stopperan Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam! Mam problem z pobieraniem plików (jak w tytule) Część plików ściąga się w całości bez problemu (małe pliki), z większymi jest problem, bo ściągnie się trochę, a potem "stają". W firefoxie (v 4b10) prędkość ściągania przestaje się aktualizować, a plik ściągać. Zainstalowałem Flashget'a i tam plik ściąga się przez chwilkę, potem przestaję, za minutkę czy dwie znów zaczyna i tak w koło wojtek. Mój internet to neostrada o nieokreślonej prędkości (miałem 1 Mb/s, podpisałem umowę na 6 Mb/s od marca i teraz mam prędkość raz 1, raz 3 Mb/s). Łączę się przez liveboxa. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Wykonaj log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Neostrada o nieokreślonej prędkości może sugerować problem po stronie TP. Odnośnik do komentarza
stopperan Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 A to mój log z net-log: http://wklej.to/6mNjD Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 W Wierszu poleceń wpisz: netsh int ip reset resetlog.txt netsh int reset all Potem restart komputera. Czy z Liveboxa korzystają inne komputery? Jeśli tak, to czy u nich występuje taki sam problem? Widzę, że masz drugą kartę sieciową. Spróbuj połączyć się przez nią i sprawdzić pobieranie. Uruchom Wiersz poleceń, wpisz ping -t google.pl Potem wróć do normalnej pracy, ale nie zamykaj okna CMD. Czy w momencie, kiedy zrywa się pobieranie plików występuje w Wierszu poleceń komunikat "Upłynął limit czasu żądania"? Tak w ogóle, skąd pobierasz te pliki? To dotyczy wszystkiego, co ściągasz? Zgłosiłbym sprawę do TP, nie pierwszy raz widzę podobny przypadek. Możesz jeszcze dać logi z OTL-a: https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ Odnośnik do komentarza
stopperan Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Po kolei: Wpisałem, restarcik bez zarzutu Z liveboxa korzysta też laptop (przez wifi, PC jest podłączony pod ethernet) W tej chwili nie mam dostępu do laptopa, jak będę miał, to sprawdzę Ta druga karta sieciowa to sam nie wiem skąd, korzystam z portu ethernet w płycie głównej wpisałem ping -t google.pl obecnie plik się ściąga, bezproblemowo Pliki pobieram z różnych źródeł, w tej chwili z fileplanet.com Zaraz się wezmę za zrobienie loga... EDIT: W czasie robienia skanu: wyskoczyło "There is no disk in the drive. please insert a disk into drive \Device\Harddisk2\DR2" Musiałem kilka razy to zamykać, potem skan kontynuował Teraz logi: OTL.txt: http://wklej.to/Qd2bi Extras.txt: http://wklej.to/IMoWV Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Możesz na próbę odinstalować BitDefendera, chociaż wątpię, żeby on tu mieszał. Korzystasz z jakiegoś oprogramowania TP do łączenia się z Liveboxem? IMHO możesz się tego spokojnie pozbyć, a łączenie z siecią zostawić normalnemu mechanizmowi Windowsa (konfiguruje się z Centrum sieci i udostępniania -> Skonfiguruj połączenie lub sieć -> jeśli po kablu to: Połącz z Internetem). Czy jesteś w stanie sprawdzić kabel Ethernet? Możesz połączyć się z Liveboxem przez Wi-Fi? I najważniejsze: czy problem występuje nadal? Odnośnik do komentarza
stopperan Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Właśnie: Problem nie występuje. Zniknął po prostu. Może przy skanowaniu net-logiem? Mimo wszystko prędkość neta strasznie mi skacze (od 0,8 do 2,5 Mb/s), ale z tym jakoś przeżyję. Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Właśnie: Problem nie występuje. Zniknął po prostu. Może przy skanowaniu net-logiem? Owszem, net-log wiele rzeczy sprząta, ale bardziej spodziewam się działania polecenia netsh int ip reset reset.log, które resetuje stos TCP/IP: KLIK. Mimo wszystko prędkość neta strasznie mi skacze (od 0,8 do 2,5 Mb/s), ale z tym jakoś przeżyję. Tu pozostaje tylko męczyć TP. Natomiast spodziewam się, że jak Ci ustawią za miesiąc 6 mbps, to Internetu w ogóle nie będziesz miał, skoro nawet 1 mbps słabo działa. Oczywiście Błękitna Linia i pomoc techniczna jest święta, bo wszystko powinno działać, a brak synchronizacji ADSL, który na 99% Cię spotka, to nie ich problem. Ostatni raz taki sam problem odkręcałem przez Błękitną Linię przez tydzień (cały czas bez sieci), więc przygotuj się na przeszkody. A problem poznasz, gdy pewnego dnia zacznie migać dioda DSL i nie zechce się światłem stałym zaświecić. Odnośnik do komentarza
stopperan Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Dobra, trochę się pośpieszyłem z tą odpowiedzią. Znów problem z pobieraniem występuje, ale chyba jedyne, co mi pozostaje, to męczyć Niebieskawą linię... Czy to właściwie może być problem z routerem? Czy raczej to problem ze strony Telekomuny? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Może być problem z kartą, może być problem z okablowaniem, może być problem z routerem i wreszcie z TP. Najczęściej jest to wina dostawcy Internetu, natomiast warto podmienić kabel, z którego korzystasz. Możesz pożyczyć od kogoś na próbę kartę sieciową. Użyj jeszcze raz Net-loga, zrób restart. W Wierszu poleceń wpisz: netsh int ip reset resetlog.txt netsh int reset all Potem jeszcze raz restart komputera. Zaprezentuj raport z Net-log. Jeśli problem na pewien czas ustąpi, to problem jest raczej po stronie Twojego oprogramowania. W przeciwnym razie pozostaje telefon do TP (uważaj na ich linię 801 505 505, na którą pewnie Cię skierują, bo jest płatna ok. 0,3 zł/min). Skoki w prędkości połączenia jednoznacznie wskazuje na problem sprzętowy, na 99% po stronie Telekomuny. Nie korzystałem nigdy z Liveboxa, stąd nie mam doświadczenia z tym sprzętem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi