Skocz do zawartości

LogonUI.exe Zły obraz Windows nie startuje


gsm1234566

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kilka dni temu zaczeły się problemy z moim windowsem tzn zaczeły wyskakiwać problemy z przegladarkami co chwila się wyłączały. Postanowiłem zainstalowac antywirusa i program anty malware ale niestety windows nie pozwolil mi tego zrobic, wyskakiwały problemy, że brak jest podpisu cyfrowego. Po resecie system już nie startuje i wyrzuca blue screeny. Nie startuje także tryb awaryjny. Zamieszczam logi z FRST. Pozdrawiam i proszę o pomoc.

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat oczyszczam ze zbędnych postów. System nie startuje, jedyna możliwość to dostarczenie raportu FRST spod RE. I przenoszę do działu Windows. Problem nie jest związany z infekcją. Błąd "LogonUI.exe Zły obraz" oznacza uszkodzony plik wymieniany na komunikacie. Plików może być więcej.

 

1. Na początek - są tu następujące punkty Przywracania systemu:

 

==================== Punkty Przywracania systemu =========================

 

Data punktu przywracania: 2015-10-19 22:54

Data punktu przywracania: 2015-10-19 22:55

Data punktu przywracania: 2015-10-21 02:41

Data punktu przywracania: 2015-10-23 10:06

 

Jeśli usterka pojawiła się później niż 19 października, wybierz ten punkt Przywracania systemu.

 

 

2. Jeśli powyższe nie pomoże, uruchom FRST i go zostaw otwartego. Chodzi tylko o to, by przemapował litery tymczasowo i był dostępny układ jak w logu:

 

==================== Dyski ================================

 

Drive c: () (Fixed) (Total:100 GB) (Free:61.12 GB) NTFS

Drive y: (Zastrzeżone przez system) (Fixed) (Total:0.1 GB) (Free:0.07 GB) NTFS ==>[system z komponentami startowymi (pozyskano odczytując dysk)]

 

W linii komend wpisz polecenie:

 

sfc /scannow /offbootdir=Y:\ /offwindir=C:\windows

 

 

3. Przy braku rezultatów z powyższym, poproszę o zrobienie listy kopii pliku wymienianego na komunikacie. Czyli w uruchomionym FRST w polu Szukaj wklep LogonUI.exe, klik w Szukaj plików i dostarcz log wynikowy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...