jest ten szkodnik. Poprawki: 1. To nadal aktualne: Wyczyść Firefox z adware: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść całą historię przeglądania. . 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: ShortcutWithArgument: C:\Users\JKB\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX ShortcutWithArgument: C:\Users\JKB\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> hxxp://www.yoursites123.com/?type=sc&ts=1449649453&z=c05ab63d608d926837a4d54g7zez0t0q0z8t1z1z4b&from=ient07021&uid=HitachiXHTS545025B9A300_100303PBN206ASC285XLX RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine CMD: del /q C:\Users\JKB\Downloads\MicrosoftFixit.ProgramInstallUninstall.RNP.Run*.exe Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Tym razem nie będzie restartu. Powstanie kolejny fixlog.txt. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Odysejka Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Dziękuję raz jeszcze. Zrobiłam wszystko według wskazówek. Załączniki poniżej. FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Wszystko zrobione. Kończymy: 1. Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) skasuj z Pulpitu folder Stare dane programu Firefox. 2. Usuń drobny błąd WMI narzędziem Fix-it: KLIK. 3. Uruchom DelFix, oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. Odnośnik do komentarza
Odysejka Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Wszystko zrobione! Wielkie Dziękuję! DelFix - w załączniku. DelFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 DelFix wykonał robotę. Skasuj z dysku plik C:\delfix.txt. Temat rozwiązany. Zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi