kamilakolo Opublikowano 1 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam, mam problem z laptopem. Po włączeniu strasznie się zawiesza, po dłuższej chwili można cokolwiek robić, z tym że próba włączenia internetu lub nawet wejścia w panel sterowania kończy się komunikatem, że połączenie z aplikacją nie powiodło się. Załączam logi i proszę o sprawdzenie. Przy uruchomieniu FRST chyba za szybko kliknęłam w przycisk skanuj i wyskoczyły dwa komunikaty, które załączam. Po zakończeniu skanowania wyskoczył komunikat, że program przestał działać. Z góry dziękuję za pomoc Addition.txt FRST.txt Gmer.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Temat przenoszę do działu Windows. Tu raczej nie chodzi o infekcję (potem będzie doczyszczanie szczątków, na razie jest to bez znaczenia). FRST jest niekompletny - log Addition jest pusty (pewnie z powodu błędu FRST). Proszę ponów próbę skanu FRST z zaznaczonym polem Addition i dostarcz brakujący log. Pytanie: czy opisywane problemy występują w Trybie awaryjnym Windows. Odnośnik do komentarza
kamilakolo Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 W trybie awaryjnym dzieje się to samo. Kiedy uruchomiłam FRST to wyskakiwały komunikaty jak na zdjęciach. Przy okazji wyskakują komunikaty ze programy przestają działać. Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Jest notowany problem z usługą Instrumentacji Windows: ==================== Punkty Przywracania systemu ========================= Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracania Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI. Dziennik System: ============= Error: (11/02/2015 10:03:39 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi Winmgmt. Error: (11/02/2015 09:57:49 PM) (Source: DCOM) (EventID: 10010) (User: ) Description: {8BC3F05E-D86B-11D0-A075-00C04FB68820} Raporty nie podają żadnych innych wskazówek w czym może tkwić problem z uruchomieniem WMI. Rozpocznij od sprawdzenia dysku pod kątem błędów: 1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: chkdsk /f /r Zatwierdź uruchomienie przy następnym starcie. Zresetuj system, powinien się uruchomić checkdisk. Wynik jego działań zostanie nagrany w Dzienniku zdarzeń: Start > w polu szukania wpisz eventvwr.msc > Dzienniki systemu Windows > Aplikacja > szukaj rekordu ze źródłem Wininit Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta. 2. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: sfc /scannow Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt Wynikowy log dołącz tutaj. Odnośnik do komentarza
kamilakolo Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 szczegóły rekordu i log w załacznikach widok html.txt sfc.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Czy po przeprowadzeniu punktu 1 jest jakaś poprawa? Checkdisk owszem namierzył naruszenia struktury, a w statystykach końcowych jest 4 KB w uszkodzonych sektorach. W związku z tym może się rysować ogólny problem z dyskiem twardym i przesuwam temat na diagnostykę Hardware. Dostarcz dane wymagane działem: KLIK. Odnośnik do komentarza
kamilakolo Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Jest poprawa, laptop się nie zawiesza i przy otwieraniu programów nie wyskakuje "brak odpowiedzi" Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Dostarcz dane sprzętowe, ktoś mam nadzieję oceni jaki jest stan dysku i czy nie kroi się tu aby większa awaria. Jeśli wyniki oceny będą dostatecznie pozytywne, zajmę się doczyszczaniem systemu z innych śmieci. Radzę też na wszelki wypadek zabezpieczyć cenne dane na jakimś zewnętrznym nośniku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się