pawelt3 Opublikowano 14 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam. Opiszę pokrótce mój problem. Od jakiegoś czasu usługa inteligentnego transferu w tle potrafi przez długi czas pobierać dane z maks. prędkością. Korystam z modumu WIFI Huawei. Ostatnio wyczyściło kartę do zera ( z pozostałych 700MB) w kilka minut. Nie mogę zostawić komputera bez "opieki" z włączonym netem bo nie wiem kiedy ta usługa zacznie zżerać dane. Komputer skanowałem MBAM, ADW Cleanerem, Norton Internet Security, i skanerem online ESEt. Ponadto dwa razy korzystałem z usługi naprawiania problemu za pomocą strony Microsoft. Problem znikał na jakiś czas a potem znowu się pojawiał. Podaję wymagane logi. FRST.txt Addition.txt Nowy dokument tekstowy.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. Od jakiegoś czasu usługa inteligentnego transferu w tle potrafi przez długi czas pobierać dane z maks. prędkością. Korystam z modumu WIFI Huawei. Ostatnio wyczyściło kartę do zera ( z pozostałych 700MB) w kilka minut. Nie mogę zostawić komputera bez "opieki" z włączonym netem bo nie wiem kiedy ta usługa zacznie zżerać dane. Usługa BITS jest niezbędna do funkcjonowania Windows Update (pobieranie i kolejkowanie) i jej aktywność jest prawdopodobnie związana z tym procesem. Wątpię czy tu się da cokolwiek zdziałać poza limitowaniem transferu BITS. System posiada taką opcję w postaci polityki GPO: Z klawiatury klawisz z flagą Windows + X > Uruchom > gpedit.msc > Konfiguracja komputera > Szablony administracyjne > Sieć > Usługa inteligentnego transferu w tle (BITS) > cała pula opcji limitujących aktywność transferu Tu opis obrazkowy pod Windows 7, w Windows 8.1 powinno być podobnie: KLIK. Odnośnik do komentarza
pawelt3 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dzięki za zainteresowanie tematem. Jednak dziwne wydaje się to aby Windows Update pobierał tak duże ilości danych tym bardziej, że system jest zaktuakizowany. Dodam jeszcze,że wygląda to tak: usługa nagle zaczyna pobierać dane ( jest to widoczne w menedżerze zadań) z maks. prędkośćią łącza właściwie w nieskończoność. Gdy wyłączę usługę w menedżerze, przestaje pobierać. Pisałem także, że próbowałem naprawiać problem za pomocą automatycznej pomocy Microsoft. Z tego co pamiętam usługa ta wprowadzała jakieś wpisy do rejestru i problem na jakiś czas znikał ale potem znów się pojawiał. Jeszcze nie próbowałem zastosować porady podanej wyżej. Zauważyłem też, że ustawienie połączenia jako taryfowe także kończy pobieranie danyc przez usługę BITS. Jednak wydaje mi się, że jakiś błąd w systemie jest i limitowanie transferu BITS proponowane przez Ciebie jest jakby "półśrodkiem". Bedę wdzięczny za dalszą pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się