maxx4321 Opublikowano 3 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Bardzo prosiłbym o przejrzenie załączonych logów i poradę co mogę zrobić, żeby usprawnić pracę komputera, bo w tym stanie nie da się pracować Problem jakiś wystąpił z GMERem dołączam zdjęcie z błędem jaki pojawił się po włączeniu programu. Wydaje mi się że na komputerze są jakieś niepożądane elementy.. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Temat przenoszę do działu Windows. Nic w logach nie wskazuje na problemy infekcji. co mogę zrobić, żeby usprawnić pracę komputera, bo w tym stanie nie da się pracować Z raportów nic nie wynika. Jedyne co tu cokolwiek sugeruje, to różne błędy w Dzienniku zdarzeń: ==================== Błędy w Dzienniku zdarzeń: ========================= Dziennik Aplikacja: ================== Error: (08/30/2015 09:51:59 AM) (Source: Office 2013 Licensing Service) (EventID: 0) (User: ) Description: Subscription licensing service failed: -1073418154 Error: (08/28/2015 08:38:18 PM) (Source: Office 2013 Licensing Service) (EventID: 0) (User: ) Description: Subscription licensing service failed: -1073418154 Error: (08/28/2015 08:38:11 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: EasySettingsCmdServer.exe, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x50376629 Nazwa modułu powodującego błąd: EasySettingsBase.dll, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x5039da3f Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x00001f7b Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xe00 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xEasySettingsCmdServer.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: EasySettingsCmdServer.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: EasySettingsCmdServer.exe2 Identyfikator raportu: EasySettingsCmdServer.exe3 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: EasySettingsCmdServer.exe4 Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: EasySettingsCmdServer.exe5 Error: (08/28/2015 08:38:05 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (EventID: 5973) (User: Justyna) Description: Aktywacja aplikacji E9594ECD.OnetNews_c1gk75f6080hw!App nie powiodła się. Błąd: -2147023170. Więcej informacji można znaleźć w dzienniku Microsoft-Windows-TWinUI/Działa. Error: (08/28/2015 08:38:05 PM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: ) Description: Program backgroundTaskHost.exe w wersji 6.3.9600.17415 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby sprawdzić, czy jest dostępnych więcej informacji na temat tego problemu, sprawdź historię problemu w aplecie Centrum akcji w Panelu sterowania. Identyfikator procesu: f18 Godzina rozpoczęcia: 01d0cd5bb8dccbda Godzina zakończenia: 4294967295 Ścieżka aplikacji: C:\WINDOWS\system32\backgroundTaskHost.exe Identyfikator raportu: e8cbdd92-4db3-11e5-bf5b-b888e367cd85 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: E9594ECD.OnetNews_2.0.0.7_neutral__c1gk75f6080hw Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: App Error: (08/02/2015 09:17:01 PM) (Source: Office 2013 Licensing Service) (EventID: 0) (User: ) Description: Subscription licensing service failed: -1073418154 Error: (07/31/2015 05:03:33 PM) (Source: Office 2013 Licensing Service) (EventID: 0) (User: ) Description: Subscription licensing service failed: -1073418154 Error: (07/31/2015 04:49:07 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: MakeMarkerFile.exe, wersja: 1.0.0.2, sygnatura czasowa: 0x5021e5e8 Nazwa modułu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe, wersja: 1.0.0.2, sygnatura czasowa: 0x5021e5e8 Kod wyjątku: 0xc0000417 Przesunięcie błędu: 0x000000000014d7cc Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x6c0 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xMakeMarkerFile.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: MakeMarkerFile.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe2 Identyfikator raportu: MakeMarkerFile.exe3 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe4 Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe5 Error: (07/31/2015 04:45:05 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: svchost.exe_DeviceAssociationService, wersja: 6.3.9600.17415, sygnatura czasowa: 0x54504177 Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll, wersja: 6.3.9600.17736, sygnatura czasowa: 0x550f4336 Kod wyjątku: 0xc0000374 Przesunięcie błędu: 0x00000000000f0f20 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xd8 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xsvchost.exe_DeviceAssociationService0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: svchost.exe_DeviceAssociationService1 Ścieżka modułu powodującego błąd: svchost.exe_DeviceAssociationService2 Identyfikator raportu: svchost.exe_DeviceAssociationService3 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: svchost.exe_DeviceAssociationService4 Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: svchost.exe_DeviceAssociationService5 Error: (07/31/2015 04:40:31 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: MakeMarkerFile.exe, wersja: 1.0.0.2, sygnatura czasowa: 0x5021e5e8 Nazwa modułu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe, wersja: 1.0.0.2, sygnatura czasowa: 0x5021e5e8 Kod wyjątku: 0xc0000417 Przesunięcie błędu: 0x000000000014d7cc Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xd70 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xMakeMarkerFile.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: MakeMarkerFile.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe2 Identyfikator raportu: MakeMarkerFile.exe3 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe4 Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: MakeMarkerFile.exe5 Dziennik System: ============= Error: (09/03/2015 09:14:38 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi upnphost. Error: (09/03/2015 09:14:08 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi TimeBroker. Error: (09/03/2015 09:13:38 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi upnphost. Error: (09/03/2015 09:13:08 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi TimeBroker. Error: (09/03/2015 09:12:38 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi TimeBroker. Error: (08/30/2015 09:51:14 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi wuauserv. Error: (08/30/2015 09:50:44 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi ShellHWDetection. Error: (08/30/2015 09:50:14 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7011) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi BITS. Error: (07/31/2015 04:52:09 PM) (Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient) (EventID: 20) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x8024001e: Definition Update for Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.203.933.0). Error: (07/31/2015 04:45:12 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi Broker połączeń sieciowych z powodu następującego błędu: %%1115 Sugestie: 1. Wyłączenie obiektów Samsunga, które są zgłaszane na błędach (Samsung Marker i Easy Settings), przy czym wyłączenie "Easy settings" spowoduje brak Samsungowych menu spod klawiszy funkcyjnych. Uruchom Autoruns i w karcie Scheduled Tasks odznacz to wszystko: Task: {146805B9-D819-4311-A7AB-F49705401CD8} - System32\Tasks\WLANStartup => C:\Program Files (x86)\Samsung\Easy Settings\WLANStartup.exe Task: {326C9A75-8F92-4E6C-86BA-A97FD030AC0A} - System32\Tasks\SWUpdateAgent => C:\Program Files (x86)\Samsung\SW Update\SWMAgent.exe [2012-08-24] (Samsung Electronics CO., LTD.) Task: {51E78103-3603-44BC-9BAA-07FB4EDE95C9} - System32\Tasks\Settings => C:\Program Files (x86)\Samsung\Settings\sSettings.exe [2012-08-26] (Samsung Electronics CO., LTD.) Task: {539F9EBA-DFAD-4591-8D57-1C10F6CD48CC} - System32\Tasks\MakeMarkerFile => %ProgramData%\MakeMarkerFile.exe Task: {EF4F3440-E4A2-4207-B65E-5ACC5C2A3C61} - System32\Tasks\SAgent => C:\Program Files\Samsung\S Agent\CommonAgent.exe [2012-08-17] (Samsung Electronics CO., LTD.) W karcie Services odznacz Easy Launcher. Zresetuj system. 2. Sprawdzenie poprawności plików systemowych poleceniem. Klawisz z flagą Windows + X > Wiesz polecenia (administrator) > wklep sfc /scannow i ENTER. 3. W przypadku braku rezultatów odświeżenie Windows 8.1: KLIK. Odnośnik do komentarza
maxx4321 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zrobiłem jak pisałaś jednak nie udało się wszystkich odhaczyć w tym autostarcie funkcji i te pliki systemowe chyba coś nie grają... w załączniku zrzuty. Co dalej z tym robić? Pamiętam ze gmer tez nie chciał skanu robić bo jakiś plików z system32 brakowało mu Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 To zadanie "MakeMarkerFile" można usunąć. Wyniki z SFC wydrukuję w skrypcie FRST. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {539F9EBA-DFAD-4591-8D57-1C10F6CD48CC} - System32\Tasks\MakeMarkerFile => %ProgramData%\MakeMarkerFile.exe CMD: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się