MARC Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam, Próbowałem sam się zmierzyć z problemem pojawiającym się za każdym razem gdy tylko uruchomię przeglądarkę chrome bądź firefox, ale poległem na przedbiegach, problem mnie przerósł, dlatego zdecydowałem się na rejestrację tu na forum oraz założenie wątku z prośbą o pomoc. Zacznijmy od początku... Wcześniej miałem system operacyjny windows 7 w którym ten problem zaczął się pojawiać. Przeinstalowałem system na XP 32-bit, lecz problem pozostał nadal, chodź nie ujawnił się od samego początku tylko może po kilku dniach. Zainfekowany komputer służy mi do przeglądania stron oraz w sumie do diagnostyki samochodowej. Ciągle wyskakuję mi okna z serwisu ad-cash (na stronie którego nigdy nie byłem). Przeglądam bardzo często fora o tematyce motoryzacyjnej: E46forum, 3er, bmw-sport, syndykat. Wydaje mi się iż problem pojawił się kiedyś po odwiedzeniu forum właśnie bmw-sport, wtedy zaobserwowałem to zjawisko. Wyskakiwanie okien jest tak uciążliwe iż zainstalowałem do przeglądarek rozszerzenie ABP dzięki któremu są one blokowane, lecz na chwilę obecną tak wiele ich wyskakuje, że okno w przeglądarce samo zaczyna się odświeżać. Bardzo proszę Was o pomoc w temacie, ponieważ sam się na tym nie znam. Przesyłam w załączniku pliki FRST oraz GMER. Z góry dziękuję i pozdrawiam FRST.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 5.104.175.153 8.8.8.8 Jeśli używasz routera, to: Zaloguj się do routera: - Zmień ustawienia DNS. Jeśli nie wiesz na jakie, możesz ustawić adresy Google: 8.8.8.8 + 8.8.4.4 - Zabezpiecz router: zmień hasło oraz zamknij dostęp do panelu zarządzania od strony Internetu. Porównaj z tymi artykułami: http://multimo.telestrada.pl/uwaga1 http://www.pcworld.pl/artykuly/394764_3/Zmasowany.atak.na.routery.polskich.uzytkownikow.Orange.blokuje.falszywe.DNS.y.html Po konfiguracji uruchom ten test mający potwierdzić zabezpieczenie: http://cert.orange.pl/modemscan/ Do Notatnika wklej: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters] "DhcpNameServer"=- [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters] "DhcpNameServer"="8.8.8.8"Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>plik uruchom (dwuklik i OK). Zrestartuj komputer. jessi Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Używam routera. Jakiś czas temu faktycznie nie mogłem zalogować się do niego poprzez przeglądarkę. Zrobiłem wtedy twardy reset. Zabezpieczyłem router tak jak radziłaś, test przeszedł pomyślnie. Z notatnika wrzuciłem to co podałaś, zrobiłem reset. Teraz będę sprawdzał czy pomogło czy też nie. Tak czy inaczej bardzo dziękuję za szybką interwencję. Poinformuję Cię za chwilę jakie są efekty. P.S. Póki co jest ok. Dziwne że w domowej sieci na 2 z 3 komputerów to się pojawiało, trzeciego laptopa żony nie dotknął ten problem. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 MARC Poproszę o nowy zestaw raportów FRST, mający udowodnić czy DhcpNameServer zostało zaktualizowane poprawnie. Tym razem zestaw logów ma być kompletny, tzn. także pliki Addition + Shortcut. Po sprawdzeniu kompletu będą jeszcze drobne rzeczy do wykonania, w tym czyszczenie cache (bufor DNS i cache przeglądarek). jessika Wartość DhcpNameServer jest automatycznie aktualizowana z routera - wystarczy restart komputera, by to odpalić. Fix.reg zbędny, on nawet nie utrzyma żadnych modyfikacji, bo Windows dynamicznie koryguje te wartości. I jeszcze z bazy Technet (KLIK): Caution The DHCP client service adds this entry to the registry when the service is enabled. The DHCP client service maintains it for internal use. Do not delete this entry or change its value Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 picasso Oto pliki o które prosiłaś. Pozdrawiam Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Długo się nie nacieszyłem ponieważ problem powrócił. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 DNS Servers: 5.104.175.153 - 8.8.8.8 Powtórz działania z routerem jessi Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Długo się nie nacieszyłem ponieważ problem powrócił. Skoro problem wrócił, to wskazuje na niezabezpieczenie routera. Test wykazujący dostęp od strony Internetu ponoć daje pozytywny rezultat. Ale czy na pewno zmieniłeś dane logowania do panelu? Druga sprawa: co to za model routera? Może się okazać konieczna aktualizacja firmware. Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Dns zmieniony na 8.8.8.8 Router to td w 8961nd Jest zabezpieczony innym hasłem Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Dns zmieniony na 8.8.8.8 Czy ustawiłeś parę 8.8.8.8 + 8.8.4.4, tak by nie było replikacji 8.8.8.8 + 8.8.8.8? Router to td w 8961nd To jeden z zagrożonych modeli. Wykonaj aktualizację firmware: Jak zaktualizować oprogramowanie routera ADSL (dla TD-W8840T, TD-W8901G, TD-W8951ND oraz TD-W8961ND) Pobieranie firmware dla TD-W8961ND Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zrobiłem 8.8.8.8 a drugi to 8.8.4.4 Aktualizacje wykonam. Czy po niej będę musiał po raz kolejny ustawiać wszystkie parametry login hasło niezbędne do zalogowania się do sieci? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Jeśli wykonasz reset do ustawień fabrycznych figurujący jako jeden z kroków w artykule, to na wszelki wypadek skopiuj aktualne ustawienia routera. Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Zrobiłem tak jak radziłaś. Póki co wszystko jest ok. Gdyby sytuacja się zmieniła, to dam znać. W tym miejscu chciałem serdecznie podziękować Wam za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Przeprowadź jeszcze działania "kosmetyczne". Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: CMD: ipconfig /flushdns Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f S3 HTCAND32; System32\Drivers\ANDROIDUSB.sys [X] C:\Documents and Settings\All Users\FastPics.log C:\Documents and Settings\All Users\UpdaterLog.txt EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw ten log. Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dziękuję za pomoc. Wykonałem zalecenia. Póki co problem nie występuje. Jestem bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Przedstaw plik fixlog.txt, jak prosiłam. Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Oto plik o który prosiłaś. Przepraszam że dopiero teraz, ale mam dużo pracy ostatnio. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Operacja pomyślnie wykonana. Na koniec zastosuj DelFix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. Odnośnik do komentarza
MARC Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Bardzo dziękuję za pomoc. Plik poniżej. Pozdrawiam DelFix.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi