szpicel Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Witam, Przez nieuwagę zostalo na komputerze zainstalowanie oprogramowanie malware, które ustawia Delta homes jako startową stronę wszystkich przeglądarek. Niestety standarodwe operacji odinstalowania oprogramowania Delta Homes i przestawienia ręcznego strony startowej nie dzialają - po kolejnym włączeniu strona jest podmieniana. Komputer z systemem windows 7 x64 nie ma żadnego dodatkowo zainstalowanego oprogramowania antywirusowego. Bardzo proszę o pomoc w usunięciu tego defektu. W zalączniku obowiązkowe logi. Z góry dziękuję za wszelkie rady FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt gmer_log.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 1) Użyj >Adw-cleanernajpierw kliknij na SZUKAJ (SCAN), a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ (CLEANING), to kliknij na niego.Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt 2) Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg delete "HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fKU\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\Rymin\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser_64.dll No FileCustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000_Classes\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A}\InprocServer32 -> C:\Users\Rymin\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser_64.dll No FileCustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000_Classes\CLSID\{D0336C0B-7919-4C04-8CCE-2EBAE2ECE8C9}\InprocServer32 -> C:\Users\Rymin\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.11\psuser_64.dll No FileToolbar: HKU\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000 -> No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No FileFF SelectedSearchEngine: delta-homesS3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]S3 huawei_wwanecm; system32\DRIVERS\ew_juwwanecm.sys [X]S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X]S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [X]S3 WacHidRouter; system32\DRIVERS\wachidrouter.sys [X]S3 wacomrouterfilter; system32\DRIVERS\wacomrouterfilter.sys [X]C:\windows\Minidump\*.dmpEmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix.Powstanie plik fixlog.txt.Daj ten log. 3) Napisz, czy problem znikł? jessi Odnośnik do komentarza
szpicel Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Dziękuję serdecznie. Problem zniknął Załączam do sprawdzenia jeszcze logi po usunięciu błędów. AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 KU\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X] => Error: No automatic fix found for this entry. Z mojej winy poprawka: Do Notatnika wklej: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_USERS\S-1-5-21-2256594746-1432280111-207961492-1000\software\microsoft\windows\currentversion\run] "AdobeBridge"=- Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>plik uruchom (dwuklik i OK). Kończymy: W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL). Otwórz Notatnik i wklej w nim: DeleteQuarantine: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST jessi Odnośnik do komentarza
szpicel Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Ok poprawka zastosowana. Wszystko działa już w porządku. Bardzo dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się