adek7750 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Witam mam problem, otóż za każdym razem, gdy włączam komputer wyświetla sie komunikat: "Nie można zainicjować aplikacji: 0x80070006. Nieprawidłowe dojście". Dodatkowo jest problem z Centrum zabezpieczeń systemu Windows, nie mozna ustawic np. automatycznego aktualizowania systemu. Przejrzalem juz pare tematów i podejrzewam ze jest to ZeroAccess. Załączam wymagane pliki, jednak jest problem z GMER (ss z błedem również załączony) i nie mozna wygenerowac prawidlowego raportu i dodac go jako załącznik. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 U5 f19352234bf42685; C:\Windows\System32\Drivers\f19352234bf42685.sys [86272 2015-06-15] () <===== ATTENTION Necurs Rootkit? Użyj TDSSKiller https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=33542 Daj raport z tego. Zrób nowe logi FRST. Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko). co usuwał ComboFix? jessi Odnośnik do komentarza
adek7750 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Prosze raporty Addition.txt ComboFix.txt FRST.txt FSS.txt Shortcut.txt TDSSKiller.3.1.0.5_18.08.2015_23.20.09_log.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 TDSSKiller nic nie wykrył, bo NECURS został już wcześniej usunięty. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {16E72671-61F1-4E81-9C2B-0CC10BE16BC9} - \Advanced-System Protector_startup -> No File <==== ATTENTIONTask: {2928C2F9-EC75-4CE8-AF28-A05AA4AB1F9E} - \PhraseProfessor Auto Updater 1.10.0.21 Pending Update -> No File <==== ATTENTIONTask: {2CE75BC5-A788-47F2-B473-6C02891CEE11} - \PhraseProfessor Auto Updater 1.10.0.21 Core -> No File <==== ATTENTIONTask: {2D656894-BD7F-45CC-925D-7F30C9D77EBC} - \Microsoft\Windows\WindowsCalendar\Reminders - Administrator -> No File <==== ATTENTIONTask: {3F422672-4928-4108-8716-A1BB53EAA0FB} - \globalUpdateUpdateTaskMachineCore -> No File <==== ATTENTIONTask: {4FF4F082-9069-463B-BAA4-1EC38A9AF614} - System32\Tasks\zNNNHgS7E3WsX => C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\zNNNHgS7E3WsX.exe <==== ATTENTIONTask: {798D130B-1A21-4CEC-816C-DEA517C566E6} - \globalUpdateUpdateTaskMachineUA -> No File <==== ATTENTIONTask: {93924823-74DA-45CB-933C-DD6A41D7911B} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task -> No File <==== ATTENTIONC:\Users\Administrator\AppData\Roaming\zNNNHgS7E3WsX.exeGroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTIONCHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTIONHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTIONHKU\S-1-5-21-2511829651-333839240-3277264240-500\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTIONSearchScopes: HKU\S-1-5-21-2511829651-333839240-3277264240-500 -> DefaultScope {2023ECEC-E06A-4372-A1C7-0B49F9E0FFF0} URL =S4 blbdrive; \SystemRoot\system32\drivers\blbdrive.sys [X]EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix.Powstanie plik fixlog.txt.Daj ten log. Windows Defender:==============WinDefend Service is not running. Checking service configuration:The start type of WinDefend service is set to Demand. The default start type is Auto.The ImagePath of WinDefend service is OK.The ServiceDll of WinDefend service is OK. Nie widzę tu nieprawidłowości, oczywiście poza samym wyłączeniem. Ok. 23 sierpnia wraca @Picasso, więc wtedy zgłoś swój temat w tym (lub podobnym, uaktualnionym) temacie: http://www.fixitpc.p...bez-odpowiedzi/ jessi Odnośnik do komentarza
adek7750 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Ok wygenerowalo raport, dodatkowo gdy odpalam Defendera jest juz inny błąd Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się