Skocz do zawartości

Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)


Loyt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po wykorzystaniu już wszystkich metod jakie znalazłem na forach polskich jak i zagranicznych zdecydowałem się poprosić o pomoc Was. Żadna z metod, które zastowałem nie przyniosła efektu, aplikacja w dalszym ciągu wyrzuca błąd, o którym mowa w tytule wątku.

 

Chodzi mi konkretnie o grę Rocket League. Przy próbie jej odpalenia przez Steam pojawia się komunikat "Przygotowanie do uruchomienia Rocket League" po czym komunikat znika i nic się nie dzieje. Jeśli odpalam ją bezpośrednio z pliku .exe wówczas pojawia się ów błąd 0xc000007b. M.in. reinstalowałem grę jak i biblioteki z Visuala, frameworka, directa X, zmieniałem pliki .dll. Wykonalem też naprawę plików systemowych za pomocą funkcji sfc/scannow. Tutaj wprawdzie pojawił się komunikat: "Ochrona zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z nich", jednak z logów wynika, że wiekszośćplików została pomyślnie naprawiona. System nie mógł naprawić jedynie plików "utc.app.json" i "telemetry.ASM-WindowsDefault.json" jednak z tego co się dowiedziałem, nie mają one chyba istotnego wpływu na prawidłowe działanie systemu (logi z tego scanu dołączam również w załączeniu). 

Zrobiłem w końcu scan aplikacji Dependecy Walkerem. I tutaj pojawia się wiele błędów, z którymi nie wiem jak sobie poradzić. Dołączam logi jak i zrzut ekranu gdzie widać Warningi. 

 

Bardzo prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego problemu drodzy forumowicze, ponieważ męczę się z tym już 2 dni i żadne sposoby sie przynoszą efektów :mellow:

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

AutoRuns.txt

GMER.txt

RocketLeagueDepWalk.txt

sfcdetails.txt

post-16177-0-98790000-1439832038_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Witam na forum,

 

spróbujmy zaatakować problem od strony dumpa. Postaraj się przygotować zrzut pamięci zgodnie z opisem poniżej.

 

Uruchomienie procdump w trybie oczekiwania:

 

1. Pobierz procdump [KLIK]

2. Utwórz na dysku katalog c:\dumps i wypakuj procdump.exe do tego katalogu.

3. Uruchom wiersz poleceń (Start-> w polu 'wyszukaj programy i pliki' wpisz cmd.exe)

4. Zmień katalog bieżący na c:\dumps

cd c:\dumps

5. Uruchom procdump w trybie oczekiwania na ROCKETLEAGUE

procdump.exe -e -ma -w "ROCKETLEAGUE.EXE"

6. Dopiero w tym momencie spróbuj uruchomić ROCKETLEAGUE i poczekaj, aż pojawi się komunikat błędu.

 

Plik zrzutu (.dmp) spakuj, wrzuć na zippyshare i w odpowiedzi daj link.

Odnośnik do komentarza

Dzięki, ale poproszę jeszcze o plik Dependency Walkera w formacie .dwi - przeglądanie pliku pliku w formacie .txt jest jednak nieco uciążliwe.

Czy w katalogu D:\Program Files\MATHLAB\bin znajduje się plik d3dx9_43.dll? Czy możesz tymczasowo usunąć ze ścieżki systemowej katalogi D:\Program Files\MATHLAB\bin oraz D:\Program Files\MATHLAB\runtime\win64 i spróbować jeszcze raz uruchomić grę?

 

m.

 

Edit: Chodzi mi oczywiście o plik w formacie .dwi, a nie .dpi.

Odnośnik do komentarza

Dzięki.

Ewidentnie problem dotyczy loadera i może mieć wiele przyczyn.

W logu DW pojawia się dosyć niepokojąca rozbieżność między sumą kontrolną deklarowaną w nagłówku PE, a rzeczywistą: 0x0166BB2E vs 0x016D236D dla pliku d:\program files\steamlibrary\steamapps\common\rocketleague\binaries\win32\ROCKETLEAGUE.EXE. Czy masz możliwość potwierdzenia, że ten plik jest prawidłowy?

 

m.g.

 

Edit: Zmień nazwę pliku d:\program files\steamlibrary\steamapps\common\rocketleague\binaries\win32\DBGHELP.DLL na d:\program files\steamlibrary\steamapps\common\rocketleague\binaries\win32\DBGHELP.OLD i spróbuj ponownie uruchomić grę.

 

m.

Odnośnik do komentarza

Hmm, nie wiem jak to dokładnie potwierdzić ale inni jakoś grają i nie maja z tym problemu. Jeśli występował taki problem jak u mnie (wyświetlał się komunikat  o przygotowaniu do uruchomienia po czym nic się nie działo) to zazwyczaj któraś z tych metod, które ja zastosowałem pomagała. Reinstalowałem tez grę pobierając dwukrotnie pliki tak więc teoretycznie plik ten powinien być prawidłowy.   

 

 

Edit: Po zmianie nazwy pliku niestety w dalszym ciągu ten sam błąd :mellow:

Odnośnik do komentarza

OK. Rozumiem, że zmieniłeś już nazwę pliku dbghelp.dll, czas zatem powalczyć z bibliotekami uruchomieniowymi, z którymi ewidentnie coś jest nie tak.

Odinstaluj zatem zestaw bibliotek dla VS 2010 (Microsoft Visual C++ 2010) w wersji dla x64 i x86, po czym zainstaluj je ponownie: [KLIK] oraz [KLIK]. Po wszystkim sprawdź aktualizacje windows update, zainstaluj wszystkie poprawki i spróbuj uruchomić grę.

 

m.

Odnośnik do komentarza

Opróżniłem nieco skrzynkę, spróbuj teraz.

 

m.g.

 

EDIT: Wracamy do naszego wątku, dzięki za wszystkie pliki. Wygląda na to, że masz uszkodzony plik d3dx9_43.dll w katalogu c:\windows\syswow64 - w podesłanym przez Ciebie archiwum oba pliki były 64-bit, podczas gdy ten, który jest w katalogu syswow64 powinien być 32-bit. Zainstaluj jeszcze raz DX9 ([KLIK]), a zanim to zrobisz zmień nazwę pliku we wspomnianym katalogu z d3dx9_43.dll na d3dx9_43.old.

 

Daj znać, czy pomogło.

 

m.

Odnośnik do komentarza

Nie... Niestety nie pomogło :mellow:

 

Po instalacji miałem komunikat, że DX mógł zostać zainstalowany niepoprawnie. Później kliknąłem opcje aby zainstalować go ponownie poprawnie, jednak wyrzucił mi błąd podając ścieżkę do logów. Do owych logów podaję link, o ile mają one jakiekolwiek znaczenie.. Hasło jest takie samo jak wcześniej.

 

http://www31.zippyshare.com/v/e7LNn1F1/file.html
 

 

 

Odnośnik do komentarza

Nie za bardzo chce mi się wierzyć ale gra zadziałała :o A podświadomie zaczynałem już myśleć o reinstalacji systemu... :blink:

 

Zrobiłem tak jak poleciłeś, czyli zmieniłem nazwę wspomnianego pliku z .dll na .old po czym odpaliłem instalator DX. No i zadziałało ! :D

 

Plików już chyba nie będę wysyłał bo sam dump waży teraz ponad 400mb a i chyba nie ma już po co skoro gra działa? :)

 

Wobec tego wielkie dzięki za chęci i poświęcony czas na rozwiązanie tego problemu! :) Gdyby nie Ty i twoje umiejętności to dalej tkwiłbym w martwym punkcie nie wiedząc co zrobić  :) Jeszcze raz wielkie dzięki!

Odnośnik do komentarza

Skoro działa, to nie podsyłaj. A na przyszłość nie trać nadziei :) Twój dump nie zawierał wielu informacji (brak PEB, TEB, etc.), przez co był nieco trudniejszy w analizie, ale jak widać drobnymi kroczkami można dojść do rozwiązania. Skorzystałeś na tym Ty, bo nie musiałeś reinstalować systemu, ja - bo jestem o krok od narzędzia, które automatycznie znajdzie rozwiązanie takiego problemu i inni, którzy w przyszłości trafią na ten wątek, bo być może znajdą samodzielnie rozwiązanie problemu.

 

m.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...