Skocz do zawartości

nie uruchamiają się: thunderbird, firefox i mcafee. reszta wydaje się działać.


Rekomendowane odpowiedzi

witam. 

 

jak w tytule posta, nie uruchamiają się w sposób prawidłowy thunderbird, firefox i mcafee. wydaje się, że reszta działa w sposób prawidłowy, jest dostęp do internetu, uruchamia się chrome. 

AD. Thunderbird - program się uruchamia, widać listę wiadomości, pobierają się nowe, natomiast przypróbie otworzenia wiadomości (domyślne ustawienie jest takie, że otwiera się w nowej karcie) wyświetla się czarny ekran (jak na załączonym screenie). możliwe uruchomienie w trybie awaryjnym, wtedy podgląd wiadomości otwiera się prawidłowo

AD. Firefox - otwiera się okno jako takie, ale nie ładuje się do końca i zostaje czarny ekran (jak na załączonym screenie). odinstalowanie i zainstalowanie ponownie nie pomogło, nadal ten sam problem. 

AD. McAfee - przy próbie uruchomienia pojawia się logo, natomiast finalnie nie uruchamia się program. 

 

system przeskanowany Dr. Web CureIt! i Eset Online Scaner  - nic nie znalezione.

 

logi z FRST poniżej.

 

przy uruchamianiu GMER'a komunikat:  

"C:\Windows\system32\config\system: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces."

 

w trakcie pełnego skanowania jeszcze raz ten sam komunikat + "C:\Users\Andrzej\ntuser.dat: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces."

 

słowem komentarza: przeczytałam "zalecenie" "Należy maksymalnie zredukować liczbę pracujących w tle procesów, w tym wyłączyć oprogramowanie zabezpieczające typu antywirus / firewall etc." ale ponieważ McAfee  się nie uruchamia (przynajmniej nie w sposób dla mnie widoczny) to nie bardzo miałam pomysł jak go wyłączyć. 

 

logi z GMER też w załączeniu.

 

uprzejma prośba o pomoc. dzięki

 

 

post-16162-0-99300000-1439629536_thumb.jpg

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...