Skocz do zawartości

Powolne ładowanie strony


wieslaw531

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dzisiaj u mnie forum działa okropnie.niekiedy strony otwierają się do kilku minut.Przedtem z tym forum zdarzały mi się jedynie sporadyczne problemy i prawie zawsze w godzinach wieczornych (była o tym mowa więc nie zgłaszałem), ale nawet wtedy nie bylo aż tak źle jak dziś :(

ISP - Neostrada TP

logi z tracert i pathping
 

Śledzenie trasy do fixitpc.pl [194.109.6.97]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 39 ms 39 ms 40 ms byd-ru1.neo.tpnet.pl [213.25.2.163]
3 39 ms 38 ms 39 ms byd-r2.tpnet.pl [213.25.5.161]
4 46 ms 45 ms 46 ms war-r3.tpnet.pl [194.204.175.93]
5 59 ms 59 ms 60 ms xe-6-1-3-0.ffttr2.Frankfurt.opentransit.net [193.251.250.165]
6 59 ms 59 ms 76 ms kpn.GW.opentransit.net [193.251.254.138]
7 66 ms 78 ms 91 ms ffm-s1-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.227.9]
8 78 ms 78 ms 79 ms rt2-rou-1022.NL.eurorings.net [134.222.229.17]
9 75 ms 76 ms 75 ms asd2-rou-1002.NL.eurorings.net [134.222.231.202]
10 73 ms 76 ms 73 ms 134.222.97.18
11 72 ms 75 ms 74 ms wh-www-virt-97.xs4all.nl [194.109.6.97]

Śledzenie zakończone.


Śledzenie trasy do fixitpc.pl [194.109.6.97]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:
0 Deneb [192.168.1.20]
1 192.168.1.1
2 byd-ru1.neo.tpnet.pl [213.25.2.163]
3 byd-r2.tpnet.pl [213.25.5.161]
4 war-r3.tpnet.pl [194.204.175.93]
5 so-4-1-3-0.ffttr2.Frankfurt.opentransit.net [193.251.250.173]
6 kpn.GW.opentransit.net [193.251.254.138]
7 ffm-s1-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.227.9]
8 rt2-rou-1022.NL.eurorings.net [134.222.229.17]
9 asd2-rou-1002.NL.eurorings.net [134.222.231.202]
10 134.222.97.18
11 wh-www-virt-97.xs4all.nl [194.109.6.97]

Wyliczanie statystyk dla 275 sekund...
Przeskok RTT Zgubione/wysłane = Pct Zgubione/wysłane = adres Pct
0 Deneb [192.168.1.20]
0/ 100 = 0% |
1 1ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 192.168.1.1
0/ 100 = 0% |
2 42ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% byd-ru1.neo.tpnet.pl [213.25.2.163]
0/ 100 = 0% |
3 43ms 1/ 100 = 1% 1/ 100 = 1% byd-r2.tpnet.pl [213.25.5.161]
0/ 100 = 0% |
4 52ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% war-r3.tpnet.pl [194.204.175.93]
0/ 100 = 0% |
5 64ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% so-4-1-3-0.ffttr2.Frankfurt.opentransit.net [193.251.250.173]
0/ 100 = 0% |
6 66ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% kpn.GW.opentransit.net [193.251.254.138]
0/ 100 = 0% |
7 62ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ffm-s1-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.227.9]
0/ 100 = 0% |
8 82ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% rt2-rou-1022.NL.eurorings.net [134.222.229.17]
0/ 100 = 0% |
9 79ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% asd2-rou-1002.NL.eurorings.net [134.222.231.202]
0/ 100 = 0% |
10 82ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 134.222.97.18
0/ 100 = 0% |
11 75ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% wh-www-virt-97.xs4all.nl [194.109.6.97]


Śledzenie zakończone.


EDIT 15.35

Teraz forum znowu chodzi szybko ale przedtem to był naprawdę koszmar

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj, od rana, dennie...

 

Śledzenie trasy do fixitpc.pl [194.109.6.97]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 1    61 ms    24 ms    22 ms  abfv218.neoplus.adsl.tpnet.pl [83.7.59.218]
 2     *        *        *     Upłynął limit czasu żądania.
 3    25 ms    22 ms    23 ms  kra-r2.tpnet.pl [80.50.157.17]
 4    28 ms    52 ms    27 ms  war-r1.tpnet.pl [194.204.175.61]
 5    46 ms    76 ms    44 ms  so-5-1-0-0.ffttr2.Frankfurt.opentransit.net [193.251.250.161]
 6    45 ms    56 ms    46 ms  kpn.GW.opentransit.net [193.251.254.138]
 7    45 ms    46 ms    46 ms  ffm-s1-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.227.9]
 8    65 ms    65 ms    66 ms  rt2-rou-1022.NL.eurorings.net [134.222.229.17]
 9    62 ms    61 ms    62 ms  asd2-rou-1002.NL.eurorings.net [134.222.224.26]
10    71 ms    59 ms    69 ms  134.222.97.18
11    61 ms    61 ms    61 ms  wh-www-virt-97.xs4all.nl [194.109.6.97]

Nie daję pathping, ponieważ wykłada się na drugim węźle TP.

Odnośnik do komentarza

Zawiadamiam, że usterka jest zgłoszona i potwierdzona. Dostawca jest świadomy problemu, ale termin całkowitego ustąpienia defektu nie został mi podany. To może trochę potrwać, ze względu na to, że naprawa nie dotyczy tylko naszego przypadku lecz całości hosta, a przedstawione mi działania naprawcze mają charakter cięższego kalibru. Sprawa jest w toku. Gdy uzyskam nie budzące wątpliwości zawiadomienie od XS4All, podam tu w temacie. Do tego czasu proszę już tu nie postować z zażaleniami. Nie ma sensu tego w kółko dręczyć, skoro już nie mam wpływu na bezpośrednie rozwiązanie zadania po swojej stronie i jestem uzależniona od postępowania dostawcy.

Odnośnik do komentarza

tomulusss

 

Nie chciało mi się czytać tylu postów

 

Proszę przeczytać post powyżej Twojego (ostatni w temacie i decydujący), w którym jest podane dlaczego strona wolno chodzi, kto ma się zająć naprawą oraz:

 

Do tego czasu proszę już tu nie postować z zażaleniami. Nie ma sensu tego w kółko dręczyć, skoro już nie mam wpływu na bezpośrednie rozwiązanie zadania po swojej stronie i jestem uzależniona od postępowania dostawcy.
Odnośnik do komentarza

U mnie czasem jest o krok do tego by strona wczytywała się w drugą stronę, ode mnie na serwer  :(  Wysłanie tego postu trwało kilkanaście minut (sic!).
 

4 8 ms 9 ms 6 ms 217.153.102.221
5 17 ms 10 ms 17 ms 157.25.248.137
6 505 ms 445 ms 439 ms 157.25.248.142
7 25 ms 26 ms 26 ms 195.39.209.65
8 45 ms 44 ms 44 ms ams-ix.tc2.xs4all.net [195.69.144.166]
9 45 ms 44 ms 52 ms 0.so-2-0-0.xr4.1d12.xs4all.net [194.109.5.9]
10 44 ms 45 ms 46 ms wh-www-virt-97.xs4all.nl [194.109.6.97]
Odnośnik do komentarza

Proszę Was o przeczytanie co napisałam:

 

Zawiadamiam, że usterka jest zgłoszona i potwierdzona. Dostawca jest świadomy problemu, ale termin całkowitego ustąpienia defektu nie został mi podany. To może trochę potrwać, ze względu na to, że naprawa nie dotyczy tylko naszego przypadku lecz całości hosta, a przedstawione mi działania naprawcze mają charakter cięższego kalibru. Sprawa jest w toku. Gdy uzyskam nie budzące wątpliwości zawiadomienie od XS4All, podam tu w temacie. Do tego czasu proszę już tu nie postować z zażaleniami. Nie ma sensu tego w kółko dręczyć, skoro już nie mam wpływu na bezpośrednie rozwiązanie zadania po swojej stronie i jestem uzależniona od postępowania dostawcy.

 

Od momentu, gdy to napisałam, powstały 3 nowe posty, tak jakby nikt nie przyczytał tego tekstu. Proszę o cierpliwość i nie postowanie. Nie jestem w stanie przyśpieszyć działań dostawcy.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Zgłaszam się tu dla uświadomienia, że sprawa jest aktywnie analizowana. Niestety:

 

Kilka dni temu już otrzymałam potwierdzenie od XS4All o rozwiązaniu problemu z ich strony. Niestety okazało się, że to nie zlikwidowało specyficznych problemów z naszą stroną, które aktualnie widzę. Ostatnie dni strona gorzej chodzi, następują tajemnicze zawieszenia nie wiadomo z jakiej racji. Wręcz pogorszenie stanu sprzed tych napraw dostawcy. Dostawca jednakże zaczął sugerować winę w oprogramowaniu IPB. Dziś prowadziliśmy rozmowy ponad godzinę. Jest wiele wątpliwości na temat umiejscowienia usterki. Z kolei support IPB nie wie gdzie leży problem i padła prośba o dostarczenie rozszerzonego logowania. Stanęło na tym, że dostawca będzie wykonywał kolejną diagnostykę dla nas, obie strony są zaprzężone do analizy. Nie mogę nakreślić ram czasowych. Wszystkie procedury są czasochłonne.

 

Sytuacja jest dla mnie mało komfortowa.

Odnośnik do komentarza

MatiK to jest część problemu o którym mówię. Znak pośredni tego co się dzieje. Dziś forum chodzi fatalnie od godziny 7 rano (i liczne błędy), a ja zbieram dokładne dane na ten temat nałożone na linię czasową, by dostarczyć do analizy.

 

Bardzo Was przepraszam, ale na teraz mam zupełnie związane ręce. Oczekuję na analitykę od obu supportów. I też proszę Was o nie pisanie tu, ja wiem że jest problem i staram się go rozwiązać, użalanie się nie pomoże w niczym.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...