Igorrodz Opublikowano 26 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Witam Posiadam takie trio - 1) Windows 10 2) (karta WiFi) TP-Link TL-WN951N ver.1.0 (w menadżerze jako Qualcomm Atheros AR5008X Wireless Network Adapter) 3) (router) TP-Link TL-WR1043ND ver.1.0 Mój problem polega na tym, że na pececie internet co kilka, kilkanaście sekund "znika" dostęp do internetu. Co robię - rozłączam połączenie z siecią (routerem) i załączam na nowo, co pozwala na kilku, kilkudziesięcio sekundowe działanie internetu po czym problem się ponawia. Nie jest to chyba problem z samym routerem ponieważ posiadam ciągłe, niczym nie przerywane połączenie ze smartfonem oraz tabletem - z urządzeniami z systemem Android (jedno to wersja 4.4.2 a drugie to wersja 5.1.1). I teraz - co zrobić, aby rozwiązać problem, aby połączenie z internetem było ciągłe? Nadmienię, ze zaktualizowałem już sterownik do najnowszego dostępnego na stronie http://www.tp-link.com.pl/download/TL-WN951N.html Z góry dziękuję za pomoc Igor Odnośnik do komentarza
Igorrodz Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Dzięki za pomoc! Problem rozwiązałem w ten sposób że (niestety) po prostu bardzo długim kablem podłączyłem płyt główną do routera (połączenie ethernet) - inne sposoby rozwiązania problemu zawiodły. Widać Windows 10 i urządzenia TP-Linka po wifi nie są kompatybilne... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi