PannaNikt Opublikowano 5 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Dzień dobry Zwracam się z prośbą o pomoc w celu rozwiązania następującego problemu: od ponad 2 tygodni nie mogę uruchomić usługi windows defender. Centrum akcji wyświetla 2 komunikaty: o wyłączonej usłudze windows defender oraz o braku zainstalowanego antywirusa (pomimo tego, że był instalowany). Przy uruchamianiu defendera pojawia się następujący błąd " określona usługa nie istnieje jako usługa zainstalowana. Kod błędu: 0x80070424". Usługa ta nie wyświetla się na liście usług. Próba instalacji defendera nie powiodła się. Pasek postępu staje w miejscu. Ponadto nie mogę uruchomić antywirusa. Wcześniej zainstalowałam Microsoft Security Essentials - nie działał. Usunęłam, zainstalowałam Avast i podczas próby rejestracji pojawia się następujący komunikat "Podsystem AAVM wykrył błąd RPC". Mam windows 7, 32-bitowy Pragnę nadmienić, iż jestem laikiem jeśli chodzi o tego typu sprawy. Nie wiem czy poprawnie wkleiłam pliki poprzez stronę wklej.org jednak nie potrafiłam inaczej sobie z tym poradzić. Link do pliku Logs.zipC:\Users\Klaudia\Desktop\np\Logs.zip Link do pliku raport.htmlC:\Users\Klaudia\Desktop\np\raport.htmlProszę o pomoc w rozwiązaniu problemu oraz wyrozumiałość, za którą z góry dziękuję. Za wszelkie błędy przepraszam. Pozdrawiam Addition.txt AutoRuns.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się