pucureczek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam W ostatnim czasie mam problem z jednym z komputerów w tym przypadku z laptopem. Dell Model: Dell Inspiron Q17R Dell Model No: 7110 - 1479 Dysk twardy został sformatowany i została zainstalowana nowa świeża kopia windowsa. W pierwsze kolejności przeskanowałem pamięć operacyjną RAM programem Memtest86x. Program Memtest86x nie zwrócił żadnego błędu pamięć operacyjna sprawna. Jestem na etapie testowania dysku twardego Samsung HM321HI pierwszym programem, który zastoswałem do testowania był: HD Tune Pro dodaję screeny. Drugim programem jaki wykorzystałem był MHDD załączak screeny. Proszę o pomoc w odczytaniu wyników oraz pomoc w naprawie jeśli dysk jest uszkodzony i występują takie przyczyny jakie wymieniłem w nazwie tematu. Jeśli problem dotyczy zupełnie innego podzespołu lub przeskanowania innym programem proszę o radę. Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Pokaż tak profilaktycznie dane z innego programu, HDTune tu źle temperatury czyta, to sfatygowany program. Pobierz GSmartControl, wybierz dysk, zakładka Attributes. Z dyskiem powinno być okej, co zaś do 0B to... to dosyć groźny błąd, nie do naprawy. Myślę, że przejdzie bez echa. Jeśli jednak coś się stanie to zupełnie nagle i nie do naprawy. Także dbaj o kopie. To wszystko. Mało tego - za błędy z systemem nie jest odpowiedzialny dysk. Nigdy tez odpowiedzialny nie był. Odnośnik do komentarza
pucureczek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zrobiłem to o co mnie prosiłeś załączam screena. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Powtórzę to co napisałem. To nie dysk. Uważaj jednak na jego temperaturę - największą miał 56 stopni. To sporo... Odnośnik do komentarza
pucureczek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ok, zrozumiałem więc może Ty lub ktoś inny podpowie mi co w następnej kolejności mam sprawdzić, przetestować jakiego programu użyć? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Przeczytaj swoj pierwszy post i zastanow sie co z nim jest nie tak. Może wyobraź sobie, że to Ty jesteś osobą pomagającą. Zadaj sobie pytanie jakich informacji Ci brakuje. Może poprosiłbyś autora o uzupełnienie czegoś? Odnośnik do komentarza
pucureczek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 W takim razie pytam użytkowników forum jakich informacji mi brakuje oraz co może powodować częste blue screeny oraz resetowanie się laptopa Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 https://www.fixitpc.pl/forum/43-hardware/ podpięte. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się