Skocz do zawartości

Ciągły restart,spowolnienie systemu, zielone tło w filmikach


Seamus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem i proszę o pomoc. Wczoraj laptop mi zwariował i wyłączył się, po czym zaczął się cały czas resetować w odstępach 2-4 sekund. Uspokoiłem go po wyciągnięciu baterii i zasilacza. Zrobiłem potem skan kasperskim (2 razy,również w trybie awaryjnym), NODem, AVG ale nic nie wykryło. Dzisiaj laptop uruchomił się normalnie, tylko po załadowaniu systemu strasznie zwolnił i zacinał się. Drugą sprawą jest to,że jak chciałem oglądnąć filmik,to w pewnym momencie coś się psuje i wyskakuje zielone tło,zero dźwięku, tylko tło i klapa.

 

 

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

 

 

gmer.txt

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

 

 

EDIT: Dorzucam jeszcze logi z Combofixa :

ComboFix.txt

 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. Nie jest to problem infekcji. Nie rozumiem dlaczego uruchomiłeś ComboFix (mimo ostrzeżeń na forum) i to już po zrobieniu raportów z nieinwazyjnego FRST, które m.in. po to są sprawdzane, by wykluczyć uruchamianie ComboFix. ComboFix użyty niepotrzebnie.

 

 

Zrobiłem potem skan kasperskim (2 razy,również w trybie awaryjnym), NODem, AVG ale nic nie wykryło. Dzisiaj laptop uruchomił się normalnie, tylko po załadowaniu systemu strasznie zwolnił i zacinał się.

Instalując skanery doprowadziłeś do katastrofalnego układu - równoległe działają procesy i sterowniki ESET Smart Security + Kaspersky Anti-Virus. Taki zestaw może doprowadzić nawet do blokady startu. Zacznij od redukcji instalacji. Dodatkowo odinstaluj też AVG Web TuneUp.

 

PS. Po przeprowadzeniu deinstalacji kosmetyka i drobnostki do wykonania (usunięcie wpisów szczątkowych). Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 IntcAzAudAddService; system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
S3 rtsuvc; system32\DRIVERS\rtsuvc.sys [X]
Task: {0888DCEB-AF87-4377-A6E5-F5D22443C492} - System32\Tasks\0814avUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_0814av\0814av_AVG-Secure-Search-Update.exe
Task: {679E26E5-8CB0-493F-A758-D6BA988B3CC1} - System32\Tasks\mcleaner => C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\4C9B.tmp.exe 
Task: {EC70056E-548F-4F44-BF6E-2F2F19B6324E} - System32\Tasks\{ABB18ED9-F236-402D-B224-89DDC41F2EE6} => pcalua.exe -a D:\TWEE_Upgrade.exe -d D:\
HKU\S-1-5-21-3160247180-4210161264-933964749-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://mysearch.avg.com?cid={BDA19891-564A-4DBF-BE1A-B13DE6BB238E}&mid=e406d05991f547d2a330d18b80eab585-2c28e8520ca63e7829754cea03b43083786c50b5&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-11-12 22:33:37&v=4.1.0.411&pid=wtu&sg=&sap=hp
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\distribution
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw ten plik.

 

 

Wczoraj laptop mi zwariował i wyłączył się, po czym zaczął się cały czas resetować w odstępach 2-4 sekund. Uspokoiłem go po wyciągnięciu baterii i zasilacza.

+

 

Drugą sprawą jest to,że jak chciałem oglądnąć filmik,to w pewnym momencie coś się psuje i wyskakuje zielone tło,zero dźwięku, tylko tło i klapa.

Takie zielone tło kojarzy się z akceleracją sprzętową. Na razie jednak wątek zostawiam, bo przy w/w układzie spodziewane problemy z wydajnością. Jeśli po redukcji koszmaru nadmiaru programów zabezpieczających nadal będą występować problemy, może być tu też i wątek sprzętowy (objawiony już w postaci autoresetów) i temat wtedy wyemigruje do działu Hardware na dalszą dsiagnostykę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...