Amverto Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ma problem z Outpost Security Suite 7 Free. Mam dwa komputery, obydwa z systemem Windows XP Pro SP3. Jeden z nich ma podłączony Internet za pomocą modemu połączonego kablem USB z komputerem. Komputery są połączone ze sobą kablem krosowym. Komputer z Internetem ma skonfigurowane udostępnianie połączenia internetowego. Na maszynie tej zainstalowany jest Outpost Security Suite 7 Free. Problem polega na tym, że Outpost blokuje udostępnianie połączenia internetowego. Gdy go wyłącznie na drugim komputerze internet działa bez żadnych problemów. W Settings -> Firewall -> LAN Settings jest dodany adres sieci lokalnej wykrytej przez Outpost-a zaznaczonymi opcjami (NetBIOS, Trusted, NAT Zone). Poza tym próbowałem dodawać też IP komputera, który korzysta z udostępnionego połączenia z zaznaczonymi opcjami (NetBIOS, Trusted). Testowałem też różne warianty powyższych ustawień. W logach nie widać, żeby Outpost blokował te połączenia. W teorii wszystko powinno działać, ale nie działa. Szukałem odpowiedzi w necie i na forum Outposta. Jedyne co znalazłem to kilka podobnych zgłoszeń takiego problemu, bez działającego rozwiązania. Były też jakieś konfiguracje do starszych wersji Outpost-a, ale w tej nie ma takich opcji. Gdzieś się też natknąłem na informację, że ten firewall domyślnie blokuje udostępnianie Internetu (przynajmniej jeśli chodzi o jakąś wcześniejszą wersję). Czy ktoś ma jakieś pomysły lub udało się komuś skonfigurować Outposta, żeby działał Internet na drugim kompie?? Z góry dzięki za pomoc. P.S. Z podziękuję za propozycję usunięcia Outpost-a. Oczywiście tak pewnie zrobię jak się nie da tego rozwiązać. Odnośnik do komentarza
ichito Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nie wiem, bo nie używam Outposta, ale znalazłem zbiory reguł do zastosowania, które może Ci pomogą http://www.agnitum.com/support/kb/article.php?id=1000106 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi