tsm Opublikowano 24 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Jak w temacie zawieszanie (zamrażanie) systemu występuje podczas przeglądania internetu. Kłopoty pojawiły się nagle jakieś 4-5 dni temu. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i z góry za nią dziekuję. Pzdr Laptop Samsung model: NP-R519-XA07PL Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Dysk jest niestabilny, ma realokowane sektory oraz są problemy z odczytem danych. Odnośnik do komentarza
tsm Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 czy można coś na to poradzić i jak ? I jeśli można to proszę po polsku bo w ogóle nie kumam o co chodzi ... Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 A to już musisz poczekać na opinie kolegi groszexxx. On się specjalizuje w problemach z dyskami. Ja natomiast, ide do sklepu i kupuję nowy Odnośnik do komentarza
tsm Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 to niezbyt dobra wiadomość w takim razie ... chyba ... więc czekam na opinię groszexxx ... Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 W miedzyczasie zrób sobie kopię swoich danych....nie wiadomo, co powie groszexxx. Odnośnik do komentarza
tsm Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 No tak ... dzięki Odnośnik do komentarza
ediz4 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zrób scan powierzchni dysku programem Victoria bądź Mhdd. Victoria działa z poziomu Windowsa więc dysk skanowany nie może być dyskiem systemowym Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się