shadowinkowal Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Witam, wstawiam treść mojego tematu na forum polskiej społeczności War Thundera, dlatego iż mam wrażenie że problem w pewnej części nie leży po stronie gry, może macie z tym jakieś doświadczenie i potrafilibyście mi pomóc wykluczać niektóre opcje? "Witam rówieśników. Od wczoraj po pobraniu aktualizacji mój War Thunder odwala niesamowite rzeczy > otóż. Po pobraniu i zainstalowaniu aktualizacji wyskoczył mi błąd "System Windows nie może znaleźć pliku "aces.exe". Upewnij się że podana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie." Wszedłem w główny folder z grą, a tam widzę, że launcher na chwilę tworzy plik aces.exe który po momencie sam się znikąd usuwa. Sprawdzanie spójności plików przez Steama jak i launchera nic nie pomaga, pobiera "aces.exe" i launcher od razu go usuwa. Dlatego że gram przez Steama uruchamianie gry z poziomu "aces64.exe" odpada, dodatkowo nie mam pojęcia czemu launcher usuwa ten plik, skoro jest niezbędny do uruchomienia gry. Miał ktoś już z tym styczność bądź wie jak temu zaradzić? Dodam iż próbowałem pełnej reinstalacji (poprzez Revo Uninstaller Pro) ponad 4 razy, do tej pory nic nie dało rady. Nie korzystam z żadnego programu trzeciego mającego możliwość blokowania tego procesu. Windows 7 Ultimate SP1 64bit. Płyta główna: ASRock Z97 EXTREME 3 Procesor: Intel Core i5-4690K Karta graficzna: SLI 2x (EVGA & Gigabyte) GTX550 TI Pamięć RAM: HyperX Savage 2x4GB 1600MhZ CL9 Zasilacz: Thermaltake Smart SE Modular 530W Obudowa: Zalman Z11 NEO Dysk twardy: SAMSUNG HD502HJ 500GB" Dla świętego spokoju skanowałem również komputer Malwarebytes Anti-Malware, czyściłem CCleanerem i użyłem AdwCleaner, każdy z nich nie wykrył niechcianych gości, mniemam że ich nie ma. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Po pobraniu i zainstalowaniu aktualizacji wyskoczył mi błąd "System Windows nie może znaleźć pliku "aces.exe". Upewnij się że podana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie." Wszedłem w główny folder z grą, a tam widzę, że launcher na chwilę tworzy plik aces.exe który po momencie sam się znikąd usuwa. Sprawdzanie spójności plików przez Steama jak i launchera nic nie pomaga, pobiera "aces.exe" i launcher od razu go usuwa. Opis sugeruje ciche usuwanie pliku przez ... antywirusa, klasyfikującego plik jako "malware". Tak więc jakie oprogramowanie zabezpieczające (poza MBAM) jest zainstalowane i co widnieje w dziennikach skanowania tegoż oprogramowania? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się