Andman Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam. W systemie XP SP3 podczas rozruchu pojawiał się komunikat o nieprawidłowym pliku "boot.ini".We właściwościach ustawieniach uruchamiania i odzyskiwania przy próbie edycji pliku boot.ini komunikat systemu, że pliku nie ma. Przywróciłem właściwą formę powyższego pliku. Ponadto system żądał aktywacji systemu z powodu znacznych zmian w systemie wymagających jego ponownej aktywacji. (Troche dziwne zachowanie )Oprogramowania zabezpieczające (Bitdefender, Ad-ware, Comodo i obecne SecureAplus) są jakby "martwe". Bitdefender całkowicie sie wyłączył i niemożliwe było zalogowanie się do niego.Ad-ware i Comodo miały trudności z aktualizacją. Dla testu zapisałem Eicar.txt SecureAPlus znajduje Eicara ale nie może go usunąć z powodu błędu nie uruchomionej usługi SecureAPlus Service. Chociaż w Menadżerze zadań proces SecureAPlus Service jest uruchomiony, a w services.msc usługa ta jest uruchomiona. Jedynie w narzędziu konfiguracji systemu, w zakładce Usługi SecureAPlus Service widnieje jako Rozpocznij oczekiwanie. Proszę o przejrzenie i ewentualną pomoc, czy te symptomy nie są spowodowane infekcją systemu. Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Gmer.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Oprogramowania zabezpieczające (Bitdefender, Ad-ware, Comodo i obecne SecureAplus) są jakby "martwe". Bitdefender całkowicie sie wyłączył i niemożliwe było zalogowanie się do niego. Na liście twoich programów nie ma ani Comodo ani BitDefender. Nie uważasz że przesadziłeś z programami zabezpieczającymi? Odinstaluj wszystko i sprawdź. Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Były pojedynczo w systemie.Przed instalacją kolejnego antywira poprzedni był odinstalowany. Na chwilę wykonywania raportów w systemie rezydował (i jest nadal) SecureAPlus . Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Przed instalacją kolejnego antywira poprzedni był odinstalowany. W takim razie po co piszesz: Oprogramowania zabezpieczające (Bitdefender, Ad-ware, Comodo i obecne SecureAplus) są jakby "martwe". Bitdefender całkowicie sie wyłączył i niemożliwe było zalogowanie się do niego. Ad-ware i Comodo miały trudności z aktualizacją. W systemie XP SP3 podczas rozruchu pojawiał się komunikat o nieprawidłowym pliku "boot.ini".We właściwościach ustawieniach uruchamiania i odzyskiwania przy próbie edycji pliku boot.ini komunikat systemu, że pliku nie ma. Przywróciłem właściwą formę powyższego pliku. Plik jest. Przedstaw jego zawartość i napisz konkretnie o co ci chodzi? 2015-08-04 11:54 - 2015-08-04 16:11 - 00000211 _____ C:\boot.ini Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Chodzi mi o problemy z antywirusami. Gdyby nie posypał się na dobre Bitdefender to żadnych nie widziałem. Najpierw wymiana antywira na Ad-ware. Był przez 3 tygodnie. Dzisiaj zauważyłem, że uruchomienie poprzedza informacja o nieprawidłowym pliku boot.ini. Naprawiłem plik i próbuje ogarnąć problem z antywirami. Plik boot.ini: [boot loader]timeout=30default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS[operating systems]multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Odinstaluj wszystkie programy zabezpieczające i zrób nowy skan FRST. Opcji Addition i Shortcut nie zaznaczaj. Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Log wykonany po deinstalacji oprogramowania antywirusowego. FRST1.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Otwórz notatnik i wklej CloseProcesses:HKU\S-1-5-21-1177238915-1604221776-725345543-1004\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTIONHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://fr.msn.com/HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhomeHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearchHKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearchHKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhomeHKU\S-1-5-21-1177238915-1604221776-725345543-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_search_url = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearchHKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "www.google.com" <======= ATTENTIONToolbar: HKU\S-1-5-21-1177238915-1604221776-725345543-1004 -> No Name - {E731E5E0-BFE5-4A04-A06E-0C81BCCD2B01} - No FileS3 avchv; system32\DRIVERS\avchv.sys [X]S4 IntelIde; No ImagePathU1 WS2IFSL; No ImagePathC:\Program Files\ComodoC:\WINDOWS\system32\config\COMODO I.evtTask: C:\WINDOWS\Tasks\Powiadomienie o zakończeniu obsługi systemu Microsoft Windows XP — co miesiąc.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exeTask: C:\WINDOWS\Tasks\Powiadomienie o zakończeniu obsługi systemu Microsoft Windows XP — logowanie.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exeEmptyTemp: plik zapisz jako fixlist.txt i umieśc na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw raport fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Czynność wykonana. Log w załączniku. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Załozyłes temat na forum ze wzgledu na problemy z antywirusami. Wstaw obrazek smart z CrystalDiskInfo. jestem ciekaw stanu dysku. Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Stan dysku z CrystalDiskInfo 6.5.2 Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 nie wiem jak interpretować parametr 01 - błedy odczytu. Na dyskach róznych producentów róznie to wygląda. Moja propozycja jest nastepująca: skasuj przez Shif+Delete folder C:\FRST oraz sam program. Utwórz punkt przywracania systemu. Następnie zainstaluj na próbę jakiś markowy antywirus i sprawdź jak będzie funkcjonować. Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Zgodnie z sugestią wykorzystałem do sprawdzenia Eseta, Emisofta i F-secure. Każdy z nich działał prawidłowo, nie zauważyłem anomalii w działaniu systemu. Temat raczej do zamknięcia. Dzięki za poświęcony czas. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się