k1313 Opublikowano 24 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Witam, Strasznie mi muli laptok. Proces i pamiec pracuje na maxa. Poproszę o spr. logów w załączeniu Dzięki FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Doprowadziłam temat do porządku sklejając posty do oczekiwanej na starcie formy. Temat przenoszę, na razie do działu Windows, ale kto wie czy nie okaże się to problem sprzętowy. To nie jest problem infekcji. A z raportów nic nie wynika. W Dzienniku zdarzeń różne błędy które nie wiadomo do czego podciągnąć, w tym adnotacje o wieszaniu usługi Bufor wydruku oraz VAIO Care Performance Service. I urządzenie touchpad jest raportowane w takim oto stanie: ==================== Wadliwe urządzenia w Menedżerze urządzeń ============= Name: Synaptics SMBus ClickPad Description: Synaptics SMBus ClickPad Class Guid: {4d36e96f-e325-11ce-bfc1-08002be10318} Manufacturer: Synaptics Service: i8042prt Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24) Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed. Devices stay in this state if they have been prepared for removal. After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved. Sugestie: 1. Sprawdź czy wyłączenie wspominanej na błędzie usługi VAIO coś wniesie do sprawy. Klawisz z flagą Windows + X > Uruchom > msconfig > w karcie Usługi odznacz VAIO Care Performance Service i zresetuj system. 2. Sprawdź pracę systemu w stanie czystego rozruchu: KLIK. 3. Upewnij się, że Avast nie tworzy problemu, testowo go deinstalując. Przy okazji pozbądź się też AMD Quick Stream, Bonjour (też błędy w Dzienniku) oraz wszystkich starych Java. 4. Sprawdź na stronie producenta czy są aktualizacje aplikacji i sterowników VAIO do tego modelu. 5. Przy braku rezultatów wykonaj przeładowanie systemu (utrata wszystkich aplikacji desktopowych doinstalowanych ręcznie) za pomocą Odśwież komputer. To prawdopodobnie przywróci stary McAfee zintegrowany w obrazie tego VAIO (do wyrzucenia). 6. Jeśli żaden z powyższych kroków nie pomoże pod kątem "mulenia", kierunek na diagnostykę sprzętową (dział Hardware). PS. W spoilerze drobne korekty na wpisy szczątkowe, ale to niepowiązana z problemami akcja podrzędna i nie rozwiąże zgłoszonego problemu wcale. 1. Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis Google Update Helper (to fałszywka, pozostałość po adware DealPly) > Dalej. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope - brak wartości S3 BTATH_LWFLT; \SystemRoot\system32\DRIVERS\btath_lwflt.sys [X] CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{0F22A205-CFB0-4679-8499-A6F44A80A208}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.5\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{355EC88A-02E2-4547-9DEE-F87426484BD1}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.23.9\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{90B3DFBF-AF6A-4EA0-8899-F332194690F8}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{D1EDC4F5-7F4D-4B12-906A-614ECF66DDAF}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser_64.dll (Google Inc.) CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{E8CF3E55-F919-49D9-ABC0-948E6CB34B9F}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser_64.dll (Google Inc.) CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3384759652-473056556-1045310540-1002_Classes\CLSID\{FE498BAB-CB4C-4F88-AC3F-3641AAAF5E9E}\InprocServer32 -> C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.7\psuser_64.dll => Brak pliku Task: {218CBA40-2ADF-4DE2-BCC6-71D0B80ADC0E} - \AdobeFlashPlayerUpdate -> Brak pliku Task: {4C8CF5B4-31C5-4DA5-BB2A-15FF1F302943} - System32\Tasks\{3F6504B0-7A15-4CC7-8096-C8529148F9A1} => pcalua.exe -a "C:\Program Files\McAfee\MSC\mcuihost.exe" -c /body:misp://MSCJsRes.dll::uninstall.html /id:uninstall Task: {5C40D545-283E-4EEF-B2FB-4C6925FD0C1B} - System32\Tasks\Sony Corporation\VAIO Control Center\NetworkSetting\NetworkSetting Logon Start => C:\Program Files (x86)\Sony\VAIO Control Center\NetworkSetting\NetworkClient Task: {9CDF0D49-F425-4618-8571-971CC7CF8C08} - System32\Tasks\Synaptics TouchPad Enhancements => Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe Task: {A4087270-2E9B-44B6-BF79-9E5ED3F9D33D} - \DealPlyUpdate -> Brak pliku Task: {AE062776-3BE6-4D77-BA90-B803B3023414} - System32\Tasks\{3A343DB8-CB5E-4E3E-A570-3D037AE127BA} => pcalua.exe -a "C:\Users\k1313\AppData\Roaming\Mipony Download Manager Packages\uninstaller.exe" -c /Uninstall /NM="Mipony Download Manager Packages" /AN="" /MBN="Mipony Download Manager Packages" Task: {F4D0DDD4-5F46-4ABC-AF66-C669AF787C10} - \AdobeFlashPlayerUpdate 2 -> Brak pliku Task: C:\WINDOWS\Tasks\Synaptics TouchPad Enhancements.job => C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe C:\Users\Gość\Downloads\Nymgo.lnk C:\Users\k1313\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data C:\Users\k1313\AppData\Roaming\Skype\My Skype Received Files\zolto-niebieski-dzien-dziecka-2015-42368.jpg.lnk Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\StartupFolder /v "OpenOffice.org 3.4.1.lnk" /f CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Odnośnik do komentarza
k1313 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Dzięki, zaczynam, dam znac co i jak Odnośnik do komentarza
k1313 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 punkty 1-3 zrobione, sprawdzam aktualizacje. póki co, hmmm, mooże lepiej? dam jeszcze znać. czy jesli jest to problem hardwarowy, to co mógłbym zrobić? RAM??? EDIT: Po tygodniu Edytka potwierdza sporą poprawę w pracy z lapkiem, było za dużo smiecia. Bardzo dziękuję, proszę zamknąć temat. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się