Gabriel Opublikowano 8 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Witam Mam ciągłe restarty pulpitu na laptopie HP probook z win.8. System działa normalnie w widoku "kafelkowym" , ale gdy tylko przełączę na pulpit , to zaczynają się zapętlone restarty w odstępie ok. 3 sekundowym i nawet ponowne przełączenie do trybu kafelkowego nie powoduje zmiany na lepsze. Wszystko działało dobrze , dopóki Norton Internet Security zaktualizował się na wersję wyższą. Po ponownym uruchomieniu już zaczęła się ta "pętla". Pakiet NIS nie ładuje się do zasobnika systemowego , bo ciągle następują resety. Dodam jeszcze , że w trybie awaryjnym laptop działa normalnie , ale już w standardowym nie jestem w stanie niczego zrobić przy pc. NIS 2015 nie jest widoczny w dodaj/usuń . Co zrobić , żeby uwidocznić to i odinstalować. Może jest jakaś magiczna edycja rejestru , która uwidacznia ukryte programy. FRST_06-10-2015_15-43-11.txt Addition_06-10-2015_15-43-11.txt Edytowane 9 Października 2015 przez Gabriel Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Błąd w Dzienniku enigmatyczny: Error: (10/06/2015 03:22:10 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: explorer.exe, wersja: 6.2.9200.16628, sygnatura czasowa: 0x51a94434 Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 6.2.9200.17366, sygnatura czasowa: 0x554d4531 Kod wyjątku: 0xc06d007e Przesunięcie błędu: 0x000000000004aea8 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x9d8 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xexplorer.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: explorer.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: explorer.exe2 Identyfikator raportu: explorer.exe3 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: explorer.exe4 Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: explorer.exe5 Ale: Wszystko działało dobrze , dopóki Norton Internet Security zaktualizował się na wersję wyższą. Po ponownym uruchomieniu już zaczęła się ta "pętla". Pakiet NIS nie ładuje się do zasobnika systemowego , bo ciągle następują resety. Dodam jeszcze , że w trybie awaryjnym laptop działa normalnie , ale już w standardowym nie jestem w stanie niczego zrobić przy pc. NIS 2015 nie jest widoczny w dodaj/usuń . Co zrobić , żeby uwidocznić to i odinstalować. Może jest jakaś magiczna edycja rejestru , która uwidacznia ukryte programy. Z raportów FRST wynika, że program nie został poprawnie zainstalowany. Brak go na liście zainstalowanych, ale są liczne uruchomione obiekty. Nie da się "uwidocznić" na liście deinstalacji, dane instalacyjne Nortona nie istnieją wcale. Należy usunąć zdefektowany NIS za pomocą specjalizowanego narzędzia. Przejdź w Tryb awaryjny i zastosuj Norton Removal Tool. Po tym przejdź w tryb normalny i zrób nowe logi z FRST. PS. Nazwy logów wskazują, że je wyciągasz z folderu C:\FRST\Logs. To jest archiwum logów. Bieżące logi powstają zawsze tam skąd uruchomiono program, czyli w tym przypadku w C:\PROGRAMY\FRST64. Odnośnik do komentarza
Gabriel Opublikowano 14 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Laptop już uruchamia się normalnie po prawidłowym odinstalowaniu NIS. Załączam nowe logi. FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 1. Tu jest jeszcze aktywny sterownik po niepoprawnie odinstalowanym ESET. Wejdź w Tryb awaryjny i zastosuj ESET Uninstaller.2. Zakładam, że widok raportu jest aktualny i NIS nie został ponownie zainstalowany, gdyż mam w zamiarze usnąć drobne odpadki po nim, co skutkowałoby uszkodzeniem instalacji w przypadku jednak obecności NIS. Zaktualizuj FRST (tzn. pobierz ponownie). Otwórz Notatnik i wklej w nim:CloseProcesses:CreateRestorePoint:Task: {0114BE92-B355-465B-B731-6EF3CE212EF6} - System32\Tasks\Remediation\AntimalwareMigrationTask => C:\Program Files\Common Files\AV\Norton Internet Security\Upgrade.exe [2015-07-27] (Symantec Corporation)Task: {1035F81C-66DB-4325-9846-EC1C9E006E3B} - System32\Tasks\Norton Internet Security\Norton Error Analyzer => C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\22.5.2.15\SymErr.exeTask: {BBC3D121-0203-4D9B-AB4D-5FF36812808A} - System32\Tasks\Norton Internet Security\Norton Error Processor => C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\22.5.2.15\SymErr.exeDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Norton Internet SecurityDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\RemediationHKLM-x32\...\Run: [] => [X]ShellIconOverlayIdentifiers: [ OverlayExcluded] -> {4433A54A-1AC8-432F-90FC-85F045CF383C} => Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [ OverlayPending] -> {F17C0B1E-EF8E-4AD4-8E1B-7D7E8CB23225} => Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [ OverlayProtected] -> {476D0EA3-80F9-48B5-B70B-05E677C9C148} => Brak plikuSearchScopes: HKU\S-1-5-21-3790232170-1608757386-3303793035-1002 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =FF user.js: detected! => C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qb963fxu.default\user.js [2013-10-14]FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\Mozilla ThunderbirdFF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\Mozilla ThunderbirdC:\Program Files\Common Files\AV\Norton Internet SecurityC:\Program Files\Common Files\Symantec SharedC:\ProgramData\NortonC:\Windows\System32\Tasks\Norton Internet SecurityC:\Windows\System32\Tasks\RemediationReg: reg delete HKCU\Software\Google /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Google /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google /fReg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v FlashPlayerUpdate /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v HotKeysCmds /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v IgfxTray /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v Persistence /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v OODefragTray /fReg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32 /v OODefragTray /fEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Gabriel Opublikowano 18 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Zrobiłem wszystko , tak jak napisałaś. FRST.txt Fixlog.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Gabriel Opublikowano 18 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Teraz niestety wyszedł inny problem . Windows nie chce się zamknąć z paska charms , ani naciskając alt + f4. Dopiero wciśnięcie przycisku zasilania powoduje wyłączenie laptopa. Sprawdziłem przed chwilą i sutuacja 2 raz się powtarza pod rząd. Laptop się już wyłączył , ale zajęło to mu ok. 4 minuty. Edytowane 19 Października 2015 przez Gabriel Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Zadane polecenia zostały wykonane poprawnie i podanych raportach FRST było już wszystko w porządku (zlikwidowany sterownik ESET oraz szczątki Symantec). Skoro pojawił się nowy problem z zamykaniem systemu: czy było coś nowego instalowanego w międzyczasie? I może zrób nowe raporty z FRST (włącznie z Addition), które przedstawią czy nie pojawiła się jakaś nowa niekorzystna zmiana oraz wykażą nowe błędy w Dzienniku. Odnośnik do komentarza
Gabriel Opublikowano 22 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Witam Jakieś 30 min. temu uruchamiałem laptopa i udało sie już potem poprawnie zamknąć system (około 10 sek. mu to zajęło). Nic nie było instalowane nowego na sprzęcie. Nie mam jeszcze zainstalowanego NIS, bo czekam na zakupiony nowy klucz licencyjny. Aktualne skany. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Może to był przejściowy "quirk", skoro teraz system już poprawnie się zamyka. Nie widzę żadnych nowych niepożądanych zmian. Natomiast są nadal błędy, które już widziałam we wcześniejszych raportach: ==================== Inne obszary ============================ mpsdrv => Usługa "Zapora systemu Windows" nie jest uruchomiona. MpsSvc => Usługa "Zapora systemu Windows" nie jest uruchomiona. ==================== Wadliwe urządzenia w Menedżerze urządzeń ============= Niepowodzenie przy listowaniu urządzeń. Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI. Dziennik Aplikacja: ================== Error: (10/22/2015 12:02:13 PM) (Source: VSS) (EventID: 12292) (User: ) Description: Błąd Usługi kopiowania woluminów w tle: błąd tworzenia klasy COM dostawcy kopii w tle z identyfikatorem CLSID: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} [0x80070422, Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.]. Operacja: Uzyskaj możliwy do wywołania interfejs dla tego dostawcy Wyświetl listę interfejsów dla wszystkich dostawców obsługujących ten kontekst Badaj kopie w tle Kontekst: Identyfikator dostawcy: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5} Identyfikator klasy: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} Kontekst migawki: 13 Kontekst migawki: 13 Kontekst wykonywania: Coordinator Zrób nowy raport FRST na innym ustawieniu: odznacz Filtrowanie dla sekcji Usługi, nie zaznaczaj pola Addition. Odnośnik do komentarza
Gabriel Opublikowano 22 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Nowy log. FRST.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się