Skocz do zawartości

Laptop zawiesza się, nie można uruchomić aplikacji


kamilakolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z laptopem. Po włączeniu strasznie się zawiesza, po dłuższej chwili można cokolwiek robić, z tym że próba włączenia internetu lub nawet wejścia w panel sterowania kończy się komunikatem, że połączenie z aplikacją nie powiodło się. Załączam logi i proszę o sprawdzenie. 

 

Przy uruchomieniu FRST chyba za szybko kliknęłam w przycisk skanuj i wyskoczyły dwa komunikaty, które załączam.  Po zakończeniu skanowania wyskoczył komunikat, że program przestał działać. 

 

Z góry dziękuję za pomoc

Addition.txt

FRST.txt

Gmer.txt

Shortcut.txt

post-11063-0-22280000-1446406749_thumb.jpg

post-11063-0-78920000-1446406785_thumb.jpg

post-11063-0-91920000-1446406811_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. Tu raczej nie chodzi o infekcję (potem będzie doczyszczanie szczątków, na razie jest to bez znaczenia). FRST jest niekompletny - log Addition jest pusty (pewnie z powodu błędu FRST). Proszę ponów próbę skanu FRST z zaznaczonym polem Addition i dostarcz brakujący log.

 

Pytanie: czy opisywane problemy występują w Trybie awaryjnym Windows.

Odnośnik do komentarza

Jest notowany problem z usługą Instrumentacji Windows:

 

==================== Punkty Przywracania systemu =========================

 

Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracania

Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.

 

 

Dziennik System:

=============

Error: (11/02/2015 10:03:39 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: )

Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi Winmgmt.

 

Error: (11/02/2015 09:57:49 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10010) (User: )

Description: {8BC3F05E-D86B-11D0-A075-00C04FB68820}

 

Raporty nie podają żadnych innych wskazówek w czym może tkwić problem z uruchomieniem WMI. Rozpocznij od sprawdzenia dysku pod kątem błędów:

 

1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

 

chkdsk /f /r

 

Zatwierdź uruchomienie przy następnym starcie. Zresetuj system, powinien się uruchomić checkdisk. Wynik jego działań zostanie nagrany w Dzienniku zdarzeń:

 

Start > w polu szukania wpisz eventvwr.msc > Dzienniki systemu Windows > Aplikacja > szukaj rekordu ze źródłem Wininit

 

Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta.

 

2. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

 

sfc /scannow

 

Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną:

 

findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt

 

Wynikowy log dołącz tutaj.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...