Skocz do zawartości

Przeglądarka zawiesza się co kilka sekund | Problem z aktualizacją Javy


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
  • 3 tygodnie później...

Logi z przestarzałego OTL nie są tu już brane pod uwagę i je usuwam. Brakuje trzeciego raportu FRST Shortcut oraz GMER.

 

W systemie widać aktywną usługę adware. Akcje do przeprowadzenia:

 

1. Odinstaluj stare wersje: Gadu-Gadu 7.7, Java 7 Update 80, Java™ 6 Update 23, JavaFX 2.1.0, OpenOffice.org 3.4.1. Na razie nie próbuj instalować nowej wersji Java. A nowsza wersja OpenOffice będzie instalowana potem.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
R2 WdsManPro; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\SWdsManProS\WdsManPro.exe [442504 2015-09-24] (DTools LIMITED)
S2 StarOpen; Brak ImagePath
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %SystemRoot%\system32\blank.htm
HKU\S-1-5-21-790525478-1482476501-725345543-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://www.google.com/search?trackid=sp-006&q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-790525478-1482476501-725345543-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = hxxps://www.google.com/?trackid=sp-006
SearchScopes: HKLM -> {E9410C70-B6AE-41FF-AB71-32F4B279EA5F} URL = hxxps://www.google.com/search?trackid=sp-006&q={searchTerms}
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe hxxp://www.mystartsearch.com/?type=sc&ts=1443111768&z=b2bb97d6b2a6c48c33a04ceg6z3zfccg7g3g3w5b8w&from=cor&uid=SAMSUNGXHD502HJ_S20BJ1ZZ501164
StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - C:\Program Files\Mozilla Firefox 4.0 Beta 8\firefox.exe hxxp://www.mystartsearch.com/?type=sc&ts=1443111768&z=b2bb97d6b2a6c48c33a04ceg6z3zfccg7g3g3w5b8w&from=cor&uid=SAMSUNGXHD502HJ_S20BJ1ZZ501164
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [defsearchp@gmail.com] - C:\Documents and Settings\Admin\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\qxezjocr.default-1436398898468\extensions\defsearchp@gmail.com => nie znaleziono
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [deskCutv2@gmail.com] - C:\Documents and Settings\Admin\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\qxezjocr.default-1436398898468\extensions\deskCutv2@gmail.com => nie znaleziono
C:\Documents and Settings\Admin\Dane aplikacji\mystartsearch
C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\ars.cache
C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\census.cache
C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\housecall.guid.cache
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\SWdsManProS
C:\Program Files\mozilla firefox\plugins
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
CMD: netsh firewall reset
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Dla pewności jeszcze odśwież Firefox:

  • Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK.
  • Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), zaznacz pola Addition + Shortcut, by powstały trzy logi. Dołącz też plik fixlog.txt. Edytowane przez picasso
Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...