MarcinM Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Witam, prawdopodobnie złapałem jakiś syf. Objaw jest następujący i występuje zarówno na Chrome jak i w Firefoxie. W dolnym lewym rogu na stronach wyskakuje okienko http://screenshooter.net/102660701/mldvhxga próba zamknięcia go powoduje otwarcie nowej zakładki w przeglądarce mynavape. Czasem nie da się kliknąć w link, lub kliknięcie w odnośnik powoduje otwarcie nowej zakładki w przeglądarce z jakąś stroną reklamową. W internecie szukając na własną rękę rozwiązania znalazłem informację, że to jakieś złośliwe oprogramowanie atakujące router niestety przywrócenie do zalecanego ustawienia fabrycznego i ponowne skonfigurowanie routera niewiele pomogło. W sieci działa również laptop żony i dzieciaka. Czy mogę prosić o pomoc jak sobie z tym poradzić? pozdrawiam Marcin Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 109.163.232.183 8.8.8.8Tcpip\..\Interfaces\{E4E04D52-5F14-458C-975E-E72F2EDAB84D}: [DhcpNameServer] 109.163.232.183 8.8.8.8 To DNS routera nie jest polskie. Ale poza tym w logach nie widzę niczego podejrzanego. Kosmetyka: Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg delete "HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f HKLM-x32\...\Run: [] => [X] CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{0F22A205-CFB0-4679-8499-A6F44A80A208}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.5\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{355EC88A-02E2-4547-9DEE-F87426484BD1}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.23.9\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{90B3DFBF-AF6A-4EA0-8899-F332194690F8}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{D0336C0B-7919-4C04-8CCE-2EBAE2ECE8C9}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.11\psuser_64.dll Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001_Classes\CLSID\{FE498BAB-CB4C-4F88-AC3F-3641AAAF5E9E}\InprocServer32 -> C:\Users\Marcin M\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.7\psuser_64.dll Brak pliku HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X] SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3811345692-3037394580-1263749684-1001 -> {2F1E335A-858A-4BE9-8F6B-D0AF1D018B53} URL = BHO: McAfee Phishing Filter -> {27B4851A-3207-45A2-B947-BE8AFE6163AB} -> c:\PROGRA~1\mcafee\msk\MSKAPB~1.DLL Brak pliku BHO-x32: McAfee Phishing Filter -> {27B4851A-3207-45A2-B947-BE8AFE6163AB} -> c:\progra~1\mcafee\msk\mskapbho.dll Brak pliku CHR DefaultSuggestURL: Default -> hxxp://ss-sym.ask.com/query?q={searchTerms}&sstype=prefix&li=ff S3 STHDA; system32\DRIVERS\stwrt64.sys [X] EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log. jessi Odnośnik do komentarza
MarcinM Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam, zrobiłem powyższe załączam fixlog. pozdrawiam Marcin Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 A jak sytuacja z routerem? jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się