anubis Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 WitamPewien Bank zablokował dostęp do konta poprzez Internet. Infolinia banku twierdzi że było podejrzenie że na komputerze klienta jest wirus, kazali przeinstalować system..Komputer raczej czysty, system Windows 7 64 Ultimate, podstawowy antywirus to Comodo w wersji darmowej.Wczoraj instalowałem oprogramowanie do brother dcp-j315w z linku http://support.brother.com/g/b/downloadlist.aspx?lang=pl&c=pl&prod=dcpj315w_eu_as&os=93 nic więcej. Później podepnę logi z FRST i GMER zgóry dziękuję za pomoc. FRST.txt Addition.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
ichito Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 A to nie mBank przypadkiem? Przeinstalowanie systemu to głupia propozycja na pewno z dwóch powodów: - nikt pewnie ze strony banku nie zapytał, czy dane przechowujesz na jednym dysku, który jest równocześnie systemowym + dane, czy masz drugi wydzielony na takie rzeczy - szkodnik jeśli już jest, wcale nie musi być umiejscowiony na dysku z systemem...przeinstalowanie go i tak nie zapobiegnie niczemu. Możliwe, że systemy banku wykryły jakieś dziwne/niezidentyfikowane pakiety, które są wykrywane w momencie Twojego logowania... ale skoro to tylko "podejrzenie", to może nic złego się nie dzieje? Zdrugiej strony Twoje stwierdzenie "raczej czysty" też może niczego dobrego nie wróżyć, bo to oznacza, że nie masz pewności. Moduł AV w pakiecie Comodo nie ma najlepszej wykrywalności, nie zapewnia też ochrony przed niebezpiecznymi stronami...lepiej użyć jakiegos skanera na żądanie - spróbuj HitmanPro, Emsisoft Emergency Kit czy Panda Cloud Cleaner. Odnośnik do komentarza
janton Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ciekaw jestem jak oni to sprawdzają że na czyimś komputerze jest wirus? Odnośnik do komentarza
anubis Opublikowano 22 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Zamieściłem logi z GMER i FRST, przepraszam że tak późno, proszę o sprawdzenie. Boję się że wirus mógł zainfekować BIOS czy da się to sprawdzić ? znam przypadek że wirus uaktywnił się po mimo wymiany dysku na SSD i przeinstalowaniu systemu. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {F2366206-E038-4F89-ABC3-789559FB2507} - System32\Tasks\LaunchSignup => C:\Program Files (x86)\MyPC Backup\Signup Wizard.exe <==== UWAGAC:\Program Files (x86)\MyPC BackupHKU\S-1-5-21-2289620988-2461808163-2922196830-1000\...\Run: [CABB2350] => C:\Users\Ida\AppData\Roaming\CABB2350\bin.exe [212992 2015-09-11] ()C:\Users\Ida\AppData\Roaming\CABB2350EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).Powstanie plik fixlog.txt.Daj ten log. jessi Odnośnik do komentarza
anubis Opublikowano 22 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Dołączam log, po skanowaniu program kazał ponownie uruchomić komputer. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Usunięte, a ponieważ nic więcej nie było, to: Otwórz Notatnik i wklej w nim: DeleteQuarantine: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix (NAPRAW).przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST. jessi Odnośnik do komentarza
anubis Opublikowano 22 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Dziękuję, a z ciekawości zapytam, czy to było coś poważnego ? Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Nic, co miałoby związek z tematem. Zastanów się jednak czy czasem nie logowałeś się do banku z innego komputera, bądź np. z telefonu, które to też mogą być zainfekowane. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi