Skocz do zawartości

Powracający błąd systemowy Lenovo VerifyHost


MARC

Rekomendowane odpowiedzi

Problem pojawia się już przy uruchamianiu systemu, ukazuje się błąd:

 

System Windows nie może odnaleźć pliku "C:/ Program Files(x86)/Lenovo/VeriFace.VerifyHost.exe". Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie.

 

mimo tego komunikatu system uruchamia się. Problem jest:

 

1)przy instalowaniu urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark,

2)program gg działa zazwyczaj kilka dni,

3) nie da się usunąć programów np. Open FM

 

Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczny.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Task: {FC41DC3D-FEBB-46C6-9B0C-5F3027478FAD} - System32\Tasks\{F109852A-BA8E-4B71-B982-6AF701C52ADE} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Lenovo\VeriFace\Uninstall.exe" -d "C:\Program Files (x86)\Lenovo\VeriFace"

Task: {B89700AB-0684-4AFF-815D-80AB21521E55} - System32\Tasks\{DC6005DA-A433-464A-A36F-9BAC90CFB3C1} => pcalua.exe -a C:\Users\Basia\Downloads\NetFx64.exe -d C:\Users\Basia\Downloads

Task: {5AE10761-E516-4DCB-9C67-B7D207C07A6A} - System32\Tasks\{17969053-0FC9-4910-8678-9EE7BAA7565E} => pcalua.exe -a C:\Users\Basia\Desktop\NetFx64.exe -d C:\Users\Basia\Desktop

EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe

Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Coś Jessica niedokładnie sprzątała. Zobaczymy moze teraz pójdzie

 

Otwórz notatnik i wklej

 

CloseProcesses:
ShellIconOverlayIdentifiers: [VeriFace Enc] -> {771C7324-DA80-49D3-8017-753B0AF60951} => C:\windows\system32\IcnOvrly.dll [2011-02-28] ()
Toolbar: HKU\S-1-5-21-839301723-480738766-881836232-1000 -> No Name - {1017A80C-6F09-4548-A84D-EDD6AC9525F0} - No File
U2 CLKMSVC10_3A60B698; no ImagePath
U2 CLKMSVC10_C3B3B687; no ImagePath
U2 DriverService; no ImagePath
U2 idealife Update Service; no ImagePath
U3 IGRS; no ImagePath
U2 IviRegMgr; no ImagePath
U2 nvUpdatusService; no ImagePath
U2 Oasis2Service; no ImagePath
U2 PCCarerServic; no ImagePath
U2 ReadyComm.DirectRouter; no ImagePath
U2 RichVideo; no ImagePath
U2 RtLedService; no ImagePath
U2 SoftwareService; no ImagePath
U2 Stereo Service; no ImagePath
C:\Users\Basia\AppData\Local\{012FC847-A667-4E32-89F1-7086161AA6FC}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{C0AA8D5C-63A3-4B98-9A67-F6EC54758B77}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{D41A81B1-BE97-443D-BC86-5673E3757499}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{58849330-8FBA-4079-BA39-64C415CE6928}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{DFE99AB4-3EAC-4019-B1F7-3E561D0B6648}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{D6F6A0ED-89C4-4BCA-9BA6-68FD1CA63351}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{D6571534-CC89-4359-9F1E-BBD4548FBA5C}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{3E96E1E6-0400-492F-A7ED-7FFF7EABE09C}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{3BE2D7AC-FB14-4000-9563-604E1789029B}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{78212CD1-853C-431C-AB89-5B5E223E9DBC}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{21B53278-0218-4F54-A64B-A61DFFD06D67}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{23403073-8586-4242-8E9C-915B1B6B3F76}
C:\Users\Basia\AppData\Local\{C84A5799-2653-4719-9366-F5A006D9EC8A}
Reboot:

 

plik zapisz jako fixlist.txt i umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw raport fixlog.txt

Odnośnik do komentarza

Bardzo dobrze. Trochę pracy nie zaszkodzi.

 

Teraz czynności końcowe:

 

1. Usuń z dysku przez Shift + Delete folder C:\FRST i C:\Program Files (x86)\Lenovo\VeriFace

2. Odinstaluj Revo Uninstaller

3. Zastosuj Delfix i opróżnij foldery przywracania systemu

 

https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415

Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

Zapoznaj się proszę z zasadami działu:
1. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-3-wa%C5%BCne-zak%C5%82adanie-tematu-obowi%C4%85zkowe-logi/
2. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-2-wa%C5%BCne-oprogramowanie-emuluj%C4%85ce-nap%C4%99dy/
3. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy/

Przeczytaj wszystko przed wykonaniem działań by było wiadomo co robić.
Postępując zgodnie z powyższymi instrukcjami - edytuj post i dołącz wymagane logi do tematu w postaci załączników .txt.
Łącznie mają być 4 logi: (GMER [ręcznie wklejasz wynik skanowania do pliku GMER.txt], FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt],
Jak coś nie będzie chciało się uruchomić - to odpal system w trybie awaryjnym i wtedy spróbuj zrobić logi.
Jeśli z czymś będzie problem - pisz w poście.
Po wrzuceniu logów nie dokonuj już żadnych zmian na kompie - by logi były aktualne.
Jak coś zmieniasz w poście to używaj opcji "edytuj" by był porządek.
Czekaj cierpliwie na Picasso, nic nie zmieniaj - by logi były aktualne. Są duże opóźnienia - nie ma Picasso. Może to potrwać. Jak zobaczysz, że odpowiada, to się przypomnij.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...